OoPee
Nuori ikäisekseen
No ei!Sam sanoi:Ai Micrat
Ensinäkin olis ollu jäänny liikaa väljyyttä tykinputkeen ja toisaalta
veikkaan, että viimesotien aikana ammutuissa kranaateissa oli huomattavasti enemmän rautaa kuin tossa Micrassa :nope:
No ei!Sam sanoi:Ai Micrat
Kyllä se tais esillä olla muttei saanut nostetta.OoPee sanoi:Näin jälkeenpäin ajatellen oltais voitu pistää kolehti pystyyn ja ostaa se Forumille. Mainosmiljoonatarrat kylkeen ja eikun baanalle!
Mutta eipä tullu ajoissa mieleen
Jaksoin lukea vain vähän alkua... Luulin, että... Ilahduin. :doubtful: :tongue:S.A sanoi:Yhdyn NotSheehin... EIKU SIIS SEN KOMMENTTIN!!
Yhteenkään muuhun autoon ei foorumilaisia kehtaa päästää kyytiin.jaska sanoi:Ei muuten ole (varmaan) ollut yhdenkään auton kyydissä niin montaa foorumistia (yhteensä) kuin tuon
.. eikä varmaan tule olemaankaan....
Nopella laskulla: ~15
Mites sulla noin niinku muuten menee?jaska sanoi:kyllä tuossa haikeasti katselin yhtä Micraa kun sellaisen ajeli ohi :sad:
no hei muista että micra on jaskalle kuin mopo sulle tai munamankeli mulle, joten vähän ymmärrystä!Runar ja Kyllikki sanoi:Mites sulla noin niinku muuten menee?
Nyt mä ymmärrän tätä meuhkaamista vielä VÄHEMMÄN!Jacques sanoi:no hei muista että micra on jaskalle kuin mopo sulle tai munamankeli mulle, joten vähän ymmärrystä!
patriot sanoi:Onnea Jaska!
Onnea jaskan micra! Nyt se pääsee liikenteeseen!AJ sanoi:Tosiaan! Tämähän on onnittelujen paikka! Muita ei vielä uskalla onnitella, koska ei ole tietoa siitä, jäikö Micra vielä "liikenteeseen".
J.Heldenview sanoi:Onnea jaskan micra! Nyt se pääsee liikenteeseen!
jaskathan laittoi sen kiertoon ....AJ sanoi:Mutta vain, jos se laitetaan kierrätykseen! Vaan muovia on ehkä vaikea kierrättää.
Ai se purettiin? :eek!: YES!!! :ahem: :ahem: :ahem:J.Heldenview sanoi:jaskathan laittoi sen kiertoon ....
Ei, se meni vihdoinkin ajoon!AJ sanoi:Ai se purettiin? :eek!: YES!!! :ahem: :ahem: :ahem:
J.Heldenview sanoi:Ei, se meni vihdoinkin ajoon!
Eikö tuossa tapauksessa olisi pikemminkin tarvetta laajennukseen ja täyttöön?AJ sanoi:Se puristettiin läjään ja siitä tehtiin curling-kivi?
J.Heldenview sanoi:Eikö tuossa tapauksessa olisi pikemminkin tarvetta laajennukseen ja täyttöön?
Ok. Yhdennäköisyys selvä:AJ sanoi:Aivan. Tsekkasin vain oletko hereillä.