Sama.Doubtful sanoi:Kaikki mitä NRJ:ltä tulee :yuck:
Onks Toi Tosi______ Tarina?Trullinkaasu sanoi:NRJ= Norjalaista Runkku Jauhantaa
KYLLÄ! Minä en suolla paperill.. ruudulle! muuta kuin silkkaa faktaa.PekPoy sanoi:Onks Toi Tosi______ Tarina?
Onko tämä faktatietoa, vai onko päästä vain heitetty "hauska" vitsi?Trullinkaasu sanoi:NRJ= Norjalaista Runkku Jauhantaa
Vaktatietoa!burb sanoi:Onko tämä faktatietoa, vai onko päästä vain heitetty "hauska" vitsi?
Kuuluu. Jos mikä tahansa mainitsemistani lallatuksista puskee ratiosta, niin kanava vaihtuu nanosekunnissa. Siispä yhteinen nimittävä tekijä löytyy.kouvotsvoni sanoi:Kanye West ei kuulu joukkoonmutta mielipidejuttujahan nämä.
Toi on muuten jo pitkaan soinut saksan listoilla, ja jo muutama kuukaus sitten hommasin itunesista.PeeVee79 sanoi:....Fall Out Boyn Thanks For The Memories huutavat ainakin toistaiseksi täysillä joka esityskerralla.
Eikös NRJ ole ranskalainen kanava alunperin? Voin muistaa väärinkin. Suomessa ja Ruotsissa olen kuunnellut joskus ko. kanavaa, son järkyttävää paskaa. Mukahauskoja teinipissiksiä tiskijukkina, skeidaa:thumbdownburb sanoi:Onko tämä faktatietoa, vai onko päästä vain heitetty "hauska" vitsi?
Heja Norge, sori.Palkopoika sanoi:Eikös NRJ ole ranskalainen kanava alunperin? Voin muistaa väärinkin. Suomessa ja Ruotsissa olen kuunnellut joskus ko. kanavaa, son järkyttävää paskaa. Mukahauskoja teinipissiksiä tiskijukkina, skeidaa:thumbdown
Ai, mä oon aina luullu sitä ranskalaiseksi kanavaksi, tai ainakin kanavan olevan lähtösin sieltä. Tietty vois kuuklettaa vähän.Trullinkaasu sanoi:Heja Norge, sori.
Kyä se Nouvelle Radio Jeunesse ranskalainen on juuriltaan.Palkopoika sanoi:Ai, mä oon aina luullu sitä ranskalaiseksi kanavaksi, tai ainakin kanavan olevan lähtösin sieltä. Tietty vois kuuklettaa vähän.
:thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Kyä se Nouvelle Radio Jeunesse ranskalainen on juuriltaan.
. Tämä oli aikamoinen keskusteluntappaja tässä toikissa. Fakta fetää hiljaiseksi.:thumbup:
Kattelin vaan että kuinka kauan toi jauhanta jatkuis. Ko. oleva kanava alotti toimintansa Norjassa vasta -98.
Lisätään tähän vielä Voice ja Suomipop.Kaikki mitä NRJ:ltä tulee :yuck: