Ei kai ne rahoittajat olleet Putinin kamuja?No voi pska... Ymmärrettävää kyllä, mutta harmillista. Ollut paras paikka seurata rallien tuloksia. Parempi kun wrc:n omat sivut...
Ei kai ne rahoittajat olleet Putinin kamuja?No voi pska... Ymmärrettävää kyllä, mutta harmillista. Ollut paras paikka seurata rallien tuloksia. Parempi kun wrc:n omat sivut...
Ei e-wrc:llä ole ollut rahoittajia, joukko rahoituskamppanialla on menty, jotain mainostuloja ovat varmaan saaneet.Ei kai ne rahoittajat olleet Putinin kamuja?
Olipa odotettu ja oksettava päätös tältä läpeensä korruptoituneelta järjestöltä.
Vaikeaa jatkaminen silti on koska suurin osa heidän rahoitusksesta tulee Venäjältä ja nyt laskujen maksaminen on sattuneesta syystä vähän vaikeaa...Olipa odotettu ja oksettava päätös tältä läpeensä korruptoituneelta järjestöltä.
Eivätkä suomalaiset kuljettajat tai toimitsijat saa osallistua kilpailuihin Venäjällä tai Valko-Venäjällä. Kun ei uskalleta puuttua Lilliputinin toimiin ihan suoraan sotilaallisella voimalla, niin sitten keksitään tällaisia muodollisia sanktioita, ja toivotaan että niillä olisi jotain vaikutusta itse pääpiruun.
Ehdottomasti arvostan. Ryhti on ihmiselle hyvästä.
Big in Japan!! Nousevan auringon maan nopein Heikki työntää pohjia!!
http://urheiluuutiset.com/heikki-kovalaiselta-vakuuttava-avaus-kolme-erikoiskoetta-kolme-pohja-aikaa/
Tässäkin on Heikillemme hyvästä kun hän pääsee ajamaan ilmeisen tasaisesti ja paljohkosti(?). Ainakin aiempina vuosina on tullut kohtuullisen hyvin ajokilometrejä. Rallissa se on harvinaisen tärkeää. Nuottiskaala minuakin huvitutti. Suuripiirteistä kurvailua.Kovis voisi varmasti pärjätä hyvin myös jossain Italian ja Etelä-Ranskan asfalttiralleissa. Toyotan Rally1 auto alle Japanin MM-ralliin? Nuottiskaala on myös mielenkiintoinen, ilmeisesti Easy, Care, Medium, Fast, Slow tai jotain sinnepäin.
Nuottikieli on kuin sega rallystä konsanaan!Kovis voisi varmasti pärjätä hyvin myös jossain Italian ja Etelä-Ranskan asfalttiralleissa. Toyotan Rally1 auto alle Japanin MM-ralliin? Nuottiskaala on myös mielenkiintoinen, ilmeisesti Easy, Care, Medium, Fast, Slow tai jotain sinnepäin.
Mulla on hämärä muistikuva takavuosien tunturista. Kovalainen oli Hulkkosella kartturina ja vaihtoivat yleisö ek:lle paikkaa ja Heikki ajoi pohjat? Oliko tää nuorenmiehen yökerhonhuuruinen muistikuva vai ei?Nuottikieli on kuin sega rallystä konsanaan!
Kunnon kartturi rinnalle niin varmaan uskaltais painaa kaasupoljinta vielä syvemmälle. ”Fast left…sorry…fast right” kertonee varmaan myös sen että aika paljon silmällä ajetaan tässä vaiheessa. Taisi tuossa olla useampikin noita sorryjä matkan varrella ja silti päästiin maaliin!
Samanlaista legendaa myös itse muistelin, mutta pikaisella ewrc-katsauksella en kyllä tälle nyt faktapohjaa löytänyt. Itsekin kyllä muistelisin että jostain yleisöpyörityksessä tuossa olisi ollut kyse.Mulla on hämärä muistikuva takavuosien tunturista. Kovalainen oli Hulkkosella kartturina ja vaihtoivat yleisö ek:lle paikkaa ja Heikki ajoi pohjat? Oliko tää nuorenmiehen yökerhonhuuruinen muistikuva vai ei?