Quick Nick

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Njah, mulla ainakin aikanaan nauratti ne Nickin katkerat kommentit kun Kimi vei McLarenin paikan Häkkisen lopetettua. Parin vuoden jälkeenkään ei tuntunut olevan sinut asian kanssa.
Tavallaan ymmärrettävää siinä tilanteessa, eikä Nickin kommentit kuitenkaan mitään latinoveren kuohahduksia olleet. Lähinnä totesi olleensa Sauberilla parempi kuin Kimi, niinkuin olikin. Itse asiassa itsekin olin harmissani siitä, että Kimi vei Nickin - entisen McLarenin juniorikuskin - paikan. Vaikka suomalaisena olin samalla iloinen Kimin puolesta.
 

Timppa78

License to SPY
Liittynyt
28.8.2006
Viestit
1523
Sijainti
Täällä
Ja rakkaat moderaattorimme siirtävät tämän topikin vapaanpuolelle :doubtful::rolleyes::D
 

Tollo_peloton

Well-known member
Liittynyt
16.4.2006
Viestit
139
Tavallaan ymmärrettävää siinä tilanteessa, eikä Nickin kommentit kuitenkaan mitään latinoveren kuohahduksia olleet. Lähinnä totesi olleensa Sauberilla parempi kuin Kimi, niinkuin olikin. Itse asiassa itsekin olin harmissani siitä, että Kimi vei Nickin - entisen McLarenin juniorikuskin - paikan. Vaikka suomalaisena olin samalla iloinen Kimin puolesta.
Oli nopeampi,mutta Kimi oli ensimmäistä kautta ykkösissä,Nick oli ajanut jo yhden kauden.Silti kokemuksestaan huolimatta Kimi oli Nickille kova pala purtavaksi.Ollakseen hyvä,kokeneemman tulisi päihittää tulokas,Nick teki sen hiuksenhienosti.Tuohon aikaanhan kukaan vaan ei tiennyt minkä tasoinen kuljettaja Kimi todellisuudessa oli.Kun McLaren hylkäsi oman juniori kuskinsa,kukapa muukaan hänen kykyihinsä luottaisi.Tuosta vamaan alkoi rämpiminen sarjassa,välillä ajajan pestikin oli kiven alla.Omasta mielestäni ansaitsee paikkansa kärkitallin kuljettajana.
 

formulaX

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
248
Ronin olisi melkein pitänyt tehdä ilkeästi Davidille ja potkia se pois. Kimi kun vei Nickin paikan, koska Häkä sanoi Ronille et tossa on teille mestari. Mielelläni olisin nähnyt Nickin myös mäkillä. Ron ei tykkää potkia pois porukkaa ja paaplo nyt potkittiin vissiin sen omien tempaisujen seurauksena.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Oli nopeampi,mutta Kimi oli ensimmäistä kautta ykkösissä,Nick oli ajanut jo yhden kauden.Silti kokemuksestaan huolimatta Kimi oli Nickille kova pala purtavaksi.Ollakseen hyvä,kokeneemman tulisi päihittää tulokas,Nick teki sen hiuksenhienosti.
Alonso ei sitten varmaan ole kovin hyvä? ;)

Ei McLarenin valintaa vääräksi voi sanoa, mutta tässä puhuttiin Nickin reaktioista. Pitäisikö vain hiljaa niellä, että joku suomalainen mitättömällä formulakokemuksella valittiin oman juniorin sijaan siksi "etten voittanut tarpeeksi reilusti"?
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Ei McLarenin valintaa vääräksi voi sanoa, mutta tässä puhuttiin Nickin reaktioista. Pitäisikö vain hiljaa niellä, että joku suomalainen mitättömällä formulakokemuksella valittiin oman juniorin sijaan siksi "etten voittanut tarpeeksi reilusti"?
Kyllä. Ois pitänyt vaan ajaa paremmin..
 

