Lisään vielä havaintoja vaihdekeppiin menosta: aiemmin kun ajoi paddleilla, periaatteessa molemmat kädet oli ratissa aina paitsi käsijarrua käyttäessä. Tuolloin, koska paddlet pyörii ratin mukana, ei ole helppo vaihtaa pienemmälle oikealle kääntäessä tai isommalle vasemmalle kääntäessä. Lisäksi ratin kääntäminen yli 180 astetta suuntaansa oli välillä luonnotonta. Aluksi oli vaikea tottua siihen, miten paljon ajamista pitää tehdä vasurilla, etenkin vasemmalle kääntäessä. Nyt huomaan usein että oikea käsi jää pitkiksikin ajoiksi vaihdekepille odottamaan. Vaihteita voi vaihtaa ratin asennosta riippumatta. Toki paddleilla pystyi tekemään sellaisen huijauksen, että serpoon mennessä saattoi samalla vaihtaa pienemmälle ja käsijarruttaa, mutta harvoin nuo tilanteet haittaavat nykyisin.
Rattiin vaihtaessa menetin Mozan oman ratin lukuisat nappulat, mutta onneksi vaihdekepissä on kaksi nappia juuressa, joihin mäppäsin tauon ja CFH:n; ja kepin kytkimeen startin. Valikoita joutuu nyt navigoimaan näppäimistöllä, mutta siihenkin tottui nopeasti.