Tuos jutus sanottiin että auto nro 062 myytiin romuna rakennettavaksi Rallicross-käyttöön s.e. runkonumero oli kuitenkin leikattu veke.
Auto runkonro SFACXXBJ2Cxx00062, valm.nro 062 (rek. C200 KHJ), oli Lowell:n -86 englannin mestaruusauto joka paloi poroksi -86 RAC:ssä. RS200 legenda Graham Hathaway osti jäännökset ilman runkonumeroa ja teki siitä rallicross-auton.
-97 myytiin saksaan, ja -98 muutettu evo 2,1 -malliksi; RS200E
Auto runkonro SFACXXBJ2Cxx00063, valm.nro 063 (rek. C200 KWC).
Valmistunut Reliantin tehtaalta ralliversiona ja vasemmanpuolen ohjauksella, kuten tuo 062:kin.
Nämä molemmat autot olivat tehtaan omia ralliautoja.
EDIToin tätä viestiäni; ymmärsin idean väärin
Tarina kertoo, että Suomeen olisi jäänyt myös kaadettuna yksi ex-works Nissan 240 RS, josta FIA:n tarkastaja ja/tai tehtaan edustaja olisi leikaunnut runkonumeron veke.
Toinen versio tarinasta on se, että koko hylsy olisi palautunut japaniin, mutta 4-/B-ryhmän tekniikka olis jäänyt auton silloiselle kuljettajalle...
En muista kuskia juuri nyt; väsy on (klo 03.23), mutta joku siirsi 80-luvun puolenvälin paikkeilla metallivihreän Violetin koppaan tuollaisen tekniikan ja ajoi sprinttejä (maastoajoja). Näin monasti kisoissa, mm. Nokialla, ja voimaa oli niin että violetin koppa tutisi. Liittyisiköhän tähän juttuun?