2 mulkkua kohtaa - > homostelua
1 mulkku ja 1 reilu - > perinteistä paneskelua
2 reilua - > kiihkeää lespaamista
Mun suhteet on aina kiihkeää lespaamista ja mä oon se naisellisempi lespa.
2 mulkkua kohtaa - > homostelua
1 mulkku ja 1 reilu - > perinteistä paneskelua
2 reilua - > kiihkeää lespaamista
No toi on sun näkemys. Mun näkemys on niin erilainen, että en ymmärrä miten voit ajatella noin. Joten turha tästä sen enempää, kyllähän erilaisia näkemyksiä maailmaan mahtuu (ja niiden kaikkien takia ei edes tarvitse sotia).No ei kai se rahanjakaja, vaikka jättäiskin sen toisen melkein nollille, loppujenlopksi oo yhtään sen mulkumpi kuin lottovoittajakaan, joka ei ole valmis jakamaan pottiaan tuntemattomien kanssa.
Näin mä tuon tilanteen näkisin. Ainoana erona ehkä tuohon lottovoittajaan on se, että se miljonäärin vierustoveri oli pakoitettu tekemään sille toiselle vierustoverille jonkunlaisen tarjouksen.
Jotenkin musta tuntuis, että nimenomaan hylkäämällä tarjouksen viihdytät miljardööriä enemmän "no on se kumma, kun ei köyhille raha kelpaaHylkään. 50 eurolla en vielä ala miljardöörin viihdyttäjäksi.
Jotenkin musta tuntuis, että nimenomaan hylkäämällä tarjouksen viihdytät miljardööriä enemmän "no on se kumma, kun ei köyhille raha kelpaa".
Mun näkemys on niin erilainen, että en ymmärrä miten voit ajatella noin.
Mielenkiintoisempi kysymys ois, että paljonko ottaisit itse, jos oisit toi toinen kaveri tossa tilanteessa?
Mielenkiintoisempaa olisi olla se miljardööri...eiku dääri. Saisi tehdä hölmöille kaiken maailman tymiä testejä, eikä tarttisi ihmetelle paljonko nyt tolle törpölle annat ja paljonko piät ihan ite.Mielenkiintoisempi kysymys ois, että paljonko ottaisit itse, jos oisit toi toinen kaveri tossa tilanteessa?
Ottaisin kylla. Paskoihin kauppoihin tulee tassa elamassa tormaamaan varmasti ja ilmainen raha on aina ilmaista.
Epareiluuden mietinnan sijaan keskittyisin iskemaan miljonaaria.