Sähän sanoit, että Hännisen olis "uran" kannallata paree säväytellä parissa kisassa Fordilla ja ajella sit vaikka loppuvuosi välikopalla F-ryhmää kuin ajella enempi vähempi terveisiä Hundain ohjaimissa... IMO tsäänssit joka tapauksessa mihinkään MM-tittelin haastoon on niin pienet, että Händyn kandee valita se diili, missä rahavirta on mielellään omaan pussiin päin tai imu sieltä poispäin ainakin mahd. pieni.... Oli alla sitten vaikka Suzukin heinähäkkiNo niinhän mä sanoinkin, että Hyundai-sopimus olisi joka tapauksessa ihan lottovoitto Hänniselle. Mutta veikkaisin silti, että sillä autolla ei kummoista menestystä saavuteta.
Harkitsevat tekevänsä WRC mineistään rallicross autoja. Doran, joka Citroenin DS3:lla rallicrossia ajelee kerkesi jo yhtä Prodriven kevennettyä purkkaviritystä testaamaankin aiemmin tässä kuussa.Mites Prodriven kuviot?
Sähän sanoit, että Hännisen olis "uran" kannallata paree säväytellä parissa kisassa Fordilla ja ajella sit vaikka loppuvuosi välikopalla F-ryhmää kuin ajella enempi vähempi terveisiä Hundain ohjaimissa...
Volkkarilta tuskin ihan pian löytyy asiakasautoja, mutta sitruunalta sellaisen kyllä saa. Hinta vain on uskoakseni pykälän kalliimpi kuin Hert.... siis M-sportilla. Ja kummankin merkin kohdalla 8 kisan touriin vaaditaan käsittämätön määrä tuohta. 5 kisaakin vaatii sitä aika ison läjän. 2-3 kisan ohjelmaan voi juuri Suomesta kasaan raavittavat rahamäärät riittää, ellei sitten ole Jyrki Käteisen kreikkalainen velipuoli.En mä sitä noin tarkoittanut. Olen sitä mieltä että ilman muuta Hyundaille jos vaan pääsee, mutta PELKÄÄNPÄ että Hyundailla ei ole asiaa 5 parhaan joukkoon. Toivon toki olevani väärässä.
Eikä joku muutama kisa Fordilla todellakaan voita tuota Hyundai-diiliä. Sen sijaan jos olis mahdollisuus ajaa esim. Sitikalla tai Volkkarilla 5-8 kisaa, se vois olla jo parempi vaihtoehto. Mutta tuollaisia vaihtoehtoja tuskin tulisikaan.
Väännetään nyt kuitenkin vielä rautalangasta, että jos Hänninen pääsee Hyundaille niin olen todella tyytyväinen. Ja toivon että Hyundai ja Hänninen pärjää ja ottavat palkintopallisijoja, vaikka voittojakin jos rahkeet riittää. En pistä yhtään vastaan
Harmillista. Hyvä autokunta pois kisasta.
Toivon vahvasti, että "henkilökohtainen syy" liittyy joko Hyundai-testeihin tai johonkin oikeasti henkilökohtaiseen. Suruttaa tämä lajin kalleus..Harmillista. Hyvä autokunta pois kisasta.
Raha varmaan ratkaisee jälleen.
Tuon kommentin perusteella taitaa oikeasti olla kyseessä perhesyyt.M-Sport send their wishes to Juho and his family, but look forward to working with Dennis and Robin once again.