Voisiko tämän tulkita tarkoittavat myös siviiliautojen testausta vai onko vain annettu ymmärtää tarpeeksi ympäripyöreästi kertoen, että alueella olisi joku muukin funktio kuin ralliautot.TGR-WRT:n uudella teknologiakeskuksella on keskeinen rooli WRC-toiminnassa ja lisäksi se on uusi tukikohta "yhä parempien autojen" kehittämiselle Euroopassa hyödyntäen Jyväskylän alueella käytettävissä olevia vaihtelevapintaisia testiteitä ja olosuhteita
Juuri näin. Nyt kun vielä "iso pomo" on itse sanonut, että toyota on sitoutunut ralliin ja erityisesti kahdesta syystä, jotka ovat itse asiassa ihan sama asia: osaamisen käyttäminen siviiliautoihin ja osaajien kehittäminen, niin ihan varmasti taustalla on tavalla tai toisella siviilipuolen kehittäminen.Luulisi, että testaavat alueella mahdollisuuksien mukaan kaikkia mahdollisia autojaan, jos siitä on vain hyötyä heille. Miksi rajoittaa alueen käyttö vain tietyille autoille, jos näkee vaivan sellaisen rakentaa.
Mutta tosiaan testaavat autoja, joista näkevät, että on hyödyllistä raijata tänne asti ja ajaa näitä kyseisissä olosuhteissa.
Eli voikohan tuolta kohta esim. katsella Kaikko vanhat kausikoosteet jne? Sitten voisi tilaillakin. Muuten taidan mennä maikkarilla.Rally.tv aloittaa kohta. Sinällää näppärää että puhelin päivitti jo uudeksi apiksi Rally.tv:n mutta olisihan se kiva jos se päivitys tapahtuisi vasta sitten kun itse appi toimii. Nyt kun avaa apin niin saa vain että ”coming soon”. Olishan sitä WRC appiä voinu tässä vielä käyttää enne sitä mutta ei kai sitten.
Kyllä, näin siellä on lupailtu. Ja varmasti kun tulee uudet apit, niin ehkä on nyt vakaampi eikä kaadu kuten joka vuosi Monten aikaan.Eli voikohan tuolta kohta esim. katsella Kaikko vanhat kausikoosteet jne? Sitten voisi tilaillakin. Muuten taidan mennä maikkarilla.
Niin siis 2014 eteenpäin voi katsoa jo nyt kaikenEli voikohan tuolta kohta esim. katsella Kaikko vanhat kausikoosteet jne? Sitten voisi tilaillakin. Muuten taidan mennä maikkarilla.
Tässä on hyvä erottaa signaalin kulku autosta lähetykseen (vaikeaa vuoristossa kuten Monte) ja esim kirjautumisten suuri määrä joka tukkii serverit (vaikeaa suosituissa kisoissa kuten Monte). Muistelen että tänä vuonna ei ollut ongelmia?Kyllä, näin siellä on lupailtu. Ja varmasti kun tulee uudet apit, niin ehkä on nyt vakaampi eikä kaadu kuten joka vuosi Monten aikaan.
Joo, toi signaalin kulku, niin en tarkoittanut sitä. (yleensähän silloin tule vaan karttakuva ruutuun) vaan nimenomaan sitä kun serverit menee tukkoon ja heittää kaikki ulos ja sitten ihmisillä ei muka ole maksettua tunnusta jne. Ja kyllä se valitettavasti tapahtui myös tänä vuonna Montessa.Tässä on hyvä erottaa signaalin kulku autosta lähetykseen (vaikeaa vuoristossa kuten Monte) ja esim kirjautumisten suuri määrä joka tukkii serverit (vaikeaa suosituissa kisoissa kuten Monte). Muistelen että tänä vuonna ei ollut ongelmia?
Heikkilä jatkanee EM-sarjassa 2024.He hopes to be back out in a car somewhere towards the end of the year to keep himself match-fit, but the target is another ERC campaign next season
“I would say that’s the good target, yeah."
Ei näin.Ralliauton kuljettaja loukkaantui vakavasti auton suistuttua tieltä Juuassa Louhivaarantiellä lauantaina.
Testeissäkin voi tapahtua ulosajoja.
Toki. Mutta testeissä on jo ihan riittävästi tapahtunut pahaa tänä vuonna. Ärsyttää.Testeissäkin voi tapahtua ulosajoja.
Jos on 150 vauhdista lähtenyt tutulla tiellä niin haiskahtaisi vähän että autosta on jotain hajonnut, mutta mistä näitä tietääToki. Mutta testeissä on jo ihan riittävästi tapahtunut pahaa tänä vuonna. Ärsyttää.
Skodan etumatka muuttuu hetkessä takamatkaksi ja Citroën jää vielä kauemmas taakse kuin Ford.Jos tehdastiimit (ne 2) siirtäis panoksensa R2 luokkaan niin Wilsonin Dextat ois ihan yhtä kaukana kärjestä kuin nytkin. Fordia ei WRC kiinnostais yhtään sen enempää.