Presidentti!

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
elle sanoi:
Eikä ehdi. Siellä on nyt Katainen paljonvartijana kasvamassa korkoa ja tuomassa nostetta.

Vanhasen heikkoudet ovat siinä missä presidenttiehdokkaan pitäisi erityisesti osoittaa vahvuutta - kansainvälisessä toimimisessa. Halonenkin sukkuloi ihan sujuvasti .. loppujenlopuksi.
Matti on kuitenkin vähiten ärsyttävä ja muutenkin fiksu maailmanmies, joka osaa hoitaa kyllä ulkopolitiikankin:wink:

patriot

Foorumin senaattori
elle sanoi:
Vanhasen heikkoudet ovat siinä missä presidenttiehdokkaan pitäisi erityisesti osoittaa vahvuutta - kansainvälisessä toimimisessa. Halonenkin sukkuloi ihan sujuvasti .. loppujenlopuksi.
Vanhasella on siitä vähiten kokemusta, mutta hän elää kuitenkin Halosta paremmin nykypäivässä. Halonen on maailmanpelastaja, kun presidentin tulisi pyrkiä ensisijaisesti Suomen etujen puolustamiseen.

Mun puheet menee Törniksi!:) En kuitenkaan arvostele Halosta linjansa toteuttamisesta. Tarja on toiminut niiden arvojen mukaan joita rummutti vuoden 2000 vaaleissa.

Katsotaan pystyvätkö ehdokkaat antamaan erilaisia visioita Suomen ulkopolitiikkaan ja nouseeko mahdollinen Nato-jäsenyys Niinistön kampanjan kulmakiveksi.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jps sanoi:
Gallup tuloksetkin alkanevat muuttua sitä mukaa kun ehdokkaita tulee. Niinistö tullee olemaan Suomessa julkisuudessa huomattavasti enemmän kuin viime vuosina. Mainio puoli Niinistön ehdokkuudessa on se, ettei tällä kertaa tarvitsekaan äänestää vähiten huonoa vaan voi äänestää jopa parasta ehdokasta.
:thumbup:

Knoukka

Well-known member
jaska sanoi:
Kyllä ainakin mun äänen kohde on jo selvillä :ahem:
Ootas nyt kuitenkin ne vaalikeskustelut! Tosta Niinistön linjasta ole vielä selvyyttä. Eikä Matin. Ja oikein hyvä ja mehukas vaalitaisto voi paljastaa ehdokkaista kaikenlaista jännää.

Mutta erittäin hyvä että Niinistökin lähtee mukaan. Luulen vaan, että Tartsa hieman koventaa linjaansa, Sauli pehmentää (kuvaansa, linjastahan ei vielä tietoa) ja Matti on matti.

Suomella on ollu aina hyvä herraonni presidentin suhteen- poislukien Mara. Siltä miehenkuvalta puuttu kyllä arvovalta ja arvokkuus tyystin.

patriot

Foorumin senaattori
Minä taas pidin Ahtisaaresta. Mun mielestä Mara oli nykyaikainen presidentti, joka oli aktiivinen kansainvälinen toimija, mutta uskalsi sanoa myös mielipiteensä kotimaan ongelmakohtiin.

Törni

Well-known member
KnowHow sanoi:
Mutta erittäin hyvä että Niinistökin lähtee mukaan. Luulen vaan, että Tartsa hieman koventaa linjaansa, Sauli pehmentää (kuvaansa, linjastahan ei vielä tietoa)
Tiedän sellaisiakin tapauksia, että linjasta ei ole mitään tietoa vaikka henkilö on ollut jo viisi vuotta virassa. Pieni vihje; ko. tapauksesta ei ole aikaa paljon mitään......:p

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Ja Heidi Hautala toisti tänään halukkuutensa pressaehdokkaaksi. Nyt vain Vihreiden pitäisi puolueenakin haluta...

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Joutuuko tässä nyt peesailemaan Lehtoria ja Patriottia :dunno: