Raivostuttavia biisejä

Ace17

Acenteella
Matxi sanoi:
Just tossa puoli tuntia sitten sanoivat radiossa että maailman ärsyttävimmäksi biisiksi oli valittu jossain testissä tms James Bluntin (?) You're Beautiful biisi.
Onkohan minussa jotain vikaa, kun mun mielestä toi on ihan oikeasti hyvä ja kaunis biisi.

Tykkään myös siitä Tean kappaleesta ja se on tässä päivän mittaan soinut useasti päässä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ace17 sanoi:
Onkohan minussa jotain vikaa, kun mun mielestä toi on ihan oikeasti hyvä ja kaunis biisi.

Tykkään myös siitä Tean kappaleesta ja se on tässä päivän mittaan soinut useasti päässä.
On.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Ace17 sanoi:

Sanathan tuossa Tean piisissä on jotain ala-astetasoa mutta perkele se jää soimaan päähän. :(

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ace17 sanoi:
Ei ole, itsekin pidän ko. biisistä kuten muistakin Bluntin biiseistä. James Blunt on just hyvä. Ne jotka muuta väittävät, ovat väärässä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Matxi sanoi:
Sanathan tuossa Tean piisissä on jotain ala-astetasoa mutta perkele se jää soimaan päähän. :(
Niinpä niin.. :mad_old: :mad_old:

ei silti.. kyl sitä teaa vois kiksauttaa..

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Ace17 sanoi:

Kumpi tykkää tästä biisistä enämpi? James Bluntin levy-yhtiö ei tykännyt ja esti tuon kappaleen laittamisen levylle. Jamesilla itsellään ei olisi ollut mitään tuon levyllä julkaisua vastaan.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ai hyviä?
Tuo on kyllä ihan paska. Noh, makuja on erilaisia. :rolleyes:
:yuck: täältäkin Suvaksen versiolle. Onkohan videosta yritetty tehdä mahdollisimman surkea, jotta huomio ei kiinnittyisi itse musiikkipuoleen?

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Se Tean (vai mikä hitto se onkaan) renkutus: tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä... :jaska:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jäi muuten vielä epäselväksi, että onks kukaan kuullu sitä Tean biisiä, jossa lauletaan tytöistä ja tykkäämisestä ja jos, niin diggaatteko? :frank:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Jäi muuten vielä epäselväksi, että onks kukaan kuullu sitä Tean biisiä, jossa lauletaan tytöistä ja tykkäämisestä ja jos, niin diggaatteko? :frank:
Joko olet kuullut?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Pitäskö pistää pari toimimatonta linkkiä youtubeen ja lähettää sähköpostiin viallisia ämpeekolmosia monta?
Myllis yritti jo kahteen otteeseen lähetätä mulle ämpeekolmosen, mutta ei tuu meitin filttereistä läpi, ei vaikka muuttais päätteen .txt-muotoon ja zippais, tai siis maili kyllä tulee, mutta sieltä zip-tiedosotn sisältä löytyy vaan lyhykäinen tekstitiedosto, jossa lukee, että on poistettu :eek:

Vielä olis kokeilematta se, että suojais zip-tiedoston salasanalla :D