AnttiL
Reittinörtti
Bosse pitkän kaavan kautta Tomin Nuoteissa
https://areena.yle.fi/1-50425698?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share
https://areena.yle.fi/1-50425698?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share
Motonet Rally Finlandia odotellessa. Ainakin firma tavoittaisi kohdeyleisönsä.Nyt on kai varmaa, että Neste lopettaa Suomen MM-rallin sponsoroinnin.
AKK:lla ei taida vieläkään olla oikeuksia nimen käyttöön. Toki jos Humalamäkeenkin on saatu neuvoteltua luvat, niin kaikki on mahdollista...Kylläpä aika rientää. 26 vuotta Neste Rally Finlandia ja edelleen se on vaan Jyväskylän Suurajot niin monelle. Olisikohan aika palauttaa vanha nimi taas kartalle!
Tai olisko se, että eivät pysty samaan aikaan jatkamaan sponsorointia (joka toki vuosikertomuksen mukaan ei ole ollut suuren suurta) ja ajamaan kotimaasta tuotantolaitosta alas ja työntekijöitä pihalle?Them double standards...
Minä näkisin syynä sen, että Nesteen keskittyessä uusiutuviin polttoaineisiin on ristiriitaista tukea rallia, jossa ajetaan bensalla.Tai olisko se, että eivät pysty samaan aikaan jatkamaan sponsorointia (joka toki vuosikertomuksen mukaan ei ole ollut suuren suurta) ja ajamaan kotimaasta tuotantolaitosta alas ja työntekijöitä pihalle?
tuon logiikan mukaan Nesteen olisi sitten pikimmiten luovuttava fossiilisten polttoaineiden myynnistä ja jalostuksesta. Nesteen bensikset voitas muuttaa vaikka tuuli- ja aurinkosähkön jakelupisteiksi.Minä näkisin syynä sen, että Nesteen keskittyessä uusiutuviin polttoaineisiin on ristiriitaista tukea rallia, jossa ajetaan bensalla.
Kyse on mielikuvista.tuon logiikan mukaan Nesteen olisi sitten pikimmiten luovuttava fossiilisten polttoaineiden myynnistä ja jalostuksesta. Nesteen bensikset voitas muuttaa vaikka tuuli- ja aurinkosähkön jakelupisteiksi.
Toivon suuresti, että olisi näin. Lajin kannalta se olisi toki lohdullisempi skenaario (eikä suinkaan ole tarkoitus vähätellä menetettyjä työpaikkoja), mutta pörssiyhtiöt ovat historiallisesti olleet kovin huonoja tämän kaltaiseen inhimilliseen ajatteluun. Jos Naantalin jalostamo vaakakupissa painaisi, oletan, että sen edes sivulauseessa mainitsemisella saadut irtopisteet olisi kerätty pois.Tai olisko se, että eivät pysty samaan aikaan jatkamaan sponsorointia (joka toki vuosikertomuksen mukaan ei ole ollut suuren suurta) ja ajamaan kotimaasta tuotantolaitosta alas ja työntekijöitä pihalle?
Paikallisesti ja kansainvälisesti imagoissa voi olla iso ero. Ei ne isot firmat vaihda joka maan facebook/twitter-tilille profiilikuvaan sateenkaarilippua tms. kun on kansainvälinen juhla/surupäivä menossa.Neste oli pääsponsorina jossakin latvian, liettuan etc. ajetussa rallissa jokin aika sitten. Sen vuoksi en niele kovin helpolla tuota heidän selitystä.
Ettei vain olisi omistajaohjausministeri Tuppuraisella lusikkaansa sopassa.
Tämä. Kutsutaan myös viherpesuksi.anti-lag sanoi:Kyse on mielikuvista.
Jos samaan tiedotukseen otettaisiin alasajot ja irtisanomiset, viesti saisi negatiivista vibaa (korvaa halutessasi markkinoinnisella termillä). Nyt tehdään jotain suurta ja hienoa, siinä sivussa maailma pelastuu.Toivon suuresti, että olisi näin. Lajin kannalta se olisi toki lohdullisempi skenaario (eikä suinkaan ole tarkoitus vähätellä menetettyjä työpaikkoja), mutta pörssiyhtiöt ovat historiallisesti olleet kovin huonoja tämän kaltaiseen inhimilliseen ajatteluun. Jos Naantalin jalostamo vaakakupissa painaisi, oletan, että sen edes sivulauseessa mainitsemisella saadut irtopisteet olisi kerätty pois.
ProDiesel on peruskuraa, jossa on tietty pienehkö osuus MyDieseliä, eli sitä biotavaraa. Ei vissiin oo vielä yhtään moottoria löydetty, joka ei MyDieseliä kestäis. Muutama valmistaja toki hannailee hyväksyntöjen antamista syistä x ja y.Btw. Maassa maan tavalla. Esille nostetussa Balttiassa on myynnissä Pro-dieseliä, Suomessa jäi pois kaikessa hiljaisuudessa, nyt voi valita peruskurasta ja bio-tavarasta jota moottori ehkä kestää.