Puupää
Señor Member
Mitenkähän Karpelan janon?Olga sanoi:Ai minuako? No eeeeeipä juuri.
Mitenkähän Karpelan janon?Olga sanoi:Ai minuako? No eeeeeipä juuri.
Vaalisalaisuus on onneksi Suomen vaaleissajaska sanoi:Kyllä ainakin mun äänen kohde on jo selvillä :ahem:
Matti on kuitenkin vähiten ärsyttävä ja muutenkin fiksu maailmanmies, joka osaa hoitaa kyllä ulkopolitiikankin:wink:elle sanoi:Eikä ehdi. Siellä on nyt Katainen paljonvartijana kasvamassa korkoa ja tuomassa nostetta.
Vanhasen heikkoudet ovat siinä missä presidenttiehdokkaan pitäisi erityisesti osoittaa vahvuutta - kansainvälisessä toimimisessa. Halonenkin sukkuloi ihan sujuvasti .. loppujenlopuksi.
Vanhasella on siitä vähiten kokemusta, mutta hän elää kuitenkin Halosta paremmin nykypäivässä. Halonen on maailmanpelastaja, kun presidentin tulisi pyrkiä ensisijaisesti Suomen etujen puolustamiseen.elle sanoi:Vanhasen heikkoudet ovat siinä missä presidenttiehdokkaan pitäisi erityisesti osoittaa vahvuutta - kansainvälisessä toimimisessa. Halonenkin sukkuloi ihan sujuvasti .. loppujenlopuksi.
:thumbup:jps sanoi:Gallup tuloksetkin alkanevat muuttua sitä mukaa kun ehdokkaita tulee. Niinistö tullee olemaan Suomessa julkisuudessa huomattavasti enemmän kuin viime vuosina. Mainio puoli Niinistön ehdokkuudessa on se, ettei tällä kertaa tarvitsekaan äänestää vähiten huonoa vaan voi äänestää jopa parasta ehdokasta.
Ootas nyt kuitenkin ne vaalikeskustelut! Tosta Niinistön linjasta ole vielä selvyyttä. Eikä Matin. Ja oikein hyvä ja mehukas vaalitaisto voi paljastaa ehdokkaista kaikenlaista jännää.jaska sanoi:Kyllä ainakin mun äänen kohde on jo selvillä :ahem:
Tiedän sellaisiakin tapauksia, että linjasta ei ole mitään tietoa vaikka henkilö on ollut jo viisi vuotta virassa. Pieni vihje; ko. tapauksesta ei ole aikaa paljon mitään......KnowHow sanoi:Mutta erittäin hyvä että Niinistökin lähtee mukaan. Luulen vaan, että Tartsa hieman koventaa linjaansa, Sauli pehmentää (kuvaansa, linjastahan ei vielä tietoa)
Lehden mukaan EI aio äänestää SauliaMutku sanoi:Alkaako vanha suola janottaa, Tanja?
Antaa äänen oppi-isälleen!Jones sanoi:Lehden mukaan EI aio äänestää Saulia
Demari kääntyi?Tose sanoi:Voisin vaikka äänestääkin Niinistöä.
Joo sitähän se toki nykyään on! Kun presidentin valtaa on leikattu...Mutku sanoi:Mulle pressavaali on suurimmaksi osaksi henkilövaali.
Sama!312T4 sanoi:Mä äänestän varmaan Vanhasta tai Saulia sitten
Nyt ollaan samoilla linjoilla, Patriot hyvä:ahem: :thumbup:patriot sanoi: