"- Äh, kyselkää tuolta Leppilammelta. Se tykkää puhua."
Saakohan tänne nakkoa muitakin Kimin kommentteja kuin "ei kiinnosta-kommentteja" ...
Paskan seasta lokattuja:
Montoyan menestys NASCAR-autolla?- Se ei minua edes kiinnosta
Odotatko näiden renkaiden olevan eduksi sinun ajotyylillesi?- En tiedä, eikä sillä ole mitään merkitystä. Renkaat ovat, mitä ovat.
Mitä ohjeita antaisit ensikertalaisille Nico Rosbergille ja Scott Speedille? - Toivottavasti he antavat hyvin tietä.
Onko vauhti mielestäsi kohdallaan tässä vaiheessa? - Ei sillä oo mitään väliä paljonko me jäädään muille tässä vaiheessa. Auto menee kuitenkin uusiks ennen Australiaa. Ajellaan nyt vaan.
Schumacherin roolista : - Ei hän meille kuljettajille ainakaan mitään tule kertomaan. Enkä ainakaan minä tarvitse hänen neuvojaan.
Montoyan pistetilanne: - Jos hän uskoo siihen, uskokoon sitten. Minua ei kiinnosta, mitä tapahtuu takanani.
Montoyan tennisonnettomuus: - Emme soittele keskenämme, eikä minua kiinnosta, mitä hän tekee.
Itävalta 2002: - En ole katsonut sitä missään jälkikäteenkään. Ei kiinnosta pätkääkään, mitä Ferrari teki.
Alonson härnäämisestä: - Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä se mies miettii.
Kisan olosuhteista: Ihan sama sataako vai ei.
Kaudesta 2006: - Ei se minua vielä silleen kiinnosta, mitä silloin tapahtuu. Sittenhän sen näkee.
Ratahaastattelijan innokkaasta yllytyksestä huolimatta Räikköseltä ei italiaksi kommenttia herunut.-Te voitte puhua italiaa.
Jääkiekon olympiafinaalin jälkipeli: - Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ferrarin juhlat: - Ferrarin omat juhlat ovat kaikkein mukavimmat. En ihan tarkkaan tiedä, mitä siellä teen. Ehkä olen joulupukki.
Linnanjuhlat: Saa joku muu tanssittaa sitä (Jenniä).
Linnanjuhlat: - Äh, kyselkää tuolta Leppilammelta. Se tykkää puhua.
Ranskan GP 2002: - Paska kisa.
Mielipide Ron Dennisistä: - Se on erikoinen aina välillä. Se haluaa aina itse tietää kaiken kaikesta. Ei se mua kiinnosta.
Mikä tekee TAG Heuerista ainutlaatuisen? - Se on ihan ok.
Seurasitko Schumacherin uran loppuseremonioita? - En seurannut, olin paskalla.
Minkälainen ilmapiiri Mclarenilla mielestäsi juuri nyt on (vakoiluskandaali)? - Varmaan aika helvetin hyvä.
- Ei se valmistajien mestaruus minulle merkitse juuri mitään.
- Minua ei kiinnosta, mitä Jackie sanoo. Sillä ei ole mitään tekemistä kanssani.
- Coulthard saa puhua mitä lystää. Minua hänen puheensa eivät kiinnosta.
- Trullin sanomiset eivät minua kiinnosta pätkän vertaa.
- Montoyan kommentit ei minua paljon kiinnosta.
- Ei niitä kisoja paperilla ajeta.
- Minua ei kiinnosta, mitä minusta ajatellaan. En ole Michael Schumacher.