Katkerararapo
Vähän vaikea tehdä fiksua kisarapoa kun niin sekavin tuntein vieläkin. Ensinnäkin puitteet oli hyvät, rb:n tytöt oli ihan loistavia pitämään fiilistä yllä, ja tunnelma varikolla kohdallaan.
Kaikki menikin kivasti, harkoissa oli ihan hauska ajaa ja yllätyin positiivisesti tuloksesta, sen ryhmän kärkiaika. Seuraava ryhmä ja nyberg vain menee ohi miltei puolella sekunnilla..
Aika-ajoissa sama kaava ja prefinaaliin Slugin kanssa eturivistä, kovaa taistelua heti alussa ja pääsen ohitse.. kun taas joudun ohitetuksi, mutta kuitenkin pääsen vielä ujuttamaan itteni kärkeen ja rintarinnan takasuoralla. Siinä kohti kävi tuuri että kakkonen ja kolmonen rupes ohittelemaan keskenään ja sain pienen raon. Ajelen varmuudella maaliin voittajana, pari kertaa osuu ennen pääsuoraa paaleihin kun ajelen tarkasti, niiden siirtyessä sen 5-10cm.
Valmistaudun päätösfinaaliin paalulta, juuri ennen radalle menoa sieltä tulee jätkä hämmästyneenä sanomaan että ootkin vissiin kolmantena, katsotaas. Sit levitttelen siellä käsiä että mitävittua ja kyselin vielä herra Slugilta että olikos sun mielestä meidän vääntö rehtiä? Oli kuulemma.
Tämä herraisoherra sitte tokaseeki siihen että EI SE SIITÄ TULLU!, niinku mitävittua..? Hetken aikaa mietin että nousenko autosta ja jätän tän spedeilyn nyt tähän jos täällä ei saa ajaa kilpaa. Syynä oli siihen aikaan se että osuin niihin valleihin sen hipasun verran että se paali nyt siirty sit sen 5-10cm ja sain AIVAN VITUNMOISEN HYÖDYN ETTÄ VOITIN ERÄN!!
Tietysti niitä saatto vituttaa se että kun autothan oli järjestetty etukäteen tietyille henkilöille (ei siis ollu mitään autoarvontaa paikan päällä kuten ohjeissa luki vaan kart in club päätti autot ilmeisesti siellä jossain kahvipöydässä)
Mulle tarkotettu kehnompi auto ilmeisesti sattu menee nyt vahingossa Haikille, kyllähän siinä kohti jotain on keksittävä kun väärä mies meinaa lähtee paalulta. Kyselin vielä siinä ennen päätösfinaalia että mistäs Korelin sai penaltia kun oli prefinalin toka mun jälkeen mutta nyt Nyberg on laitettu kuitenkin jostain syystä paalulle, ei ollu jätkällä vielä siinä kohti selitystä mutta varmaan nyt ovat senki keksineet.
Kumma juttu ettei sitten päätösfinaalissa jaettu vissiin mitään ratkasevia rangaistuksia vaikka mut työnnettiin ratavallia päin sen siirtyessä n: 3metriä, + työnnettiin takaata jolloin etupää puski ulos ajolinjalta ja kaveri menee sisältä vilkuttaen ohi, ei penaltia, sanoo en nähnyt! Onneks kuitenkin näki sen ku hipasin pari kertaa prefinalissa yksinäisessä johtoasemassa sitä vallia että ratkastaan maailmalle lähtijä näin. Ok kelpaa. Napsin siinä sit takas sijotuksia ja yrittelen vielä huumorilla kolmatta sijaa mutta eipä jätkät viiti mun kohdalla sinisiäkään näyttää ja neljäs sija, soronoo!
Tosta löytyy vielä käytännössä mun lehdistötilaisuus kisan jälkeen
http://www.youtube.com/watch?v=UMCO8ddQJA4&t=2m30s
Mutta plussaakin tulee, tosiaan rb:llä hienosti hoidettu hommat ja tytöt oli kivoja ja kannustavia, kuvaajat oli ok myös. Kisakuskien kanssa en kauheesti höpötelly muuta kuin tuttujen kanssa mutta kaikki vaikutti olevan hyvällä mielellä. Ajopuku on myös todella tyylikäs eikä tässä viestissä ole tarkotus viedä Slugilta yhtään kunniaa pois, päinvastoin, nopein joka erässä, vaikkakaan en usko että olen puolisekuntia hitaampi tuolla radalla, mutta kuitenkin aikasemmilta ajoilta tuntien nopea ja oikea mies lähtee silti maailmalle! Käytiin siinä iltaa viettämässä festareilla ja syömässä sun muuta vielä kisojen jälkeen, hyvin mielin kuitenkin koska hyviin kisakavereihin kuuluu.
Olisin mielummin hävinny ajamalla, joka ois ihan hyvin voinu olla todellinen lopputulos, mutta sitä kun ei nyt tiedä. Oli muutenkin fiilis kateissa päätösfinaaliin joten samapa se. Jos sama kaava on seuraavassa kisassa niin jätän väliin ja tuun sinne hymyilemään, clubitakki päällä, kiitos.