sama, ja steinerkoululaiset ovat kans epäilyttäviäkouvotsvoni sanoi:Rasisti en ole, mutta mustalaisiin en luota.
Eli olet rasisti.kouvotsvoni sanoi:Rasisti en ole, mutta mustalaisiin en luota.
Paitsi ettei ole ennakkoluulo T: mankka ja rahaa mannet vieneet.Ace17 sanoi:Eli olet rasisti.
Ja sen vuoksi et luota myös niihin mustalaisiin, joilla ei ole ko tapausten kanssa mitään tekemistä?kouvotsvoni sanoi:Paitsi ettei ole ennakkoluulo T: mankka ja rahaa mannet vieneet.
Lisätään ne lukuisat tapaukset kun heimoasun helman alus piipannut kaupassa ja vastaavat. 99% pilaa sen yhden prosentin maineen.Ace17 sanoi:Ja sen vuoksi et luota myös niihin mustalaisiin, joilla ei ole ko tapausten kanssa mitään tekemistä?
Juuri tällaiset kommentit tulevat rasistien suusta.kouvotsvoni sanoi:99% pilaa sen yhden prosentin maineen.
:ahem:Ace17 sanoi:Juuri tällaiset kommentit tulevat rasistien suusta.
Kuinka paljon enemmän sun mielestä se on ei-rikollisten romanien kuin sun vika?Jacques sanoi:En ole rasisti. Jos jokin rotu on maineeltaan huono, niin tuskin se maine on tuulesta temmattu. Ihonväristä tms. se maine ei johdu, vaan tämän tunnusmerkin (esim. rotu) omaavien ihmisten ihan omasta toiminnasta. Ei se ole rasismia, jos pitää esim. romaneja pelottavina. Monet heistä ovat toimineet väärin ja siten leimanneet koko rodun. Ei se mun vika ole että niin monet romanit on rikollisia. Samat sanat pätee esim. motoristeihin.
Ace17 sanoi:Tiedustellaanpas tämä ajankohtainen asia.
Olet rasisti, jos sinulla on ennakkoluuloja etnisen vähemmistön edustajista.
Valkoista rotua vainotaan ja syrjitään mustassa afrikassa E-Afrikassa muinoin harjoitetun Apartheid-politiikan takia.En ole rasisti. Jos jokin rotu on maineeltaan huono, niin tuskin se maine on tuulesta temmattu. Ihonväristä tms. se maine ei johdu, vaan tämän tunnusmerkin (esim. rotu) omaavien ihmisten ihan omasta toiminnasta. Ei se ole rasismia, jos pitää esim. romaneja pelottavina. Monet heistä ovat toimineet väärin ja siten leimanneet koko rodun. Ei se mun vika ole että niin monet romanit on rikollisia. Samat sanat pätee esim. motoristeihin.
no ei varmasti ole heidänkään vika, heille tilanne on varmasti valitettava, mutta näin se vaan menee. Heidän pitää vaan pyristellä siihen suuntaan että saisivat sitä muiden pilaamaa mainetta parannettua..Mehe Rienarsuo sanoi:Kuinka paljon enemmän sun mielestä se on ei-rikollisten romanien kuin sun vika?
Komppaan.Il Tempo Gigante sanoi:Tojckin avaavan kysymyksen perusteella olen rasisti. Ennakkoluuloilen lähinnä islaminuskoisia ja slaaveja kohtaan.
Tässä ollaan asian ytimessä. Heidän, joiden tiedostat olevan yhtä vähän (jopa vähemmän)syyssä sinun asenteisiisi kuin sinä itse, tulee toimia jotenkin, jotta sinä suhtautuisit heihin kuten muihinkin ihmisiin.Jacques sanoi:no ei varmasti ole heidänkään vika, heille tilanne on varmasti valitettava, mutta näin se vaan menee. Heidän pitää vaan pyristellä siihen suuntaan että saisivat sitä muiden pilaamaa mainetta parannettua..