Vähän lisää B-ryhmän tehoja + yksi Subaru. Kirjasta ei käy ilmi minkä vuosimallin Subarusta on kysymys mutta toisaalla kirjassa on maininnat MY97:sta ja MY99:stä. Näyttää kuitenkin siltä että siviiliversion teholukemissa kasi ja nolla ovat menneet ristiin.
Tiedot ovat A. Graham Bellin kirjasta ”Forced induction performance tuning”. Laitan myös vertailuluvut kirjasta “Superautojen aikakausi (Ralliautoilun vuosikirja 1986-87). Ei ollut ahtopaineet samalla tasolla kuin edellisen sukupolven WRC autoissa.
1 psi = 0,0689 bar / 1 bar = 14,5 psi
1 lb/ft = 1,36 Nm / 1 Nm = 0,738 lb/ft
Subaru WRX:
431 lb/ft = 586 Nm
28 psi = 1,93 bar
Lancia Delta S4:
Kirjasta: 450 hv @ 8000 r/min
325 lb/ft = 442 Nm
25,9 psi = 1,78 bar
Ford RS200:
Kirjasta: 420 hv @ 7500 r/min
354 lb/ft = 481 Nm
17,4 psi = 1,20 bar
Renault Maxi 5 Turbo:
Kirjasta: 350 hv @ 6500 r/min
324,8 lb/ft = 442 Nm
26,85 psi = 1,85 bar
Tiedot ovat A. Graham Bellin kirjasta ”Forced induction performance tuning”. Laitan myös vertailuluvut kirjasta “Superautojen aikakausi (Ralliautoilun vuosikirja 1986-87). Ei ollut ahtopaineet samalla tasolla kuin edellisen sukupolven WRC autoissa.
1 psi = 0,0689 bar / 1 bar = 14,5 psi
1 lb/ft = 1,36 Nm / 1 Nm = 0,738 lb/ft
Subaru WRX:
431 lb/ft = 586 Nm
28 psi = 1,93 bar
Lancia Delta S4:
Kirjasta: 450 hv @ 8000 r/min
325 lb/ft = 442 Nm
25,9 psi = 1,78 bar
Ford RS200:
Kirjasta: 420 hv @ 7500 r/min
354 lb/ft = 481 Nm
17,4 psi = 1,20 bar
Renault Maxi 5 Turbo:
Kirjasta: 350 hv @ 6500 r/min
324,8 lb/ft = 442 Nm
26,85 psi = 1,85 bar