Kyllä ainakin mun äänen kohde on jo selvillä :ahem:Jones sanoi:Nyt kävi Vanhaselle 'kylmät'.
Hyvä ehdokas Niinistö on:ahem:
Juuri näin :thumbup:jps sanoi:Gallup tuloksetkin alkanevat muuttua sitä mukaa kun ehdokkaita tulee. Niinistö tullee olemaan Suomessa julkisuudessa huomattavasti enemmän kuin viime vuosina. Mainio puoli Niinistön ehdokkuudessa on se, ettei tällä kertaa tarvitsekaan äänestää vähiten huonoa vaan voi äänestää jopa parasta ehdokasta.
Riippuu kuinka keveyttä määritellään. Ennakkoarvioissa Niinistöä voisi pitää keveimpänä. Mun mielestä kevein on Halonen, jonka linja ei miellytä minua. Vanhanen ja Niinistö elävät enemmän tässä päivässä. Vanhanen ja Niinistö ovat siis enemmän realisteja näkemyksissään.elle sanoi:Niinistöllä on karismaa ja jämäkkyyttä. Vanhanen on tästä kolmikosta "kevein", joskaan ei se ole ollut mikään hidaste tässä sosialisti/agraarisosialisti-ilmapiirissä.
Äänestätkö? Löytävätkä Jaska ja Jones yhteisen sävelen!?Jones sanoi:Nyt kävi Vanhaselle 'kylmät'.
Hyvä ehdokas Niinistö on:ahem:
No koita nyt päättää kuka sinusta on keveinpatriot sanoi:Ennakkoarvioissa Niinistöä voisi pitää keveimpänä. Mun mielestä kevein on Halonen,
Riippuu kuinka arvioidaan... Nää on mielipiteitä!Törni sanoi:No koita nyt päättää kuka sinusta on kevein![]()
Joo, on ne niin saatanan tyhmiä kun vertaa kepun tai sossujen johtoon :thumbup:sooda sanoi:Ehtii kokoomuksen johto vielä kymmeniä kertoja pilaamaan oman ehdokkaansa mahikset. Onneksi.
Katkera Törni?Törni sanoi:Joo, on ne niin saatanan tyhmiä kun vertaa kepun tai sossujen johtoon :thumbup:
Ai minuako? No eeeeeipä juuri.Mutku sanoi:Alkaako vanha suola janottaa, Tanja?![]()
Eikä ehdi. Siellä on nyt Katainen paljonvartijana kasvamassa korkoa ja tuomassa nostetta.sooda sanoi:Ehtii kokoomuksen johto vielä kymmeniä kertoja pilaamaan oman ehdokkaansa mahikset. Onneksi.
Vanhasen heikkoudet ovat siinä missä presidenttiehdokkaan pitäisi erityisesti osoittaa vahvuutta - kansainvälisessä toimimisessa. Halonenkin sukkuloi ihan sujuvasti .. loppujenlopuksi.Originally posted by patriot
Riippuu kuinka keveyttä määritellään. Ennakkoarvioissa Niinistöä voisi pitää keveimpänä. Mun mielestä kevein on Halonen, jonka linja ei miellytä minua.