puhelinmyyjät.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Minullekin on vuosia tullut Vauhdin Maailma. Muuta autolehteä en kertakaikkiaan kaipaa, eikä kiinnosta mitkään Geneven autonäyttelyt ym.

Ja joo Asko, välillä sieltä tulee todella ärsyttävää pitkää rotlaa tekstiä. Työtä se heille on, mutta haluan elää omaa elämääni enkä kyllä välitä mistään 20 euron säästöstä vuodessa sähkön hinnassa.

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Kaks jannua koittanu myydä sähköä tässä viikon sisällä. Ekalta lähti niin kovat hehkutukset käyntiin, ettei meinannu saada keskeytettyä. Toinen sentäs kysy eka mimmoset laskut tällä hetkellä on, naurahti kun sanoin että kuuluu vuokraan.
Kans tuos kauppakeskukses pikkukivas krapulas samoolles ui yks yli-innokas sähkönmyyjä suorastaan liiveihin. TÄSTÄ SULLE SÄHKÖÄ HALAVALLA! Justiin kerkisin tokaasta notta "häh" ja siitähän se lähti. Loppujen lopuks sai sanottua että joskus toiste, joka ihme kyllä riitti. Kauan kerkis kaveri kuitenki papattaa.

Itse puhelinmyyjät eivät ihme kyllä ole soitelleet sitten vuoden.. ties mikä. 2005.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Kans tuos kauppakeskukses pikkukivas krapulas samoolles ui yks yli-innokas sähkönmyyjä suorastaan liiveihin. TÄSTÄ SULLE SÄHKÖÄ HALAVALLA! Justiin kerkisin tokaasta notta "häh" ja siitähän se lähti. Loppujen lopuks sai sanottua että joskus toiste, joka ihme kyllä riitti. Kauan kerkis kaveri kuitenki papattaa.

Itse puhelinmyyjät eivät ihme kyllä ole soitelleet sitten vuoden.. ties mikä. 2005.
Olikohan kyseessä e.on/Energiapallon myyntiakentti?

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Jumaliste, oon joutunut näiden uhriksi. Jossain vaiheessa oli pitkä putki kun yksi jos useampi esitti "hienoa" tarjousta Apu-lehdestä (joka ei jaksa kiinnostaa p*skaakaan), ja se näyttää alkaneen taas pienen tauon jälkeen. :mad: Tämän kertainen soittaja (kundi) veti herneet nenuun kun sanoin vaan ettei kiinnosta ("Okei, hyvät päivän jatkot." *piippiippiip* :eek:)
Eivät ole enää soittaneet tuon jälkeen.

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Olikohan kyseessä e.on/Energiapallon myyntiakentti?
En tosiaan niin valppaana/kiinnostunut ollut, että olisin edes pistänyt merkille. Pohjoisen Voiman miehiä ei ainakaan ollut, koska se oli ylimyyjän jossain ihme listalla ylimpänä eli kaiketi oli sitten kallein. Tämän huikaisevan eliminointimenettelyn jälkeen voin vastata kysymykseesi ainoastaan sanalla: mahdollista.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Tässä joku viikko sitten kaupattiin Tee Itse-lehteä, joka mulle tuli aika kauankin, mutta jonka peruin pari vuotta sitten.
Tyttönen luetteli tarjouksia ja alennuksia, mitä tilaukseen sisältyy, pitkälti toista minuuttia. Lopuksi kysyi, että eikö laiteta tilaukseen. Kun vastasin, että ei laiteta,niin sama litania alkoi uudestaan. Vastasin uudelleen samoin sanoin; ei laiteta, silloin meni perille ja toivotettiin hyvää päivänjatkoa.
Joskus monia vuosia sitten äipälle kaupattiin jotakin lehteä. Äipällä oli köksäys kesken, soosin teko vaiheessa. Mikä siinä muu auttaa, kuin luuri pöydälle, äippä ruskisti soosin loppuun ja meni uudelleen puhelimeen. Myyjätäti höpötti aina vain samaa löpinäänsä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Puhelinmyyjä soitti kännykkään reilu tunti sitten kun oli hieman vaikeassa tilanteessa. Alkoi höpäjämään, että olen saanut Mediaplexiltä ainutlaatuisen mahdollisuuden. Tapojeni vastaisesti napsautin läpän kiinni sanomatta mitään.

DW

2009-2016
Itse soitin tällaiseen suoramarkkinointikielto numeroon. Sen saa oman puhelinoperaattorin asiakaspalvelun kautta. Ei ole soittoja tullut enää sen jälkeen. 3 vuotta voimassa ja maksuton. En tiedä kait niillä siihenkin joku kiertokeino on:dunno:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
En tilannut määräaikaista kolmen kuukauden Vauhdin maailman tutustumistilausta hintaan 10,90€. Tällä kertaa ei ollut kyse lahjasta, mikä positiivisena pantakoon merkille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
A-lehden toimittajat soittelevat perääni niitten miljoonan härön 045-alkuisen häirikön lisäksi. Kyllä ne nyt jaksavat kun lopetin Soundin tilaamisen..

Kun ei siitä Soundista tullut enää luettua oikeastaan kuin pari bändin haastattelua ja levyarviot, jälkimmäiset näkee netistään heidän sivuiltaan.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
A-lehden toimittajat soittelevat perääni niitten miljoonan härön 045-alkuisen häirikön lisäksi. Kyllä ne nyt jaksavat kun lopetin Soundin tilaamisen..

Kun ei siitä Soundista tullut enää luettua oikeastaan kuin pari bändin haastattelua ja levyarviot, jälkimmäiset näkee netistään heidän sivuiltaan.
Juntusen pilakuvat on kanssa hyviä, mutta niitä voi katsella miehen omilta sivuilta.