Törni
Well-known member
- Liittynyt
- 5.11.2004
- Viestit
- 11306
No halvattu. Mielenkiintoinen topiikki tyssäsi sisäpiiritietoon :frown:kode sanoi:Kimi pysyy Mclarenilla uransa loppuun saakka.
No halvattu. Mielenkiintoinen topiikki tyssäsi sisäpiiritietoon :frown:kode sanoi:Kimi pysyy Mclarenilla uransa loppuun saakka.
Se oli Mika joka pysyi McLarenilla F1-uransa loppuun saakka (Sisäpiiritietoa)kode sanoi:Kimi pysyy Mclarenilla uransa loppuun saakka.
Kimi sanoo juuri niinkuin Robertson on käskenyt sanoa. Tuollainen "epävarmuus" varmasti auttaa palkkaneuvotteluissa. :thumbup:Racer21_90 sanoi:Se oli Mika joka pysyi McLarenilla F1-uransa loppuun saakka (Sisäpiiritietoa)
Kimi itse sanoo ettei osaa sanoa niinkään paljon tulevaisuudestaan :wink: siis ovi on raollaan vaikka sitten Ferrarille. Tosin McLaren on se uskottavin vaihtoehto mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tässä maailmassa tapahtuu..
Joo ei kannata sanoa että "haluan pysyä McLarenilla" vaikka on erittäin suuri todennäköisyys että siellä kannattaa Kimin pysyä myös kauden 2006 jälkeen mikäli asiaa menestymisen kautta ajattelee.Hevimies sanoi:Kimi sanoo juuri niinkuin Robertson on käskenyt sanoa. Tuollainen "epävarmuus" varmasti auttaa palkkaneuvotteluissa. :thumbup:
Tällä hetkellä näyttää, että siellä kannattaa pysyä. Ensi kausi kuitenkin näyttää koko totuuden. V8 voi muuttaa tilannetta paljonkin.Observer sanoi:Joo ei kannata sanoa että "haluan pysyä McLarenilla" vaikka on erittäin suuri todennäköisyys että siellä kannattaa Kimin pysyä myös kauden 2006 jälkeen mikäli asiaa menestymisen kautta ajattelee.
I see a lot of white smoke.patriot sanoi:Tällä hetkellä näyttää, että siellä kannattaa pysyä. Ensi kausi kuitenkin näyttää koko totuuden. V8 voi muuttaa tilannetta paljonkin.
Mun mielestä tällä hetkellä näyttää ettei siellä kannata pysyä. Vauhtia toki löytyy muttei tuolla luotettavuudella mestaruutta voiteta siinä vaiheessa kun Ferrarit on taas mukana kärkikahinoissa.patriot sanoi:Tällä hetkellä näyttää, että siellä kannattaa pysyä. Ensi kausi kuitenkin näyttää koko totuuden. V8 voi muuttaa tilannetta paljonkin.
Niin no sehän ei ole mitenkään varmaa, että Ferrari sinne lähiaikoina nousee. Voihan olla, että esim. Renault tulee hallitsemaan.Jere1983 sanoi:Mun mielestä tällä hetkellä näyttää ettei siellä kannata pysyä. Vauhtia toki löytyy muttei tuolla luotettavuudella mestaruutta voiteta siinä vaiheessa kun Ferrarit on taas mukana kärkikahinoissa.
Kova palkka kieltämättä. mutta jos Todt vaikka panee muutaman millin lisää, lupailee pitkää sopimusta ykköskuskina ja täyttä satsausta määilmanmestaruuteen. Ferrari (vuoden mallia) alle vapaa aikana, kaikki autot millä voittaa saa sitten pitää omanaan kauden lopussa ja panna omaan "Kimi Räikkönen museoonsa" jne .. jne .. :wink:kode sanoi:Enpä näe yhtään hyvää syytä miksi Kimin kannattaisi vaihtaa tallia. Kimi saa riittävän suurta palkkaa Mcalrenilta muistaakseni noin 38 milj. euroa toiseksi suurin koko sirkuksessa, talli tarjoaa kilpailukykyisen kaluston jolla voi ottaa voittoja. Ainut joka on miinus tekiä on tietysti tuo luotettavuus, mutta se kuuluu kilpa-autoiluun. Kimi tekee Mikat ja pysyy Mclarenilla pitkään...
