Joo, mikä jottei. Nyt alla tulee olemaan ainakin periaatteessa kilpailukykyinen auto ja taatusti nopea tallitoveri, joka siis ei tule olemaan Petterin alla.Hienoin juttu on kuitenkin että Petter pysyy sarjassa! :thumbup:
Tosiaan hieno homma ja eipä itselläni ollut missään vaiheessa epäselvää etteikö Solbergista tulisi Latvalan tiimikaveria.Hienoin juttu on kuitenkin että Petter pysyy sarjassa! :thumbup:
Onhan siellä ainakin Prokop ajamassa Fiesta WRC:llä kaikki Euroopassa ajettavat osakilpailut, Mini-miehiä piisaa (Oliveira kait ainakin, jossain näin että Harry Huntkin olisi haluamassa WRC:n rattiin, rahasta ei ainakaan pitäisi jäädä uupumaan), Block jatkaa, Nasser kait sitten Citikalla (voi pitää varmana vasta kun viivalla), Wilson jr:lle varmaan aina löytyy rahaa, onhan näitä mistä spekuloitu.Harmi vain, että jatkossa mukana entistäkin vähemmän "yksityis"tiimien autoja kun Qassimi ei kiertele Ford Abu Dhabi WRT:n kanssa, Kimi poistui Lotus-Ladalle ykkösiin ja Petterinkin tiimi siirtynee historiaan. Mikäs on Stobardin tulevaisuus?
Hyvän näköinen ilman niitä punaisia roiskeita.
Liekö se lopullinen väritys, mutta ainakaan tuossa ei näy mitään uusia sponsoreita.
Hienoin juttu on kuitenkin että Petter pysyy sarjassa! :thumbup:
Slowssonin rahoista en tiedä, eikös tuon pitänyt mennä IRC sarjaan. Mutta jos Märtin jatkaa Fordilla jonkin sortin testikuskina, niin eiköhän Tanakalle joku auto järjesty vaikka ei paalu ihan Solbergin paikalle riittänytkään.Onhan siellä ainakin Prokop ajamassa Fiesta WRC:llä kaikki Euroopassa ajettavat osakilpailut, Mini-miehiä piisaa (Oliveira kait ainakin, jossain näin että Harry Huntkin olisi haluamassa WRC:n rattiin, rahasta ei ainakaan pitäisi jäädä uupumaan), Block jatkaa, Nasser kait sitten Citikalla (voi pitää varmana vasta kun viivalla), Wilson jr:lle varmaan aina löytyy rahaa, onhan näitä mistä spekuloitu.
Ja Tänak! Ihmettelisin ellei ajaisi WRC:llä ensi kaudella.
His brother Henning seems to have signed for another year in a Ford Fiesta, as has Estonia’s Ott Tanak who will apparently compete on DMack tyres. Russia’s Novikov is talking to both Citroën and Ford for 2012.
http://www.best-of-rallylive.com/en/2011/12/15/ford-testing-with-michelin/
Harry Hunt ainakin vakuutteli, olisiko ollut Espanjan rallin yhteydessä, ralliradiossa, että uutta autoa ei hankita ennenkuin vanhasta saatu mitattua vauhti ulos. Oli sitä mieltä, että parantamisen varaa on niin paljon, että ainakin ensi vuonna jatketaan nykyisellä R3T autolla.jossain näin että Harry Huntkin olisi haluamassa WRC:n rattiin, rahasta ei ainakaan pitäisi jäädä uupumaan
http://www.autosport.com/news/report.php/id/96764 kannattaa lukeaWe've made an investment in Ott as well and we will be evaluating his progress through the 13 rallies of next year as well.