Black Leopard
Pantera negra
Ralf kritisoi Monte Carlossa ajamista
F1-kuljettaja Ralf Schumacher ihmettelee, miksi formula ykkösiä ajetaan Monacossa Monte Carlon radalla, joka ei saksalaisen mielestä sovellu nykyformuloille.
Monte Carlon kapea katurata ei Ralfin mielestä täytä nykyratojen turvallisuusvaatimuksia.
- Mielestäni Monaco Grand Prix on vanhentunut tapahtuma. Minun täytyy kysyä, miksi meidän pitää ottaa sellainen riski, että ajamme tunnelin läpi 290 km/t nopeudella. Minä en oikein pidä radoista, joilla onnettomuuksilla voisi olla vakavat seuraukset, Ralf jyrisee.
Ralf loukkaantui tällä kaudella USA:n GP:n ulosajossaan, mutta on jo toipunut ajokuntoon. Ralf on tyytyväinen siitä, että kansainvälinen autoliitto aikoo hidastaa F1-autojen vauhtia sääntömuutoksilla. Ralf toivoo F1-autojen kehittyvän yhä turvallisemmiksi.
- Max Mosley osuu naulan kantaan yrittäessään hillitä insinöörien työtä, mutta nopeus ei ole ainoa pulmakysymys. Vaikka kierrosaikoja pudotettaisiin ensi kaudella sekunnilla, voi onnettomuudella silti olla kohtalokkaat seuraukset. On tärkeää suunnitella kypäröistä ja autojen ohjaamoista entistä vahvempia, Ralf sanoo.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/
Mikäli miehen mielipide on tämä, täytyy kysyä miksi R.Schumacher yleensä enää palasi ykkösiin.
Vai pitäisikö lajia alkaa ajamaan Formula Fordeilla? :jaska: :nope:
F1-kuljettaja Ralf Schumacher ihmettelee, miksi formula ykkösiä ajetaan Monacossa Monte Carlon radalla, joka ei saksalaisen mielestä sovellu nykyformuloille.
Monte Carlon kapea katurata ei Ralfin mielestä täytä nykyratojen turvallisuusvaatimuksia.
- Mielestäni Monaco Grand Prix on vanhentunut tapahtuma. Minun täytyy kysyä, miksi meidän pitää ottaa sellainen riski, että ajamme tunnelin läpi 290 km/t nopeudella. Minä en oikein pidä radoista, joilla onnettomuuksilla voisi olla vakavat seuraukset, Ralf jyrisee.
Ralf loukkaantui tällä kaudella USA:n GP:n ulosajossaan, mutta on jo toipunut ajokuntoon. Ralf on tyytyväinen siitä, että kansainvälinen autoliitto aikoo hidastaa F1-autojen vauhtia sääntömuutoksilla. Ralf toivoo F1-autojen kehittyvän yhä turvallisemmiksi.
- Max Mosley osuu naulan kantaan yrittäessään hillitä insinöörien työtä, mutta nopeus ei ole ainoa pulmakysymys. Vaikka kierrosaikoja pudotettaisiin ensi kaudella sekunnilla, voi onnettomuudella silti olla kohtalokkaat seuraukset. On tärkeää suunnitella kypäröistä ja autojen ohjaamoista entistä vahvempia, Ralf sanoo.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/
Mikäli miehen mielipide on tämä, täytyy kysyä miksi R.Schumacher yleensä enää palasi ykkösiin.
Vai pitäisikö lajia alkaa ajamaan Formula Fordeilla? :jaska: :nope: