Matxin kakkosnikki?oopi sanoi:Räikkönen ei ole legenda vaan huono kopio James Huntista. Ukolla niin huono tuuri, että se ehtii potkaista tyhjää ennenkuin mestaruus on taskussa ;-).
Matxin kakkosnikki?oopi sanoi:Räikkönen ei ole legenda vaan huono kopio James Huntista. Ukolla niin huono tuuri, että se ehtii potkaista tyhjää ennenkuin mestaruus on taskussa ;-).
Huono vitsi. :nope:oopi sanoi:Räikkönen ei ole legenda vaan huono kopio James Huntista. Ukolla niin huono tuuri, että se ehtii potkaista tyhjää ennenkuin mestaruus on taskussa ;-).
Hyvä mainos ei siinä mitään. Mutta taitaa olla 10 kerta kun tuo kyseinen pätkä linkitetään johonkin foorumin topiciin,Axel sanoi:Aikaisempaan viestiin viitaten siitä kuka on paras, tämä pätkä tiivistää minun mielipiteeni:
Parhaista paras
Luusereiden/Kimifosien selitykset vol.242naukkis sanoi:ainakin mulle paljon tärkeämpää kuin kuka lopulta MM:n voittaa.....
luuseri azain paskanjauhanta vol. 1,225.azai sanoi:Luusereiden/Kimifosien selitykset vol.242
Kimin MM on tietysti vain bonus jolla lyödä kälysten kuskien faneja ;Dazai sanoi:Luusereiden/Kimifosien selitykset vol.242
Onhan se varmasti mielenkiintoista kannattaa kuskia, joka ei osaa edes ajaa varikollenaukkis sanoi:Kimistähän näkee tällähetkellä että mies tietää olevansa nopea ja että Ferrari kulkee. Ehdottomasti parasta F1-viihdettä siis katsella Kimin taistelemista radalla nykyisellä asenteella, ainakin mulle paljon tärkeämpää kuin kuka lopulta MM:n voittaa.....
Paljon mielenkiintoisempaa kannattaa kuskia joka kämmää pahasti ja nousee silti nopeasti takaisin voittotaisteluun..... vaihtoehtonahan on kuskeja jotka pikku kämmäyksen jälkeen panikoivat itsensä radalta tai tyytyvät köröttelemään maaliin....Jarvis sanoi:Onhan se varmasti mielenkiintoista kannattaa kuskia, joka ei osaa edes ajaa varikolle
Tais kaikki kärkikuskit tehdä virheitä viime viikon loppuna.Jarvis sanoi:Onhan se varmasti mielenkiintoista kannattaa kuskia, joka ei osaa edes ajaa varikolle
No voi jumalauda...Kaikki kunnia häkälle, adelaide-2xMM,mutta Miksi Kimin pitäisi olla yhtään Häkkisen kaltainen? Heh, en tajua.Kimissä on karismaa ja persoonaa,mutta se voi olla vaikea nähdä kun nostalgisoi oi mika mikaaa vaan.:alppu: Suomalaisena? Kimissä on munaa,mitä ei voi sanoa kaikista muista nykyisistä F1-kuskeista.Axel sanoi:MIKSI Kimin pitäisi voittaa maailmanmestaruus? Jos sillä olis edes puolet Häkkisen karismasta, Kimiä vois kannustaa suomalaisena.
Itse asiassa Räikköstä on minun mielestäni verrattu liikaa Häkkiseen (nyt tosin vertailu käy Schumiin): Jäämies, McLaren-pesti, dramaattiset keskeytykset, taistelut Ferraria vastaan (McLaren aikana), tallikaverina ensin kokenut kuljettaja ja sitten nuorempi virhealttiskuski, sekä siirto huipputalliin tallipäälliköiden vastustuksesta huolimatta.ScuderiaJormaz sanoi:No voi jumalauda...Kaikki kunnia häkälle, adelaide-2xMM,mutta Miksi Kimin pitäisi olla yhtään Häkkisen kaltainen? Heh, en tajua.Kimissä on karismaa ja persoonaa,mutta se voi olla vaikea nähdä kun nostalgisoi oi mika mikaaa vaan.:alppu: Suomalaisena? Kimissä on munaa,mitä ei voi sanoa kaikista muista nykyisistä F1-kuskeista.
Otas poitsu ihan rauhassa. Missä lukee että Kimin pitäisi olla Häkkisen kaltainen?ScuderiaJormaz sanoi:No voi jumalauda...Kaikki kunnia häkälle, adelaide-2xMM,mutta Miksi Kimin pitäisi olla yhtään Häkkisen kaltainen? Heh, en tajua.Kimissä on karismaa ja persoonaa,mutta se voi olla vaikea nähdä kun nostalgisoi oi mika mikaaa vaan.:alppu: Suomalaisena? Kimissä on munaa,mitä ei voi sanoa kaikista muista nykyisistä F1-kuskeista.
80-luvulla oli lähinnä brittejä, ranskalaisia ja italialaisia. Pari eteläamerikkalaista ja joitakin sieltä täältä. Niin se muuttuu F1-maailmakin, eikä ollenkaan huonoon suuntaan näin suomalaisesta näkökulmasta.talakem sanoi:Ollaan onnellisia että ykkösissä yleensä kiertää kotimaisia kuskeja... ja nehän eivät ole ostaneet paikkaansa.. (niin kuin mm. Häkkisen paikan lotarille maksoi Keke)
Eikä pelkkiä brasseja ja sakuja...