En tiedä mikä on suomalaisten maine ruotsissa? Jos se maine on sellainen, että suomalaiset on aina humalassa niin sehän pitää paikkansa.Jussi sanoi:Esim suomalaiset ruotsissa?
En tiedä mikä on suomalaisten maine ruotsissa? Jos se maine on sellainen, että suomalaiset on aina humalassa niin sehän pitää paikkansa.Jussi sanoi:Esim suomalaiset ruotsissa?
Muljahtipa mieleen eräs kyseistä rotua edustava yksilö kymmenisen vuoden takaa.Hienoa porukkaa.
Oli se Hitler kumma tyyppi kun meni joukkomurhaamaan arjalaisia.Wikipedia sanoi:Romanit ovat kotoisin Intiasta, ja romanikieli kuuluu indo-arjalaisiin kieliin
Oliko todellakin näin?Oli se Hitler kumma tyyppi kun meni joukkomurhaamaan arjalaisia.
Höpö höpö. Mene sivistymään.Rasismihan tarkoittaa syrjintää. Ennakkoluulot eivät voi olla syrjintää. Jotta voisi olla rasisti, pitää olla sellaisessa asemassa/tilanteessa, jossa on mahdollista syrjiä. Otampa esimerkin. Kadulla kävelee etniseen vähemmistöön kuuluva. Minä ajattelen mielessäni hänestä negatiivisesti. Millä tavalla minä siis häntä syrjin?
Puoliks espanjalainen kaverini on kertonut, että mannet on ihan alinta kastia Espanjassa ja halveksunta on kuulemma kovaa. Tämä näkemys on kuultu teininä, ei ole tarkkoja yksityiskohtia muistissa.Hieman yllättynyt että esim. Espanjassa yli miljoona romania. 2.5% väestöstä. Onkohan heillä samanlainen maine siellä?
Olis joo mutten muistanu kertoa niitä. Eiku siis ei ja siks kerroin sen. Eiku... Vai miten se nyt oli?Olisko sulla Loordin Gay tarkkoja yksityiskohtia muistissa tosta espanjalaisen kaverisi kertomasta, hei?
Ihan hyvin.Vai miten se nyt oli?
Ite oot rasismi.Ihan hyvin.
On.Vai onko tämä rasistikunnia vain meillä?
Ei helvetti. Viikon naurut.Rasismihan tarkoittaa syrjintää. Ennakkoluulot eivät voi olla syrjintää. Jotta voisi olla rasisti, pitää olla sellaisessa asemassa/tilanteessa, jossa on mahdollista syrjiä. Otampa esimerkin. Kadulla kävelee etniseen vähemmistöön kuuluva. Minä ajattelen mielessäni hänestä negatiivisesti. Millä tavalla minä siis häntä syrjin?
Sivistä mua ja kerro mitä se rasismi oikein on, jos se ei ole syrjintää.Höpö höpö. Mene sivistymään.
Tai sitte tais olla aika kinkkinen kyssäri.Ei helvetti. Viikon naurut.
Syrjintä kuuluu osaksi rasismia, joka itsessään on suurempi kokonaisuus. Eivät ole yksiselitteisesti ekvivalentteja toisilleen.Otan vielä toisen esimerkin. Kun kirjoitan näin: "Afrikassa asuu neekereitä", niin ketä minä syrjin ja millä tavalla?