Eiköhän ne moottorit testata penkissä ja lähinnä alustaa tuolla maastossa. Tyhmäähän se olisi tulla testaamaan ja rikkoa moottori ja auto het alkuunsa.
Eikö testaamiseen luulisi nimenomaan kuuluvan se, jos jotain hajoo niin testeissa sen pitää tapahtua. Vai se vasta kannattavaa onkin, raahata kalustoo kisoihin ympäri maailmaa ja ajaa muutama pätkä jonka jälkeen vehkeet hajalla.
No eihän sitä tartte yhtä perusteellinen olla kuin Volkkarin, mutta tuskin kukaan voi väittää etteikö tämä hyundain touhu aika räpellykseltä vaikuta.
Se tässä itseä eniten mietityttää, kun jatkuvasti on puhuttu jätti budjeteista ja siitä että talliin on palkattu kunnon porukkaa hommiiin, Pipo tekee moottorit yms. Silti tämä touhu vaikuttaa edelleenkin ihan amatöörien puuhastelulta.
Kaikki tietää kuinka siinä käy kun lähestytään MM-sarjaa tähän tyyliin, Eli me lähdetään varovaisin toivein kehittäämään autoa pitkällä tähtäimellä, ei ensimmäisinä vuosina tarvitse vielä pärjätä.
Siinä vaiheessa kun ajetaan sijoituksista S-2000/RRC/R5 autoja vastaan niin se ei taida automerkin myyntilukuja nostaa eikä myös sekään jos jatkuvasti keskeytetään tekniseen vikaan.
Seuraavaksi tulee vaihe kun herrat Koreassa katsoo paperilta, paljonko tähän touhuun menee rahaa ja mitä se tuottaa. Ja kaikki tietää lopputuloksen.