:alppu:Ranskan GP 2002: - Paska kisa.
Heh, pitäisköhän kohta muuttaa Heikin Hiiri nimistystä vähän "kovempaan" suuntaanKovalainen ei ole tippaakaan huolissaan siitä, että Alonso ei tullut McLarenilla toimeen vaan ajautui riitoihin Hamiltonin ja tallin johdon kanssa.
- Ei ole minun tehtäväni arvioida, mikä meni pieleen Fernandon ja tallin välillä, eikä asia minua kiinnostakaan. Olen iloinen tästä mahdollisuudesta, Kovalainen sanoi.
(MTV3)
Haha ! Se kysymys tipahti alas eka laukauksella. Joku toinen olisi alkanut selittelemään tossa tilanteessa.J0ne sanoi:Räikköseltä kysyttiin tilaisuudessa, oliko hänen viime kauden mestaruutensa kannalta ratkaisevaa McLaren-tallin sisäinen kilpailu Lewis Hamiltonin ja Fernando Alonson välillä. Hamiltonin varmalta näyttänyt mestaruus kuivui kasan kauden loppumetreillä.
- Ei se oikeastaan kiinnosta minua. Joka tallissa tilanne on sama.
(MTV3)
Tämmöistä tänään.Iltalehti sanoi:Herrasmies
11.1.2008 3:37
Ilmekään ei värähtänyt maailmanmestari Kimi Räikkösen pokerikasvoilla, kun eräs englantilaistoimittaja kysyi häneltä Ferrarin lehdistöpäivillä, onko McLarenin tallipäällikkö Ron Dennis edelleen niin rehellinen ihminen kuin väittää olevansa.
- En halua sekaantua tällaiseen. Koko keskustelu ei liity millään tavalla siihen, mitä minä teen.
- Ron Dennis on mukava heppu, mutta jos täytyy katsoa viime vuoden tapahtumia, on jokaisella varmasti niistä oma käsityksensä, Kimi totesi.
Suomalaistähti on muutenkin haluton vertaamaan oloaan Ferrarilla ja McLarenilla.
- McLaren ja Mercedes-Benz toimivat englantilaiseen ja saksalaiseen tapaan. Minulla oli heidän kanssaan hyvin kivaa aikaa, mutta Ferrarilla olen enemmän kuin onnellinen.
- En halua puhua menneistä, vaan keskittyä tulevaisuuteen.
Välit Massaan kunnossa
Räikkösen ja Felipe Massan välit ovat ihanteellisen hyvät huipputallin kuljettajiksi.
- Ajoimme täysillä kilpaa keskenämme jo viime kaudella, eikä mikään muutu. Felipen nopeus ei ole ollut minulle minkäänlainen yllätys. Taistelemme voitoista keskenämme, mutta jos tietyssä vaiheessa kautta toisella on selvästi parempi mahdollisuus mestaruuteen, tiimi panostaa tietysti häneen, Kimi sanaili.
- Välimme ovat kunnossa, enkä epäile, etteikö yhteistyömme uuden auton kehittämisessä olisi jälleen yhtä hedelmällistä.
Kimiltä udeltiin, auttoiko McLarenin taktiikka molempien kuljettajien tasa-arvosta hänet mestariksi.
- En tiedä, enkä todellakaan välitä. Tasaväkiset tallikaverit vievät aina pisteitä toisiltaan. Jossain vaiheessa talli alkaa panostaa toiseen, mutta kun McLarenilla tilanne oli niin tiukka, teki se homman heille hankalammaksi.
Kimiä ei pahemmin kiinnosta missä pokaali on?Kimi Räikkönen: MM-pokaali ei ole minulla
26.01.2008 00:35
Formula ykkösten hallitseva maailmanmestari Kimi Räikkönen kertoo, ettei MM-pokaali ole hänen halussaan.
- Se ei ole vielä minulla. En tiedä, missä se on. Oletan, että se on edelleen Ferrarin tehtaalla minun muiden pokaalieni tavoin. Täytyy kysellä asiaa. Haluan joka tapauksen pokaalin, Räikkönen sanoi Bild-lehdelle.
Kansainvälinen autoliitto FIA antoi MM-pokaalin Räikköselle Monte Carlon gaalassa 7. joulukuuta.
(MTV3)
Räikkönen: Täytyy kysellä asiaa. Haluan joka tapauksen pokaalin, Räikkönen sanoi Bild-lehdelle.Masa sanoi:Kimiä ei pahemmin kiinnosta missä pokaali on?
- Ei oikein vaan kiinnostanut, kun oli niin tuulista, eikä saatu oikein autoa enää toimimaan kunnolla, Räikkönen tunnusti Turun Sanomille.
- En tunne Kimiä hyvin. Hän lahjakas kuski, mutta Kimin heikkous on, ettei hän ole kiinnostunut, Williams-pomo sanoi Daily Record -lehden mukaan.
Valitettavasti Fränk ei tunne Kimiä. Kimihän on tunnetusti sitä nopeempi mitä vähemmän sen tarttee olla kiinnostunut asioista.lahill sanoi:
Kyllä se on aina hatunnoston arvoista kun jollakin on pokkaa tehdä asiat välittämättä siitä millaisen vaikutelman antaa ulospäinGround Effect sanoi:Itsestäänselvää? Ehkä. Mutta pitipä kirjoittaa...
Mitä loistavaa siinä on?Wesselius sanoi:Kyllä se on aina hatunnoston arvoista kun jollakin on pokkaa tehdä asiat välittämättä siitä millaisen vaikutelman antaa ulospäin
aivan loistava huomio mutkulta ollut tää "ei kiinnosta" agenda, tipuin aivan täysin kun luin eka kertaa koko threadin!