Puupää
Señor Member
Anneli tulee puskista ja kerää marttyyriyyden kokeneiden äänetkin.patriot sanoi:Aika hiljaista, että menee!![]()
Anneli tulee puskista ja kerää marttyyriyyden kokeneiden äänetkin.patriot sanoi:Aika hiljaista, että menee!![]()
Ei saa pelotella. Menee yöunet.Mutku sanoi:Anneli tulee puskista ja kerää marttyyriyyden kokeneiden äänetkin.![]()
Millä vuosisadalla sä elät? Mulle on ihan toissijainen asia ketä pressa panee! Actionia valtakunnan huipulle tarvitaankin! :thumbup:Mutku sanoi:Vanhanen pyri julkisuuteen, mutta antoi kuitenkin lausunnon TV-uutisille, jossa totesi, ettei katso velvollisuudekseen ripittäytyä yksityiselämästään koko kansalle. Panee ketä panee, ei se pressanpätevyyteen vaikuta!![]()
Toki odotamme pressalta korkeaa moraalia ja Vanhanen uhkaa menettää kyllä mummojen äänet. Samalla alkaa epäilyttämään millainen häntäheikki se toinen sinkkumies on. Eli paras turvautua vanhaan, jolla on puoliso?
Ainakin silloin jos ehdokas on muuten mielen mukainen. Muussa tapauksessa huono koeteltu kansalaiskunto on tietenkin miinusta ja loistava lyämäase :wink:patriot sanoi:Millä vuosisadalla sä elät? Mulle on ihan toissijainen asia ketä pressa panee! Actionia valtakunnan huipulle tarvitaankin! :thumbup:
Ei voi kun toivoa. Kun katselee millaisia presidenttejä kansa on viime aikoina valinnut, ei voi kun todeta että kaikki on ikävä kyllä mahdollista täällä sarvikuonojen maassa.kode sanoi:Mutta ei Vanhasesta kyllä seuraavaa Suomen presidenttiä tule se on ihan varma...
Viime vaaleissa puolelle Suomea (eli Hämeenlinnasta pohjoiseen) tuntui olevan kynnyskysymys kenen kanssa yksi pressaehdokas panee ja olematta edes naimisissa. Eli Kepulikansa ei voisi vanhoilla moraalisilla opeilla äänestää Kepuehdokas Vanhasta.patriot sanoi:Millä vuosisadalla sä elät? Mulle on ihan toissijainen asia ketä pressa panee! Actionia valtakunnan huipulle tarvitaankin! :thumbup:
Kuulin jotain huhua että Vanhanen olisi nähty myös sinun eukkosi selässä.....:tongue:patriot sanoi:Mulle on ihan toissijainen asia ketä pressa panee!
ettelbruck sanoi:Viime vaaleissa puolelle Suomea (eli Hämeenlinnasta pohjoiseen) tuntui olevan kynnyskysymys kenen kanssa yksi pressaehdokas panee ja olematta edes naimisissa. Eli Kepulikansa ei voisi vanhoilla moraalisilla opeilla äänestää Kepuehdokas Vanhasta.
Halonen toimi Stasin rahoittaman "Suomen komitea DDR:n tunnustamiseksi"-elimen varapuheenjohtajana.presidenttiehdokkaiden olisi syytä selvittää kansalaisille menneisyyttään "sen ohella, miten esille nousevat yksityiselämänkin asiat".
- Kuinka monta kertaa hän osallistui Stasin kutsumana Itämeren Rauhanviikoille, vieraili DDR:ssä, kuka matkat maksoi ja kuinka usein hän tapasi itäsaksalaisia? Milloin hän lopetti itäsaksalaisten diplomaattien tapaamiset? Miksi hän katsoi, että Suomen olisi tullut yksipuolisesti tunnustaa DDR? Neittaanmäki kyselee.
Tuo Kepun Opel Record -harrastaja on periaatteessa oikealla asialla kysymyksineen mutta kannattaa muistaa ettei 70-80-lukujen rähmällään olosta ole Suomessa puhtaita jauhoja kuin ehkä SMP:llä ja Perustuslaillisilla. Neittaanmäen oppi-isä ja idoli Paavo Väyrynen olisi vielä paljon kirkkaampi esimerkki DDR:n ja Neuvostoliiton nuolemisesta.Mutku sanoi:Petri Neittaanmäki (KESK)
Halonen toimi Stasin rahoittaman "Suomen komitea DDR:n tunnustamiseksi"-elimen varapuheenjohtajana.
- Kuinka monta kertaa hän osallistui Stasin kutsumana Itämeren Rauhanviikoille, vieraili DDR:ssä, kuka matkat maksoi ja kuinka usein hän tapasi itäsaksalaisia? Milloin hän lopetti itäsaksalaisten diplomaattien tapaamiset? Miksi hän katsoi, että Suomen olisi tullut yksipuolisesti tunnustaa DDR? Neittaanmäki kyselee.
Näitä ei taideta mainita presidentinvaalimainoksissa? Ei sen puoleen ei mulla mitään DDR:n tunnustamista vastaan.Mutku sanoi:Halonen toimi Stasin rahoittaman "Suomen komitea DDR:n tunnustamiseksi"-elimen varapuheenjohtajana.
Joo, nehän vaan sorti kansaa ja ampui loikkareita rajalla. Ihan hyvin olis voitu tunnustaaJ.Heldenview sanoi:Näitä ei taideta mainita presidentinvaalimainoksissa? Ei sen puoleen ei mulla mitään DDR:n tunnustamista vastaan.
Viime aikoina?Törni sanoi:Ei voi kun toivoa. Kun katselee millaisia presidenttejä kansa on viime aikoina valinnut, ei voi kun todeta että kaikki on ikävä kyllä mahdollista täällä sarvikuonojen maassa.
:doubtful:J.Heldenview sanoi:En äänestä Vanhasta ellei tule ulos kaapista :alppu:
Kuinka sortivat kansaa? Voisitko kertoa hieman lisää?Törni sanoi:Joo, nehän vaan sorti kansaa ja ampui loikkareita rajalla. Ihan hyvin olis voitu tunnustaa![]()