Red Bull Racing & Ford - Sierra jätättää vai alitehoinen Taunus?

SJ

F1 asijan tuntia
Ero tuli aika pahaan aikaan eikä syistä ole mitään tietoa. Eräiden huhujen mukaan Red Bull GmbH haluaisi ottaa Hornerin aikakauden jälkeen tiukemman otteen teamistä. Toisten tietojen mukaan Ford olisi joutunut? ottamaan moottorin kehityksessä huomattavasti kaavailua isomman osan. Ja Bahrainin testien jälkeen moottori ei vakuuttanut ja Red Bullin tekninen johtaja Pierre Wache on julkisuudessa ennustellut hankalaa kauden avausta. Kaikki arvailua.
No onpas sulla asiaa. Fordin roolin laajeneminen voimayksikön kehityksessä on ollut julkista tietoa jo vuonna 2024. Muistelen että Horner mainitsi asiasta ensimmäistä kertaa ennen kuin hänet potkittiin pihalle. Kenen mukaan moottori ei vakuuttanut? Minä olen nähnyt pelkästään positiivisia kommentteja.

Jeep CJ-5

Well-known member
No onpas sulla asiaa. Fordin roolin laajeneminen voimayksikön kehityksessä on ollut julkista tietoa jo vuonna 2024. Muistelen että Horner mainitsi asiasta ensimmäistä kertaa ennen kuin hänet potkittiin pihalle. Kenen mukaan moottori ei vakuuttanut? Minä olen nähnyt pelkästään positiivisia kommentteja.
Vaikkapa RacingNews365.com. iso otsikko...."Red Bull and Aston Martin suffer major problems in Bahrain F1 test". Tosin kun artikkelin lukee niin otsikko on nykymaailman tavoin raflaava "major problems", mutta sehän on suhteellinen käsitys mikä on major.. tai sitten formula1.com otsiko "Wache not full happy with Red Bull Bahrain testing performance". Toisaalta eihän Wache voi muuta sanoa kuin "“we go into next week looking at what we can bring to the car to make it better and solve the issues we have identified.” Mutta sitähän varten Bahrain oli, tosin kiire tulee.

Viimeksi muokattu:

SJ

F1 asijan tuntia
Vaikkapa RacingNews365.com. iso otsikko...."Red Bull and Aston Martin suffer major problems in Bahrain F1 test".
Viittasit aiemmin edellisiin testeihin ja suorituskykyyn ja nyt puhut tämän aamun tapahtumista... Red Bullin auton pysäytti tänään vuotava jäähdytysputki.