Ralliuutisia, vol 2

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4632
Sijainti
Event horizon

Hyvä AKK!
Eivätkä suomalaiset kuljettajat tai toimitsijat saa osallistua kilpailuihin Venäjällä tai Valko-Venäjällä. Kun ei uskalleta puuttua Lilliputinin toimiin ihan suoraan sotilaallisella voimalla, niin sitten keksitään tällaisia muodollisia sanktioita, ja toivotaan että niillä olisi jotain vaikutusta itse pääpiruun.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4463
Sijainti
Parc Fermé
Eihän tää nyt rehellisesti sanottuna koske kuin maksimissaan kourallisen verran kuskeja, mutta symbolisena eleenä huomattavasti isompi, etenkin kun FIA ei sulje ketään pois.
(vielä, eiköhän painostusta ala tulla, niinkuin monen muun urheiluliiton suuntaan)

Tai lyhyemmin sanottuna: Mitä muuta muka AKK:n olisi pitänyt tehdä?
 

Jone77

Well-known member
Liittynyt
22.1.2022
Viestit
51
Löytyyköhän internetin ihmeellisestä maailmasta tilastoja, että kuinka usein (%) shakedownin nopein on voittanut rallin?
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1288
Kovis voisi varmasti pärjätä hyvin myös jossain Italian ja Etelä-Ranskan asfalttiralleissa. Toyotan Rally1 auto alle Japanin MM-ralliin? ;) Nuottiskaala on myös mielenkiintoinen, ilmeisesti Easy, Care, Medium, Fast, Slow tai jotain sinnepäin.

 
Viimeksi muokattu:

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
2890
Sijainti
Lahti
Kovis voisi varmasti pärjätä hyvin myös jossain Italian ja Etelä-Ranskan asfalttiralleissa. Toyotan Rally1 auto alle Japanin MM-ralliin? ;) Nuottiskaala on myös mielenkiintoinen, ilmeisesti Easy, Care, Medium, Fast, Slow tai jotain sinnepäin.

Tässäkin on Heikillemme hyvästä kun hän pääsee ajamaan ilmeisen tasaisesti ja paljohkosti(?). Ainakin aiempina vuosina on tullut kohtuullisen hyvin ajokilometrejä. Rallissa se on harvinaisen tärkeää. Nuottiskaala minuakin huvitutti. Suuripiirteistä kurvailua.
 

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2057
Kovis voisi varmasti pärjätä hyvin myös jossain Italian ja Etelä-Ranskan asfalttiralleissa. Toyotan Rally1 auto alle Japanin MM-ralliin? ;) Nuottiskaala on myös mielenkiintoinen, ilmeisesti Easy, Care, Medium, Fast, Slow tai jotain sinnepäin.

Nuottikieli on kuin sega rallystä konsanaan!

Kunnon kartturi rinnalle niin varmaan uskaltais painaa kaasupoljinta vielä syvemmälle. ”Fast left…sorry…fast right” kertonee varmaan myös sen että aika paljon silmällä ajetaan tässä vaiheessa. Taisi tuossa olla useampikin noita sorryjä matkan varrella ja silti päästiin maaliin!
 

MVRX

Well-known member
Liittynyt
28.10.2017
Viestit
336
Nuottikieli on kuin sega rallystä konsanaan!

Kunnon kartturi rinnalle niin varmaan uskaltais painaa kaasupoljinta vielä syvemmälle. ”Fast left…sorry…fast right” kertonee varmaan myös sen että aika paljon silmällä ajetaan tässä vaiheessa. Taisi tuossa olla useampikin noita sorryjä matkan varrella ja silti päästiin maaliin!
Mulla on hämärä muistikuva takavuosien tunturista. Kovalainen oli Hulkkosella kartturina ja vaihtoivat yleisö ek:lle paikkaa ja Heikki ajoi pohjat? Oliko tää nuorenmiehen yökerhonhuuruinen muistikuva vai ei?
 

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2057
Mulla on hämärä muistikuva takavuosien tunturista. Kovalainen oli Hulkkosella kartturina ja vaihtoivat yleisö ek:lle paikkaa ja Heikki ajoi pohjat? Oliko tää nuorenmiehen yökerhonhuuruinen muistikuva vai ei?
Samanlaista legendaa myös itse muistelin, mutta pikaisella ewrc-katsauksella en kyllä tälle nyt faktapohjaa löytänyt. Itsekin kyllä muistelisin että jostain yleisöpyörityksessä tuossa olisi ollut kyse.
 
Ylös