Kieltämättä hyviä pointteja ja sopivat suurimmalle osalle ratinvääntäjistä. Jotenkin Kimi persoonana istuu paremmin Mclarenin ohjaamoon kuin Ferrari rattiin, Kimi vain ajaa ja on jotenkin robottimainen ihan niinkuin Mclarenin koko toiminta, tosin tämähän on vain julkinenkuva hänestä enkä voi tietää millainen persoona Kimi todella on...Ferrari 4ever sanoi:Onhan se ihan hienoa voittaa mestaruus hajuttomassa virkamiestallissa, jonka kannustajat taputtavat iloisesti käsiään yhteen ja myhäilevät tyytyväisinä gold-katsomoissaan kera muutaman äänitorven. Kerätä mammonaa lompakkoon ja jäädä lopulta tilastoihin tavallista parempana kilpa-autoilijana.
Tai sitten ottaa haaste vastaan ja siirtyä F1:sten legendaarisimpaan ja kannustetuimpaan talliin, jonka fanaattiset seuraajat hurraavat kuljettajan nimeä aamuyöhön asti peittäen maan yhteen väriin. Matkustaa autourheilun pyhättöön - ANM:ään - osana tallia ja tulla takaisin valaistuneena. Nähdä se taika, kokea se todellinen intohimo ja voittaa se suurin palkinto niistä kaikista. Menestys Ferrarin ratissa.
Siis sopiiko Kimi paremmin Englantilais/Saksalaiseen viileähköön ja täsmälliseen hopea/mustan väriseen talliin talliin kuin kiihkeään, lämminveriseen, kaikkensa antavaan (keinolle millä hyvänsä) voittoa hakevaan puna/kelta/mustaan talliin?kode sanoi:Kieltämättä hyviä pointteja ja sopivat suurimmalle osalle ratinvääntäjistä. Jotenkin Kimi persoonana istuu paremmin Mclarenin ohjaamoon kuin Ferrari rattiin, Kimi vain ajaa ja on jotenkin robottimainen ihan niinkuin Mclarenin koko toiminta, tosin tämähän on vain julkinenkuva hänestä enkä voi tietää millainen persoona Kimi todella on...
Jotenkin kuvauksesi sopii paremmin aikaan Enzo Ferrarin kuin nykypäivän laskelmoivaan Ferrariin. No mutta kuitenkin Kimi tulee valitsemaan tallinsa sen perusteella, missä uskoo olevan parhaat mahdollisuudet menestykseen pidemmällä aikavälillä.Ferrari 4ever sanoi:Onhan se ihan hienoa voittaa mestaruus hajuttomassa virkamiestallissa, jonka kannustajat taputtavat iloisesti käsiään yhteen ja myhäilevät tyytyväisinä gold-katsomoissaan kera muutaman äänitorven. Kerätä mammonaa lompakkoon ja jäädä lopulta tilastoihin tavallista parempana kilpa-autoilijana.
Tai sitten ottaa haaste vastaan ja siirtyä F1:sten legendaarisimpaan ja kannustetuimpaan talliin, jonka fanaattiset seuraajat hurraavat kuljettajan nimeä aamuyöhön asti peittäen maan yhteen väriin. Matkustaa autourheilun pyhättöön - ANM:ään - osana tallia ja tulla takaisin valaistuneena. Nähdä se taika, kokea se todellinen intohimo ja voittaa se suurin palkinto niistä kaikista. Menestys Ferrarin ratissa.
Eli Ferrarille; onhan Ferrari kautta-aikojen menestyksekkäin talli! Tämä pitää aina muistaa :ahem:Felix sanoi:Jotenkin kuvauksesi sopii paremmin aikaan Enzo Ferrarin kuin nykypäivän laskelmoivaan Ferrariin. No mutta kuitenkin Kimi tulee valitsemaan tallinsa sen perusteella, missä uskoo olevan parhaat mahdollisuudet menestykseen pidemmällä aikavälillä.