Sehän tässä just on, että FIA on määrännyt sen mittarin, jonka data on tarkkailtavana. Anturit on epätarkkoja, ok, paska homma. Mutta kun kaikki muut ovat suostuneet FIA:n sääntöjä noudattamaan, niin ei voida olettaa yhden saavan erityiskohtelua asiassa.
Toinen asia on sitten se, että tuo homma on saatava kuntoon, muuten koko homma on ihan naurettavaa pelleilyä (no onhan se muutenkin). Jos FIA:n anturin tarkkuus on +-5%, niin pahimmillaanhan tuossa on 10% ero kahden anturin välillä. Vai onko se kokonaisero se 5%? Siltikin, jos on tarkempia ja luotettavampia vaihtoehtoja tarjolla, niin semmoiset käyttöön mars. FIA palkkaa jonkun kesäesan testaamaan toimittajan toimittamat anturit, että ne ovat toleranssissa. Tuolla taistellaan sekunnin kymmenyksistä ja sadasosista, jolloin tuommoisella asialla voi olla iso merkitys.