Psyyke vai fysiikka

Psyyke vai fysiikka

• Olisin ennemmin terävä-älyinen lahnankäppänä

Äänet: 15 55,6%
  • Olisin ennemmin kovakuntoinen seniili

Äänet: 5 18,5%
  • En osaa päättää, joten valitsen molemmat. Varmuuden vuoksi.

Äänet: 7 25,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    27

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Jos olisi pakko valita, olisitteko 75-vuotiaana:

- erittäin kovassa älyllisessä vedossa, aivotyöskentely ja viisaus partaveitsen tasoa, mutta fyysisesti täysi kremppa. Ehjää ja kivutonta paikkaa ei ole. Rullatuoli on ystävänne. Sängystä nousu on lähes vuorellenousun kaltainen ponnistus.

- todella timmissä kunnossa, pystyisit voittamaan Tukholman maratonin yli 50-vuotiaiden sarjan heittämällä, ainoa ongelma on, ettet enää muista mikä on maraton tai älyä missä on Tukholma. Aivosi ovat täyttä pullaa. Oman nimen muistamisessa suunnattomia vaikeuksia. Aina ei snaijaa mihin piti se kakka tehdä. Järki lähti näkemiin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Faija on toi ykkönen.

Itsehän olen toi kakkonen, paitti en mä missään juoksemisessa pärjää.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tietääköhän tuo Albert Oil, että ketjuun voi lisätä pollin myös sen avaamisen jälkeen?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Olen kuullut huhuja mutta yrittäessäni kone tai Forum tilttasi täysin ja itku tuli ja nyt olenkin siskiöasennossa sängyn alla murjottamassa pahaa maailmaa.
Ei se ole vika vaan ominaisuus, jolla ei-toivotut käyttäjät saadaan siirrettyä ihmisten ilmoilta luonteelleen sopivampiin paikkoihin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vastasin 2, mutta ehkä tuo ykkönen sitten kuitenkin voisi olla parempi.
Toisaalta kun liikunta on kaikki kaikessa ainakin nyt, niin liikuntakyvyttömyyden tiedostaminen ja älyäminen saattaisi pahentaa asiaa entisestään.

Jos sitten on huippukunnossa ja vetelee maratoneja tietämättä siitä itse.. noh.. eihän sekään kiva ole kun ei itse tiedä sitä, mutta ainakaan ei tarvitse olla tekemättä mitään.

Noh, onneksi todellisuudessa todennäköisin vaihtoehto lienee kompromissi. Sitähän saattaa myös olla sekä älykäs että hyväkuntoinen TAI lahopää seniili. Aika näyttää..

WebSlave

Trackman
Ykkönen. Kovakuntoinen dementikko ehtii harhailla kauas.

Nimim. ajoradalla rollaattorin kanssa köpötelleen dementikon takaisin palvelutaloon paimentanut (tai oikeastaan kuorokaveri suurimman osan teki kun olimme hänen autollaan liikenteessä ja minä vain kyytiläinen).

Lunssila

Well-known member
Nimim. ajoradalla rollaattorin kanssa köpötelleen dementikon takaisin palvelutaloon paimentanut (tai oikeastaan kuorokaveri suurimman osan teki kun olimme hänen autollaan liikenteessä ja minä vain kyytiläinen).
Ei kannata tohon vaihtaa, WebSlave on parempi. Jotenkin ytimekkäämpi.

Slug

Well-known member
Mielummin kovakuntoinen seniilli. Kokeilin jo pari vuotta sitten ton 'terävä kun partaveitsi' mutta kroppa ei pelaa. Paitsi etten ole ihan partaveitsen teräväkään.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Olen laskenut suurimman osan tulevaisuudestani pään pelaamisen varaan, joten ihan sen vuoksi valitsen ykkösvaihtoehdon.