Puolue kaipaa naisen kättä. Käden päästä ei remonttimiesten mielestä löydy Tarja Filatovia eikä Heli Paasiota eikä edes Uudenmaan vaalipiirin ääniharavaa Maria Guzenina-Richardsonia. Yksi heistä ei ole vielä kypsä, yksi on jo ylikypsä ja yksi puhuu liian nopeasti.
Remonttimiesten tarkoituksena on paitsi sukupuolen- myös sukupolvenvaihdos puolueen huipulla. Puolueen ykköspaikalle on säästetty Vaasan vaalipiirin toisen kauden kansanedustajaa Jutta Urpilaista.
32-vuotias kasvatustieteiden maisteri Urpilainen on saanut opetella suurelta julkisuudelta piilossa käytännön politiikkaa. Hän toimii nykyeduskunnassa valtiovarain- ja sivistysvaliokunnan jäsenenä. Urpilainen hallitsee asiat, mutta hän osaa myös esiintyä eikä hän säikäytä mieskatsojia ilmestyessään televisioon.
Miksei Jutta Uripilainen ole pollissa? Todennäköisempi nimi puheenjohtajaksi kuin joku Lehtinen.Moe Szyslak sanoi:No niin, kuka on seuraava SDPn puheenjohtaja, vai jatkaako Heinäluoma.
Äänestätte sitä kenet luulette valittavan, ja postaatte vielä (halutessanne) oman suosikkinne kisaan.
Varmaan siksi että en sitä sinne laittanut, rakas.patriot sanoi:Miksei Jutta Uripilainen ole pollissa? Todennäköisempi nimi puheenjohtajaksi kuin joku Lehtinen.
Teit siis virheen!Moe Szyslak sanoi:Varmaan siksi että en sitä sinne laittanut, rakas.![]()
jaska sanoi:Tuomioja ois varmaan hyvä ratkaisu, SDP siirtyisi vasemmalle ja rupeisi tappelemaan kannattajista vasemmistoliiton kanssa -> molemmat puolueet pienenis.
Mitä hyötyä siitä olisi?:doubtful:jaska sanoi:Tuomioja ois varmaan hyvä ratkaisu, SDP siirtyisi vasemmalle ja rupeisi tappelemaan kannattajista vasemmistoliiton kanssa -> molemmat puolueet pienenis.
Jaa? "Katainen lupaa ennakoitua suurempia veronkevennyksiä...Moe Szyslak sanoi:Kokoomus saisi lisää valtaa ja verot nousisi kuten nyt?![]()
Urpilainen puheenjohtajaksi :thumbup:sooda sanoi:Tai Jutta Urpilainen olis aika hyvä.
Antaa luvata vaan kun teot on päinvastaisia. Jo pelkästään polttoaineveronkorotus oli mulle vitunmoinen lisämeno. Lisäksi kun valtio 'säästää' omissa menoissaan niin kunnissa joudutaan veroja nostamaan. Tyhmä mies kun Katainen on, niin oli jopa itse yllättynyt että niin monelle kokonaisveroprosentti nousee.jaska sanoi:
Mulla on enemmän vaikka tienaan vähemmän.Moe Szyslak sanoi:Niin, mullahan veroprosetti nousi 29,5%![]()