Räikköstä EI KIINNOSTA!

mjk

...
Vielä viikonloppuna Kimi osallistuu Ferrarin joulujuhlaan Italian Maranellossa.

- Ferrarin omat juhlat ovat kaikkein mukavimmat. Siellä on paikalla henkilökunta ja heidän lapsensa. En ihan tarkkaan tiedä, mitä siellä teen. Ehkä olen joulupukki, Kimi arvioi.

- Aika virallisia ja ehkä tylsiäkin muut juhlat ovat, maailman tunnetuin suomalainen urheilija lisäsi.

Kimiä ei viralliset juhlat kiinnosta. :p

jamminen

Well-known member

Makkonen

Guest
IS:
http://www.***************/urheilu/t/formula1/1462884

F1-maailmanmestari Kimi Räikkönen on valmis ottamaan Fernando Alonson tallikaverikseen Ferrarille vuonna 2009 - ja ottamaan samalla mittaa tämän vauhdista.

Räikkönen kertoi asiasta italialaisen urheilusanomalehden Corriere dello Sportin haastattelussa.

- Minulle se ei olisi mikään ongelma. Minä olen minä. Olisi houkuttelevaa ajaa mies miestä vastaan hänen kanssaan samalla kalustolla. Sitä en tiedä, toteutuuko se. Aika näyttää, Räikkönen sanoi.

Sen enempää Ferrari-ässä ei halunnut ottaa kantaa Alonson tilanteeseen ja riitaisaan kauteen McLarenilla.

- Tapahtui McLarenilla mitä tahansa, se ei kiinnosta minua.

Mikkonen

Well-known member
Tanssiminen linnan juhlissa ei Kimiä liiemmin kiinnostanut.

"Saa joku muu tanssittaa sitä (Jenniä)." :D

Coni

Well-known member
Mikkonen sanoi:
Tanssiminen linnan juhlissa ei Kimiä liiemmin kiinnostanut.

"Saa joku muu tanssittaa sitä (Jenniä)." :D
Mielenkiintoista vertailua voi tehdä Teron ja Kimin vastaustyyleistä. Tero harkitsee sanomisiaan hyvin tarkkaan. Kimi taas tykittää ihmeen asiallisesti ja tietysti omalla Kimi huumorilla. :D Ei tainnut Kimiä Suomen hehkutuskaan kiinnostaa. "Kyllähän sen muistaa kun maammelaulu soi, mutta ei sitä muutoin ajattele " tjsp. No, mitäpä sitä suotta hehkuttamaan vaan on rehellisesti omaa mieltä ;)

Erittäin fiksuja kavereita molemmat...

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Näittekö Iltalehen haastattelu Kimistä pihalla?

Toimittaja - Kimi Räikkönen ja Jenni Dah...
Kimi - Ei oo mitää sanottavaa.

Juttu jatku kyllä mutta tuossahan se olennaisin. :ahem:

Kie

Well-known member
Oberfeldwebel sanoi:
Näittekö Iltalehen haastattelu Kimistä pihalla?

Toimittaja - Kimi Räikkönen ja Jenni Dah...
Kimi - Ei oo mitää sanottavaa.

Juttu jatku kyllä mutta tuossahan se olennaisin. :ahem:
Joo kattelin noita kans :D Ei oikee Kimiä näytä kiinnostavan noi turhan päiväset kysymykset :ahem:

tommii

Well-known member
Iltalehden ja HS:n uutisointi Kimiin liittyen oli kyllä taas täysin ala-arvoista, ja yrittivät ainoastaan lynkata Kimiä.

Coni

Well-known member
tommii sanoi:
Iltalehden ja HS:n uutisointi Kimiin liittyen oli kyllä taas täysin ala-arvoista, ja yrittivät ainoastaan lynkata Kimiä.
Todellakin. Mielestäni täysin typerää, sillä tuskin lukioitakaan kiinnosta kun tarinat ei tunnu uskottavilta jos vrt esimerkiksi Ylen ja Maikkarin haastatteluihin.

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Mä oon aina kuvitellut että Räikköstä ei kiinnosta haastateltavana oleminen ylipäätään, mutta näyttää riippuvan pitkälti haastattelijasta. Ylen ja maikkarin haastateltavana Kimi oli ihan rennon oloinen ja vastaili kysymyksiin avoimesti, toisin kun tolle iltalehden eukolle siinä jonossa.

Sue_me

Well-known member
Vilperi sanoi:
Mä oon aina kuvitellut että Räikköstä ei kiinnosta haastateltavana oleminen ylipäätään, mutta näyttää riippuvan pitkälti haastattelijasta. Ylen ja maikkarin haastateltavana Kimi oli ihan rennon oloinen ja vastaili kysymyksiin avoimesti, toisin kun tolle iltalehden eukolle siinä jonossa.
Riippunee siitä, kuinka haastattelutilanteeseen hakeudutaan. Juuri se, onko kyseessä kohtelias kysymys, vai hihassa roikkuminen ja niskaan hengittäminen.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Vilperi sanoi:
MTV3 taitaa olla Räikkösen yhteistyökumppani tjsp, joten heitin kysymyksiin kannattaakin vastata.

