Aion äänestää Ässämiestä Vuoden forumisti-kilpailussa.Aion äänestää PuoliPöhköä Vuoden Runski -kilpailussa. :thumbup:
Ykkössijalle!:ahem:
Aion äänestää Ässämiestä Vuoden forumisti-kilpailussa.Aion äänestää PuoliPöhköä Vuoden Runski -kilpailussa. :thumbup:
:thumbup: Kannatan!:thumbup:
Äänestetään porukalla Tampereen pysäköinninvalvonnan lappuliisaa Vuoden 2009 Palvelijaksi!
Vähän epäilen, ettei olisi.Mua etoo tällainen yhteiskunnan resurssien haaskaaminen.
Lähetä se lappu tänne, voin kirjoittaa syyn kohdalle "Laiton maastopysäköinti". On sitten kaikki iloisia.
Ihme ääliö! Minä ainakin soittelen joka päivä sinne sun tänne kysellen, että onko kotipihani parkkipaikka muuttunut jollain lailla laittomaksi parkkeerausalueeksi..EIKÄ OLE SAKKOJA TULLUT!Tampereen mielivaltaista pysäköinninvalvontaa ei ole mahdollista voittaa vaikka päällä seisoisit.
Lyhyesti esimerkki parin vuoden takaa: Jätin auton kotitaloni eteen, kuten tuhannesti aiemminkin. Lähdin pariksi päiväksi pois kaupungista. Tällä välin autoni taakse oli ilmestynyt 'Pysäköinti kielletty'-merkki ja tuulilasiin sakko. Tottakai valituskierros oli tosiasia mutta sakko pysyi voimassa.
Kysyin lappuliisojen pomolta vielä selvennykseksi: "Minun olisi siis matkalla ollessani pitänyt soitella naapureille ja varmistaa, että joskohan sinne katuosuudelle nyt olisi sattumoisin tällä välin ilmestynyt kieltomerkki?"
Vastaus pitkän hiljaisuuden jälkeen: "Jotakuinkin näin."
Surkuhupaisaa, kertakaikkiaan.
Ihme ääliö! Minä ainakin soittelen joka päivä sinne sun tänne kysellen, että onko kotipihani parkkipaikka muuttunut jollain lailla laittomaksi parkkeerausalueeksi..EIKÄ OLE SAKKOJA TULLUT!
:ahem:Juuri näin toimii kansalaisvelvollisuutensa ja yksilönvastuunsa tunteva yhteiskunnan jäsen. :thumbup:
PuoliPöhkön valitusta ei siis käsittelekään kukaan? Mahtavaa kerrassaan, ei mua sitten rassaa mikään.Mitenkäs tässä haaskataan yhteiskunnan resursseja?
Osaa ne olla semmosia mielivaltaisia paskapäitä. Tuossa voisin yöllä harkita meneväni moikkaamaan liikennemerkkiä pesäpallomailalla tms.Tampereen mielivaltaista pysäköinninvalvontaa ei ole mahdollista voittaa vaikka päällä seisoisit.
Lyhyesti esimerkki parin vuoden takaa: Jätin auton kotitaloni eteen, kuten tuhannesti aiemminkin. Lähdin pariksi päiväksi pois kaupungista. Tällä välin autoni taakse oli ilmestynyt 'Pysäköinti kielletty'-merkki ja tuulilasiin sakko. Tottakai valituskierros oli tosiasia mutta sakko pysyi voimassa.
Kysyin lappuliisojen pomolta vielä selvennykseksi: "Minun olisi siis matkalla ollessani pitänyt soitella naapureille ja varmistaa, että joskohan sinne katuosuudelle nyt olisi sattumoisin tällä välin ilmestynyt kieltomerkki?"
Itseasiassa on, ja tehtykin kerran.Tampereen mielivaltaista pysäköinninvalvontaa ei ole mahdollista voittaa vaikka päällä seisoisit.
Kyllä oikeuttaan valittaa mm. pysäköintivirhemaksuista saa käyttää ilman, että tarvitsisi pelätä mahtaako tämä valitus nyt rassata veronmaksajakollegoita vai ei.PuoliPöhkön valitusta ei siis käsittelekään kukaan? Mahtavaa kerrassaan, ei mua sitten rassaa mikään.
Kirkuvat fanit raapivat auton ikkunoita vai mitä meinaat?Ainuttakaan parkkisakkoa en ole saanut enkä tule ottamaan... Muutenkin on tapana jättää auto hieman syrjempään ettei naaraspuoliset kolhi autoa ruttuun.
Itse asiasssa sun olisi tuon jälkeen pitänyt ottaa tavaksi soittaa päivittäin parin tunnin välein lappuliisojen pomolle tiedustellaksesi onko autosi kulloidsenkin parkkipaikan pysäköintisaääntö muuttunut.Tampereen mielivaltaista pysäköinninvalvontaa ei ole mahdollista voittaa vaikka päällä seisoisit.
:thumbup:Ymmärrän täysin Puolikkaan ajatukset.
RATKAISU:
MAKSUKEHOITUS POISTETAAN.
PERUSTELUT:
MAKSUKEHOITUS POISTETAAN, KOSKA SE ON PERUSTEILTAAN VIRHEELLINEN.
Sitten etsitään se paikka kauempaa. Tai jos ei löydy, sisällytetään asiakashintoihin parkkisakkoriskilisä. Suopeampia säännöksiä odotellessa.Joku toimiva systeemi tähän pitäisi saada. Nykyisellään huoltoajoa ei käsitellä huoltoajona.