Don Vito
Sekakäyttäjä
Käytännössä tuo meni niin, että Millener & Wilson totes että heillä ei enää oo mitään käyttöä Suniselle. Ajakoon missä tykkää loppukauden mutta M-Sportilla vain maksavana asiakkaana.
Yariksella?Melko yllättävä ratkaisu kesken kauden. Toki kumpikaan osapuoli ei varmaan ole ollut tähän vuoteen tyytyväinen... Olisikohan sitten Fabialla tai Pololla Jyväskylässä viivalla?
Tuli sama mieleen...Yariksella?
Halutaankohan niin paljoa lompakkoa raottaa....? Ja toisekseen onko Toyotalla haluja viidenteen autoon? Siksi jotenkin WRC 2 olisi omissa silmissä todennäköisempi.Yariksella?
Joo, kalenterivuotta on toki jäljellä, mutta kovin paljon vähempää ei olisi voinut Suniselle käteen jäädä kaudesta 2021, JOS se tähän päättyy. Käytännössä osakkeet laskivat jokaisessa ajetussa rallissa - tai jos eivät laskeneet, niin eivät ainakaan myöskään nousseet.Reilu puoli vuotta liian myöhään... Oli kallis kausi.
Tämä olisi aivan upea juttu, mutta vähän epäilen ettei pelimerkit vain millään riitä. Eiköhän Teemu sentään jollain R5:lla viivalla nähdä.Ai että mikä peliliike se muuten olisikin. Jyskälään vuokra-Yaris alle, pulinat pois ja näytöt tiskiin. Olisi Jouhkilta "katson ja korotan" tyyppinen siirto.
Merkit varmasti riittäisivät, mutta halutaanko niitä tällä tavoin riskisijoittaa?Tämä olisi aivan upea juttu, mutta vähän epäilen ettei pelimerkit vain millään riitä.
Kyllä mä uskoisin että Jouhkilla on sen verran hyvät välit tallipäällikköön, että tämmönen järjestyy sopivalla rahasummalla...Rahalla niitä tuskin saa vuokrattua
Tätä vähän tarkoitin... Vaikka mulla olis miljardi niin tuskin autoa saisin. Mutta jos olosuhteet ja ihmiset on oikeat niin kaikki on mahdollista... Jännä nähdä miten käy...Kyllä mä uskoisin että Jouhkilla on sen verran hyvät välit tallipäällikköön, että tämmönen järjestyy sopivalla rahasummalla...
Nyt näkyy... Ja Sunisen kommenteilla...Ei muuten näyttänyt ylittävän Ylen Urheilu-uutisten kynnystä..