PuuhaPete ketju (nikkarointia, viilausta ja höyläystä yms. äijä-sälää)

Örfil

Guest
Ootko muuten tutustunut vinyylikorkkiin materiaalina?
Saa monessa kuosissa ja on aika hyvän oloinen moneen kulutusta vaativaan kohteeseen, mutta kuitenkaan siitä ei tule kumimatto-fiilis.
Mietittiin keittiöön tuommoista ja siinä sais kitkaa lisää mutta myös sitten vähän parempaa fiilistä kuin kumimatolla tai laatalla.
Lisäksi joustaa hieman, eli ei ole niin ankara kuin laatta jos jotain kaatuu yms....
(+helppoa työstää)
Mulla oli kintaalla yks loppuerä K-Raudasta tuota, mutta väri ei kelvannut pomolle. Ei ole muuten siitä kokemusta. Hintoja katselin kyllä.
Laminaatti portaisiin on jo hankittu, joten niillä mennään.

FO110K

Banned
Mulla oli kintaalla yks loppuerä K-Raudasta tuota, mutta väri ei kelvannut pomolle. Ei ole muuten siitä kokemusta. Hintoja katselin kyllä.
Laminaatti portaisiin on jo hankittu, joten niillä mennään.
Jesh.
Voi hyvinkin olla että kateltiin samaa loppuerää K-raudasta, semmonen tumma laattamainen oli se mitä me vilkuiltiin.
http://www.parkettiherala.fi/index.htm <- tuolla taas oli aika runsas valikoima ihan näytillä noita, oli ihan laidasta laitaan kuoseja.
Heillä oli myös laitettu firman eteinen + keittiö tuolla matskulla, hyvin oli ulkokenkien kulutuksen kestänyt, mutta kuitenkin aika jämäkän oloista.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jätkät puhuu vittu jostain parketeista. Seuraavaks tapetille tapetit?

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Kaikki miehet jolla ei ole kotona omaa mig-hitsauslaitetta ja puusorvia ovat tyttöjä :ahem:

McRäkä

Banned
Raasun remppahommat sujuis varmaan puolta nopeammin jos ei niitä esittelis täällä ja joutus sitten perustelemaan kaikille miksi hommat menee ihan täysin päin vittua. Lopputuloskin olisi todennäköisesti vähintään yhtä hyvä. Tietty jos omaat masokistin vikaa niin jatka vaan raportointia.

Mut näinhän se on aina, toiset tekee ja toiset selittelee / vittuilee.

Örfil

Guest
Mutta kun ei ne ole mennyt. Tai oikeastaan ne jotka ovat menneet päin vittua, niistä en täällä edes hiisku :thumbup:

Postailen jatkossakin ihan siksi että onhan se hyvä jakaa kokemuksia, niin hyvässä kuin pahassa.

Örfil

Guest
Ei kun se "hyvä ja paha" on sitten lukijan vastuulla ja päätettävissä.

jjv

Arschloch
Mulle tuo kämppäni lattialla oleva parketin näköinen muovimattokin on sama kuin parketti.

McRäkä

Banned
Mutta kun ei ne ole mennyt. Tai oikeastaan ne jotka ovat menneet päin vittua, niistä en täällä edes hiisku :thumbup:

Postailen jatkossakin ihan siksi että onhan se hyvä jakaa kokemuksia, niin hyvässä kuin pahassa.
En mä sitä tarkoittanutkaan että ne oikeasti menis päin vittua. Vittuilijoiden mielestähän ne menee aina päin sitä itseään.

Mutta joo, saattaahan täältä saada joskus jotain ihan hyviäkin parannusehdotuksia. Ja tollanen puuhastelu on aina positiivista, varsinkin jos vapaa-aikaa on. Itsellä ei ole (lue: olen laiska ja sormet on kun nippu kyrpiä). Jos sitä nyt kerran vuodessa jotain jaksaa rempata niin se on jo paljon. Vastahan noi listat on olleet laittamatta puolisen vuotta edellisen rempan jälkeen.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
En mä sitä tarkoittanutkaan että ne oikeasti menis päin vittua. Vittuilijoiden mielestähän ne menee aina päin sitä itseään.

Mutta joo, saattaahan täältä saada joskus jotain ihan hyviäkin parannusehdotuksia. Ja tollanen puuhastelu on aina positiivista, varsinkin jos vapaa-aikaa on. Itsellä ei ole (lue: olen laiska ja sormet on kun nippu kyrpiä). Jos sitä nyt kerran vuodessa jotain jaksaa rempata niin se on jo paljon. Vastahan noi listat on olleet laittamatta puolisen vuotta edellisen rempan jälkeen.
Ihmiset on erilaisia. Mä en herkästi rupee sykkimään työkalut kädessä, mutta kun alan, niin aika rivakkaan ja varmasti loppuun asti. En pystyis nukkumaan, jos olis 'listat laittamatta puoli vuotta'.:eek:

Nyt olisin halunnut vetää terden mustaksi, mutta mamma vastusti. No en sitten vetänyt ollenkaan, kun ei oma väri kelvannut.