kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Niin, voihan se mahdollista olla.Vai olisiko Ken itse menossa takaisin Prodrivelle...
Niin, voihan se mahdollista olla.Vai olisiko Ken itse menossa takaisin Prodrivelle...
Jokohan tuo kohtpuoliin selviäisi että mitämissämilloin jne. Olisiko se lopussa sitten niin että Ford on tarjoamassa edelleen jotain tukea mutta tällä kertaa sellaisilla ehdoilla että se tietäisi Malcolmin pisneksille joitain rajoituksia, ja sitä myöten asia venyy ja vanuu, ja lopulta paukkuu?– Minulla on sopimus M-Sportin kanssa vuodesta 2012. M-Sportilla ei vielä ole uudistettua sopimusta Fordin kanssa, mutta teen tavalla tai toisella töitä heidän kanssaan ensi vuonna. En varmasti mene Volkswagenille – mutta 2013 on sitten minun osaltani täysin auki, Latvala kartoitti.
Latvala on nousemassa Fordin ykköskuljettajaksi.
– Siltä näyttää. Uskon, että vielä pitää odottaa muutama päivä tietoa siitä, olemmeko Fordin virallinen tehdastiimi. Lähipäivät ratkaisevat ja vasta sitten tiedämme, mikä tilanne on, Latvala avautui.
Kattojärjestö FIA pidensi Fordin vuoksi viikolla ilmoittautumisaikaa ensi vuoden MM-sarjaan.
Toki Latvala valmistautuu ajamaan maailmanmestaruudesta 17-22. tammikuuta Monte Carlossa alkavassa rallin MM-sarjassa.
– Meillä on käytössämme erittäin hyvä auto. Mutta ajaaksemme mestaruudesta, tarvitsemme kyllä Fordin suoraa tukea, Latvala tuumaili.
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/ralli/288244.html
Ongelma taitaa vaan olla se ettei Fordilla itsellään ole mitään valmista porukkaa joka pystyisi yhtäkkiä ottamaan rallitoiminnan haltuun M-sportilta.Olisiko mahdollista, etta Fordin puolelta rallin jatko ei ole kyseenalainen, vaan M-sportin jatko tehdastallina?
Tässä ei ole kyllä minkäänlaista logiikkaa, tai sitten en vain ymmärtänyt? Ei tässä suuria kannata hätiköidä, pullat on hyvin uunissa ja Fiesta Latvalan toimesta jo ekaa kertaa pöpelikössä :thumbup:Olisiko mahdollista, etta Fordin puolelta rallin jatko ei ole kyseenalainen, vaan M-sportin jatko tehdastallina?
Ne on edelleen uunissa, viikonloppuna saadaan tuoretta pullaa
Samaa mieltä. Jos MSport jatkaa yksityis tiiminä kuten nyt näyttää, heillä ei ole varaa maksaa palkkaa kahdelle kuskille. Hyvä jos yhdelle. Eli kuka tahansa se toista autoa ajaakaan, joutuu tuomaan rahaa mukanaan(näin uskon myös Delecourin tehneen). Toivoisin että tuolta etelä naapurista löytyisi sen verran kahisevaa että Tänak saisi hankittua tuon paikan. Petteri alkaa olla jo sen verran menneen talven lumia että nuorennusleikkaus kävisi ainakin minulle...Jos olisin itse maailmanmestari ja joutuisin silti maksamaan ajamisestani, niin silloin olisi aika lopettaa.
Sori mun pahaTJJ-777.
Taitaa Latvapiikikäs olla lomalla ja Tuominen keskittyä Jokereihin. :alppu:YLE on sentään pelissä mukana, virallinen rallipartneri Maikkarihan ei ole vielä edes herännyt siihen että Petter on testaamassa Fiestaa, sopimuksesta puhumattakaan.
Tulihan se sieltä kun vähän potki, ens kaudella patonkeja päihin, sori Mikko, valitsit väärän leirin.Fordsoni teki kahden vuoden jatkopahvin M-sportin kanssa. M-sport ajattaa Fiestaa kuskeinaan Latvala ja Solbeg
http://www.m-sport.co.uk/index.php/news/899-ford-extends-world-rally-championship-participation-with-new-two-year-agreement-with-m-sport-