Raivostuttavia biisejä

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Enemmän OoPeen omassa postauksessa on paatosta ja tuskaa kuin Nickelbackin brucemaisessa raspikurkkulaulannassa!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Enemmän OoPeen omassa postauksessa on paatosta ja tuskaa kuin Nickelbackin brucemaisessa raspikurkkulaulannassa!!
Olisko joku muukin Nickelback-fani vielä valmis tulemaan ulos kaapista vai oliks nää nyt tässä? :eek:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Latasinpa nyt minäkin pari biisiä Nickelbackia, eikä tuo minusta ole kyllä hassumpaa.. Vähän niinku Bryan Adams.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Sanotaan nyt että jos tuo photograph tulee enemmän kuin 5 kertaa päivässä, niin varmasti alkaa vituttamaan. Aivan niinkuin mikä tahansa Bryan Adamsin biisi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jacques sanoi:
Sanotaan nyt että jos tuo photograph tulee enemmän kuin 5 kertaa päivässä, niin varmasti alkaa vituttamaan.
Nimenomaan. Alussa se ei meinaan vituttanu, mutta muutaman viikon jälkeen alko hihat käryämään :doubtful:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Hyvä meno. Pistetäänpä toikin taustamusiikiksi soimaan repeatilla Crazy frogin "tuotanto", vitutuskäyrä nousuun :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Hyvä meno. Pistetäänpä toikin taustamusiikiksi soimaan repeatilla Crazy frogin "tuotanto", vitutuskäyrä nousuun :)
mä en tulkitse crazy frogia musiikiksi vaan ihan suoraksi vittuiluksi ja ärsytykseksi joka vetoaa kuitenkin pissiksiin (niinkuin kaikki saatanan ärsyttävä).

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
mä en tulkitse crazy frogia musiikiksi vaan ihan suoraksi vittuiluksi ja ärsytykseksi joka vetoaa kuitenkin pissiksiin (niinkuin kaikki saatanan ärsyttävä).
Tulkitsen sen musiikiksi, koska radioissa soi lässytysten välillä, oli se sitten miten veret kiehauttavaa tahansa;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Itse kylla diggaan Nickelbackista, kyllakin Photographiin olen jo hiukka kyllastynyt.
Mulla on kannykan heratysbiisini niiden "If Everyone Cared", jotenkin se uppoaa muhun.

Hyvasta biisista tuli mieleen Disturbed'n "Land of Confusion".
Loistocover. :thumbup:

Enrique

Well-known member
Mikä kesä on kyllä ehdottomasti tämän hetken ärsytyslistan kärjessä. Toinen on Eppu Normaalin Olin vain tuuli. Kuinkahan niin nerokas bändi on onnistunut tekemään noin raivostuttavan biisin :nope:

NeitiP

Well-known member
Sijainti
Oulu-city
Lista on pitkät:
Ekaks tulee mieleen se "vielä on kesää jäljellä.." ja sit "tavikset tahtovat tositeeveen.."

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Paris Hiltonin mm. Novalla ja uudella kissillä pyörivä rallatus. :jaska:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mikäs se tämmöinen Nickelipakki on? :doubtful:

Thaimaassa tuli paikalliselta musa-kanavalta koko ajan jotain Goldplaytä. Oli siellä päin kiertueella. Ihan paskaa musaa. :nope:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Goldplaytä jaksan kyllä kuunnella, tosin en mä tunne niiltä kuin ne kaks hittiä. Speed of Sound ja Talk, ihan näppäriä biisejä kumpainenkin :)

Nickelback on tämmönen:

Voi niitten muut biisit olla hyviäkin, en vaan tunne niitä. Tota yllämainitsemaani en yksinkertaisesti jaksa :frank:

H_Hihhuli

Well-known member
OoPee sanoi:
Voi niitten muut biisit olla hyviäkin, en vaan tunne niitä.
Uteliaisuuttani imuroin Photograph-biisin ja sen perusteella sanoisin, että ei voi. Tuo kuva vahvisti asian.