Tollo_peloton

Well-known member
Liittynyt
16.4.2006
Viestit
139
Alonso ei sitten varmaan ole kovin hyvä? ;)
Tarkoitat varmaan Alonson taistelua Hamiltonia vastaan McLarenilla Hamiltonin tulokaskaudella? Alonso oli jo mestari ja osoittanut tasonsa,jos Hamilton pärjää mestaria vastaan niin hyvin,tarkoittaa se vain,että Hamiltonin täytyy olla aika hyvä,niinkuin on nähtykin.Ei se Alonsosta enään huonoa tee.
Sauberilla Nick ja Kimi ottivat ensiaskeleita ykkösissä,kukaan ei heidän todellista tasoa silloin voinut vamasti sanoa,arvella vain.
 

neos

Well-known member
Liittynyt
4.3.2008
Viestit
262
Tarkoitat varmaan Alonson taistelua Hamiltonia vastaan McLarenilla Hamiltonin tulokaskaudella? Alonso oli jo mestari ja osoittanut tasonsa,jos Hamilton pärjää mestaria vastaan niin hyvin,tarkoittaa se vain,että Hamiltonin täytyy olla aika hyvä,niinkuin on nähtykin.Ei se Alonsosta enään huonoa tee.
Sauberilla Nick ja Kimi ottivat ensiaskeleita ykkösissä,kukaan ei heidän todellista tasoa silloin voinut vamasti sanoa,arvella vain.
Hyvin puhuit ittes pussiin :) Kyllä se mun mielestä vähän kuskin arvoa laskee vaikka kuinka on parit mestaruudet voittanu tallin ykköskuskin kohtelulla.

Nick:hän ois muuten menny suoriltaa Larenille mutta kun samaan aikaan oli talli pelko että Ferrari vie Räikkösen ni piti vaihtaa suunnitelmia, ei kait tuossa sen kummempia.
 

F1 Keisari

Well-known member
Liittynyt
10.2.2009
Viestit
88
Njah, mulla ainakin aikanaan nauratti ne Nickin katkerat kommentit kun Kimi vei McLarenin paikan Häkkisen lopetettua. Parin vuoden jälkeenkään ei tuntunut olevan sinut asian kanssa.
Joo ne kommetit tyyliin että olen minäkin täällä olemassa eikä pelkästään Kimi kyllä huvittivat:D

Minulla on jotenkin ristiriitainen kuva Nicistä ihan perus nopea kuski mutta ei aina radalla kisoissa vakuuta jostain syystä??

Mutta täytyy todeta että aika hyvin on päässyt hyvään talliin kun välillä näytti nuo tallipaikat aika heikoilta.

Veikkaan että tuleva kausi on nicin kohdalla eräänlainen vedenjakaja toisin sanottuna nyt on pystyttävä Kubican vaudissa tai voi olla viimeinen kausi Bmw:llä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ei se Alonsosta enään huonoa tee.
"Ollakseen hyvä,kokeneemman tulisi päihittää tulokas" :D

Jos tuo ei päde Alonsoon, niin miten se voi päteä Nickiin? Vain vähän kokeneemman tulee olla selkeästi parempi, mutta maailmanmestarin ei. Outo logiikka.
 
Viimeksi muokattu:

Tollo_peloton

Well-known member
Liittynyt
16.4.2006
Viestit
139
"Ollakseen hyvä,kokeneemman tulisi päihittää tulokas" :D

Jos tuo ei päde Alonsoon, niin miten se voi päteä Nickiin? Vain vähän kokeneemman tulee olla selkeästi parempi, mutta maailmanmestarin ei. Outo logiikka.
Kyllä pitää,jos ei ole aikaisempia näyttöjä (kahta mestaruutta Alonsolla),muuten käy niinkuin Nickille kävi.
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
Kyllä pitää,jos ei ole aikaisempia näyttöjä (kahta mestaruutta Alonsolla),muuten käy niinkuin Nickille kävi.
Tuo on kyllä niin bs:ää. Vanhat meriitit eivät paina paskan vertaa siinä vaiheessa kun nopeammat tulevat ohi. Esimerkkinä olkoon vaikkapa Villeneuve. Itse pidän Heidfeldia nopeana kuskina ja eräänlaisena herrasmiehenä radalla. Viime kaudella oli omat ongelmansa, mutta on jännä huomata miten Kimin ongelmia jaksetaan spekuloida viimeiseen saakka renkailla ja saturnuksen kuiden asennoilla, mutta Nickin tapaus kuitataan kuskin hitaudella. Tällaiset kommentit ovat niiltä jotka eivät tiedä formuloista mitään.

