kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
- Liittynyt
- 6.10.2009
- Viestit
- 18438
Belgian poika Marc Goossens on ainakin Porschella ralleja ajellut.Hollannissa se joku vetelee Porschella rallia, näkyy Rallymedian videoissa aika hyvin.
Belgian poika Marc Goossens on ainakin Porschella ralleja ajellut.Hollannissa se joku vetelee Porschella rallia, näkyy Rallymedian videoissa aika hyvin.
Eikös Gardemaisterikin vetässyt Italiassa jonkun rallin Z-Datsunilla ?Belgian poika Marc Goossens on ainakin Porschella ralleja ajellut.
Tuosta en oo varma, mut ainakin Rauno Aaltonen ajoi Datsun 240Z:lla.Eikös Gardemaisterikin vetässyt Italiassa jonkun rallin Z-Datsunilla ?
Sanovat maailmalla, että jo vuosia huonosta autosta eli rahatilanteesta kärsinyt, tänäkin vuonna mestaruuden voittanut italialainen Luca Rosetti ajaisi ensi vuoden EM-sarjan Lotuksen R-GT-autolla eli ensimmäisellä lajissaan. En voi sanoa, että se olisi huonokaan juttu. Pyritään penkalle.Ei ole mitään järjen hiventä ajaa GT-autoilla rallia.
Eikös tänä vuonna Ruotsissa pitäny ajaa joku Porsche, mut ei sitte ajanukkaa... Saatan tosin olla väärässä.Eipähän niissä mitään vikaa ole, minun mielestä voitaisiin aivan hyvin sallia mm-tasolle.
Juu. Gardella vaan oli muistaakseni alla pari numeroa suurempi eli 350 ZTuosta en oo varma, mut ainakin Rauno Aaltonen ajoi Datsun 240Z:lla.
Jeps.Juu. Gardella vaan oli muistaakseni alla pari numeroa suurempi eli 350 Z
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/2007/04/521649/gardemeister-voitokas-italiassaRalliautoilun ammattilainen Toni Gardemeister kilpaili kakkoskuljettajansa Tomi Tuomisen kanssa menestyksekkäästi viikonloppuna Italiassa ajetussa Mille Miglian EM-rallissa. Italian ja Euroopan mestaruussarjojen ulkopuolisena kilpailijana Gardemeister ja Tuominen ajoivat ylivoimaiseen GT-luokan voittoon Astra Racingin takavetoisella Nissan 350Z -ralliautolla.
Onhan siellä tänäkin vuonna ollut 3 tehdas Fordia monessa kisassa. Mutta vain kaksi keräsi pisteitä M-Sportille. Ja muitahan kuskeja ei käsittääksen ole vielä JM:n lisäksi paitsi Delecour Montessa.Petter Solberg sanoo wrc:n sivuilla
“I have one chance for next year and that is with Malcolm [Wilson, the Ford team boss],” Solberg told Motorsport News. “I don’t want to do a privateer team any more.”
Mitähän se tuokin käytännössä tarkoittaa? Saako sitä nykyään tehdastalli ajattaa kolmea autoa samassa kisassa?
Onko se Ford nyt mukana vai ei? Tuntuu että vähän kaikki on saamassa Fordin alleen ensikaudeksi vaikka ei ole ihan varmaa luokitellaanko koko autoa.
Kannattaa kuitenkin muistaa että se oli hidas:
Onhan annettu ymmärtää, että Tänak olisi yksi.Onhan siellä tänäkin vuonna ollut 3 tehdas Fordia monessa kisassa. Mutta vain kaksi keräsi pisteitä M-Sportille. Ja muitahan kuskeja ei käsittääksen ole vielä JM:n lisäksi paitsi Delecour Montessa.
Toivossa on hyvä elää että Solberg pääsisi Fordille, toivottavasti näin myös käy että Malcolm huolii miehen. Lupasihan Petter kesällä osallistua Pikes Peak kisaan ensi vuonna jos muita töitä ei löydy.Tarina kertoo että P. Solberg olisi rajaamassa ensi kauden vaihtoehdot tasan kahteen, joko factory team Ford tai ei mitään?
http://www.motorsportforums.com/wrc/131565-petter-solberg-wrt-112.html#post990773
Ehkä hieman OT tai sitten ei, mutta Solberg World Rally Tiimin tallipäällikkö Ken Ress, lehdistövastaava Tone Tonerud ja Minin insinööri olivat juhlineet eilen (FB:ssä kuva) jotain kera alkoholin ja maanantaina kuulemma on ongelma, mutta mikä ongelma?. Motorsportforumsilla puolestaan kuvan seuraksena heti alettiin Petteriä yhdistämään Mini-tiimin, olisiko David Richards mahdollisesti halukas ottamaan vanhan suojattinsa takaisin Prodrivelle?- Petter Solberg, kiinnostaako yhteistyö Prodriven kanssa enää?
Vai olisiko Ken itse menossa takaisin Prodrivelle...Motorsportforumsilla puolestaan kuvan seuraksena heti alettiin Petteriä yhdistämään Mini-tiimin, olisiko David Richards mahdollisesti halukas ottamaan vanhan suojattinsa takaisin Prodrivelle?