Puhelinmyyjät ja muut spämmiperkeleet (also known as t&s puhelinmyynnin yms saralla)

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4961
Sijainti
Parc Fermé
Otsikko kertoo tarpeeksi.

Tässä on viikon aikana luuriin tullut aika paljon tämmöiseltä "Acc Consulting Oy"ltä tekstiviestiä jostain persaukisesta asbestikartoituksesta. Googlettelu antoi vähän osviittaa siihen suuntaan et kyseisen puljun omistava heppu oisi aiemmin saanut muutaman maksuhäiriömerkinnän. Helsinkiläinen pulju. Ja ei ilmeisesti kannata vastata "pois" jos ei halua lisää spämmiä tai isompaa puhelinlaskua.

Muilla kokemuksia samantyyppisistä?
 

Örfil

Guest
Kaikki myynti, markkinointi ja menekinedistäminen pitäisi kieltää lailla.
 

Örfil

Guest
Kaikkien ihmisten olisi tehtävä viisivuotissuunnitelma kulutuksestaan ja toimitettava se ministeriöön, joka koordinoisi valmistuksen ja jakelun suunnitelman mukaisesti.

Näin säästyneet mainontaan menneet rahat jaettaisiin kaikille tasan, paitsi Alpulle vitonen.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Samalla päästäisiin ikävästä hintakilpailusta, ja tuotteilla olisi kiinteä hinta ja yksi valmistaja.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Asbestikartoitusten outboundmarkkinointi voi olla seuraava kova juttu.
Nyt pistettäisiin sähkösopimus ja kännykkäliittymäasiat kerralla jiiriin ja samalla tulis nämä viidet bokserit kuukausittain ja asbestit kartotettaisiin haluamastanne kohteesta.
Että eihän tuo pahalta kuulosta niin tokihan me tällainen paketti pistetään tulemaan?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Siinä on kuulkaa naapurin Asko kateudesta vihreänä kun meidän kalsarikuriiri/asbestikartoittsja karauttaa ruosteisella Hiacella pihaan ja karjaisee, että kartoitetaanpa tästä kohteesta asbestit kun naapureilla ei ole varaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mitä, haloo, ette käytä kalsarita? Ettekä usko asbestiin? Haloo?!
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2175
Sitä jotain siivouslaitetta (?) on mulle kaupattu viime kuukausien aikana ihan urakalla. Eräänä päivänä soittelivat kahteen kertaan - ja vielä ihan peräkkäin; juuri kun olin ensimmäisen kanssa saanut puhelun lopetettua, niin toinen soitti samalla asialla.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kovasti kielletty vastaamasta niihin brittinumeroihin tai etenkään sanomatta "yes", koska sitten tulee ovista ja ikkunoista laskua ja tilit tyhjennetään vailla tilauksen perumismahdollisuutta...
Itselle ei osunut silmiin mitään oikeaa tarinaa, että mitä tapahtuu, jos menee myöntävästi vastaamaan britille.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Mulla on käytössä numerontunnistusohjelma. Soittoja tulee mm. tahoilta: Prime Sales Oy, Britannia, Hyvät Lehdet Oy, OTC-sijoitus, Live Promoters Oy, Elisa Oyj, jne.

En nuihin vastaa ja laitan moiset numerot estolistalle.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Jos saapuva puhelu epäilyttää ja sattuu olemaan kotosalla niin numeron ehtii hyvin googlettaa ennen vastaamista.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Sain viime kesänä kahden kokouksen välillä kiirehtiessäni soiton puhelinmyyjältä, joka aloitti monotonisen tekstin lukemisen luuriini.
Tyrkytti jotain mitä en ikinä tule tarvitsemaan, enkä halua ostaa. Kiireestä johtuen päätin olla normaalia epätahdikkaampi asiakas.

Keskeytin markkinointitekstin lukemisen noin 6 sekunnin kohdalla, sanoen:
Minä : "Haloo, asiakas täällä. Kuuluuko!?"
NNN : "erinomainen mahdollisuus.... Kröhöm, juu, ihan hyvin"
Minä : "Koetko olevasi asiakaspalvelubisneksessä, siis palvelemassa meitä asiakkaita?!"
NNN : "tuo...noo...Juu, tottakai!!!"
Minä : "Hyvä, minulla on sinulle PYYNTÖ!"
NNN : "No?"
Minä : "Kirjaa sinne asiakasrekisteriinne tämän numeron kohdalle mahdollisimman isoilla kirjaimilla "VITTUMAINEN ASIAKAS - ÄLÄ SOITA", sopiiko tämä?"
NNN : "No tuo vaikuttaa vähän..."
Minä : "Sitten et voi auttaa minua, kiitos soitosta. Hei!"
...tuut tuut tuut...
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Mä kinasin viime viikolla antaumuksella tapaturmavakuutusmyyjän kanssa joka oli sitä mieltä että heidän vakuutuksensa korvaa varmasti tapaturman aiheuttamat kulut. Kerroin että mulla on työantajan puolesta vakuutus IFissä, ja kolmasti ovat jo kieltäytyneet maksamasta edes lääkärinpalkkiota perustellen minun aikaisempia vammoja. On toki yksi sairauskin jo heti alkuaan todettu että johtuu vain ikääntymisestä.

Kysyin myyjältä ihan rehellisesti, että uskotko että myymäsi vakuutus korvaa minulle 100% varmuudella, jos minulle tapaturma ja jos ei korvaa, niin suostuuko itse korvaamaan kulut. Eipä tuo siihen lähtenyt. No sain kulutettua 10 minuuttia tylsästä automatkasta mukavasti.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Haloo? Haloo? Vissiin puhelu katkesi? Haloo? Mites se asbesti? Haloo?
 
Ylös