Ensi kausikin riippuu taas siitä miten auto sopii Robertille ja Nickille. Eteenpäin on toivottavasti menty taas viimekaudesta. Muuta en sano kuin että Heidfeld ottaa ensimmäisen voittonsa ja BMW on valmistajien sarjan kakkonen.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Onhan se ihan hyvä kuski tuo Nick mutta ei mielestäni juuri mainettaan parempi.

Se, että hän päihitti rookie-Kimin kolmella pisteellä oli silkkaa tuuria. Kimiltä jäi Sauberilla rattia käteen yms.

Nick itsekkin myöntää Kimin olleen kova jo heti alusta lähtien, joten eipä tuo mikään ihme ole, että paikka meni alta.

Sitä en sano, että Nick olis huono mutta lopulta tuuria hänellä oli, jotta ura McLaren paikan mentyä alta sai jatkoa. Ja pelastajana toimi Sauber ja lopulta Bemari. Tietty saksalaisuus toi lopulta sen jatkon.

Paljon riippuu Kubican ja Nicon tekemisistä sekä tietty Nickin omasta suoritumisesta tulevalla kaudella miten ura jatkuu. Toivottavasti menee hyvin Nickin kannalta.
 

Pomppeli

Member
Liittynyt
1.2.2010
Viestit
8
Nojoo-oh.

Sitä on vain vaikea tuon nestorin markkina-arvon takaa loikkia kisakuskiksi, jos schumi itse vain haluaa jatkaa. En usko kyllä ainakaan vielä, että ajotaitojen vuoksi jäisi ihan yhteen kauteen tuo ajelu.

Mies on ainakin antanut kuvan, että olisi kovinkin intoa täynnä, eikä odotakkaan takavuosien ehdotonta ykkösasemaa (shuumaihari siis). Vaikka toki niinhän mies asioiden väittää joka kausi olleen.
Varmasti brawnin kanssa on käyty läpi tarkkaan paluun kaikki kysymysmerkit, ja schumi on ne tiedostanut.
Polte vain on ajanut ukon radoille, ja kukas lie mies tämän touhun takana, joka hommat lopulta saattoi lukkoon? =)

Tokihan se voi alkaa kyrsimään, jos ei meinaa pärjäillä.. Mutta jos ja kun mersu tuosta kehittyy, niin vahvoja otteita on luvassa takuuvarmasti. Muutenkin toivon, että schumi on sanojensa mukaan liikkeellä pidemmällä tähtäimellä, ja miltä ukon kunto näyttää, niin voisi jatkaa vielä hyvinkin sen 3vuotta. Tokihan kaikki ulosajot sun muut voivat olla kovempia paloja tuon ikäiselle kropalle, mutta kuten sanoin: Ukko on kuitenkin kovassa kunnossa. :thumbup:

Nickillä taas voi tulla eteen vielä varteenotettavia tallivaihtoehtoja, jos alkaa näkyttämään siltä, että vanha nestori pysyy vauhdissa. Kun kuskimarkkinat taas aikanansa alkaa kieuhumaan, niin nikkeli voi olla todellakin hyvä vaihtoehto tasaisuutensa ja muiden vahvuuksiensa ansiosta.
Enkä usko, että palkkiotkaan olisi kuitenkaan pilvissä.

Eipä tässä pitänyt Schumista jauhaa tosin, vaan Nickistä. Noh.. vanhan ketjun noustua tuohon kyseiseen uutiseen viitaten tuli näppisripuli.

Toivotaan, että Nicki pääsisi tulevaisuudessa radalle.
:thumbup:
 
Ylös