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti
Maikkari on kyllä aina hyvin Kimin puolella. Just katoin tuota Linnan juhlien koostetta Maikkarilta ja siitä Kimin eilisestä pitkästä haastattelusta näytettiin vaan se kohta, jossa Kimi puhuu sotaveteraaneista. Varsinkin vanhempi ylseisö varmasti tykkäsi.

Joni

Well-known member
Mediaprofeetta sanoi:
Maikkari on kyllä aina hyvin Kimin puolella. Just katoin tuota Linnan juhlien koostetta Maikkarilta ja siitä Kimin eilisestä pitkästä haastattelusta näytettiin vaan se kohta, jossa Kimi puhuu sotaveteraaneista. Varsinkin vanhempi ylseisö varmasti tykkäsi.
Ei oikeastaan ne näytti uudestaa sen mutta sillä kertaa kokonaan ja sit veteraani juttu vielä uudestaan. :D

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

Joni

Well-known member
...

Edit: väärä

Viimeksi muokattu:

mjk

...
"- Äh, kyselkää tuolta Leppilammelta. Se tykkää puhua." :D

Saakohan tänne nakkoa muitakin Kimin kommentteja kuin "ei kiinnosta-kommentteja" ...

Paskan seasta lokattuja:

Montoyan menestys NASCAR-autolla?- Se ei minua edes kiinnosta

Odotatko näiden renkaiden olevan eduksi sinun ajotyylillesi?- En tiedä, eikä sillä ole mitään merkitystä. Renkaat ovat, mitä ovat.

Mitä ohjeita antaisit ensikertalaisille Nico Rosbergille ja Scott Speedille? - Toivottavasti he antavat hyvin tietä.

Onko vauhti mielestäsi kohdallaan tässä vaiheessa? - Ei sillä oo mitään väliä paljonko me jäädään muille tässä vaiheessa. Auto menee kuitenkin uusiks ennen Australiaa. Ajellaan nyt vaan.

Schumacherin roolista : - Ei hän meille kuljettajille ainakaan mitään tule kertomaan. Enkä ainakaan minä tarvitse hänen neuvojaan.

Montoyan pistetilanne: - Jos hän uskoo siihen, uskokoon sitten. Minua ei kiinnosta, mitä tapahtuu takanani.

Montoyan tennisonnettomuus: - Emme soittele keskenämme, eikä minua kiinnosta, mitä hän tekee.

Itävalta 2002: - En ole katsonut sitä missään jälkikäteenkään. Ei kiinnosta pätkääkään, mitä Ferrari teki.

Alonson härnäämisestä: - Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä se mies miettii.

Kisan olosuhteista: Ihan sama sataako vai ei.

Kaudesta 2006: - Ei se minua vielä silleen kiinnosta, mitä silloin tapahtuu. Sittenhän sen näkee.

Ratahaastattelijan innokkaasta yllytyksestä huolimatta Räikköseltä ei italiaksi kommenttia herunut.-Te voitte puhua italiaa.

Jääkiekon olympiafinaalin jälkipeli: - Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Ferrarin juhlat: - Ferrarin omat juhlat ovat kaikkein mukavimmat. En ihan tarkkaan tiedä, mitä siellä teen. Ehkä olen joulupukki.

Linnanjuhlat: Saa joku muu tanssittaa sitä (Jenniä).

Linnanjuhlat: - Äh, kyselkää tuolta Leppilammelta. Se tykkää puhua.

Ranskan GP 2002: - Paska kisa.

Mielipide Ron Dennisistä: - Se on erikoinen aina välillä. Se haluaa aina itse tietää kaiken kaikesta. Ei se mua kiinnosta.

Mikä tekee TAG Heuerista ainutlaatuisen? - Se on ihan ok.

Seurasitko Schumacherin uran loppuseremonioita? - En seurannut, olin paskalla.

Minkälainen ilmapiiri Mclarenilla mielestäsi juuri nyt on (vakoiluskandaali)? - Varmaan aika helvetin hyvä.

- Ei se valmistajien mestaruus minulle merkitse juuri mitään.

- Minua ei kiinnosta, mitä Jackie sanoo. Sillä ei ole mitään tekemistä kanssani.

- Coulthard saa puhua mitä lystää. Minua hänen puheensa eivät kiinnosta.

- Trullin sanomiset eivät minua kiinnosta pätkän vertaa.

- Montoyan kommentit ei minua paljon kiinnosta.

- Ei niitä kisoja paperilla ajeta.

- Minua ei kiinnosta, mitä minusta ajatellaan. En ole Michael Schumacher.

Viimeksi muokattu:

Calvin

Well-known member
Hyvä kokoelma Kimin kommentteja. Aika tylyä tekstiä. :D