Reklamaatio ja sen hoito

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sattupa päivällä silleen, että oltiin pojan kanssa bageleita syömässä Arnoldsilla.

No, tilasin italialaisella salamilla ja pestolla beigelin. Muuten meni nappiin, mutta se salami puuttui. Yhden puraisun jälkeen nimittäin kurkkasin 'sisälle'.

Kävin siitä huomauttamassa ko. rouvalle, jonka sen oli tehnyt. Kovasti pyyteli anteeksi ja ojensin hänelle sen bagelin, että saa lisättyä ne salamit. Totesin, että kun jotain tekee, jotain voi myös sattua.

Hetken päästä tuli sitten se beigeli 'trimmattuna' pöytään. Salamia oli ihan 'riittävästi'. Vielä pahoitteli kovasti, jolloin totesin että on täysin inhimillistä joskus erehtyä.

Meni muutama minuutti ja sitten se vielä kiikutti 2 kpl lippuja joilla saa ilmatteeksi juoman ja donitsin, kun siellä seuraavan kerran käy.

Annan 100 pistettä ja 7 käsipistettä asenteesta ja tavasta jolla noinkin pieni rekkula hoidettiin. Asiakkaalle jäi hyvä mieli.:thumbup:

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Sattupa päivällä silleen, että oltiin pojan kanssa bageleita syömässä Arnoldsilla.

No, tilasin italialaisella salamilla ja pestolla beigelin. Muuten meni nappiin, mutta se salami puuttui. Yhden puraisun jälkeen nimittäin kurkkasin 'sisälle'.

Kävin siitä huomauttamassa ko. rouvalle, jonka sen oli tehnyt. Kovasti pyyteli anteeksi ja ojensin hänelle sen bagelin, että saa lisättyä ne salamit. Totesin, että kun jotain tekee, jotain voi myös sattua.

Hetken päästä tuli sitten se beigeli 'trimmattuna' pöytään. Salamia oli ihan 'riittävästi'. Vielä pahoitteli kovasti, jolloin totesin että on täysin inhimillistä joskus erehtyä.

Meni muutama minuutti ja sitten se vielä kiikutti 2 kpl lippuja joilla saa ilmatteeksi juoman ja donitsin, kun siellä seuraavan kerran käy.

Annan 100 pistettä ja 7 käsipistettä asenteesta ja tavasta jolla noinkin pieni rekkula hoidettiin. Asiakkaalle jäi hyvä mieli.:thumbup:
Hieno palvelu. :thumbup:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Loistohomma.
Taannoin pirkanmaalaisessa KotiPizzassa sain a) huonoa palvelua pee) hidasta palvelua (jonka seurauksena myöhästyin töistä) ja kee) kylmää pizzankantturaa. Reklamaatio tuotti tulokseksi postitse lähetetyn 21 €:n lahjakortin ko. ketjun ravintoloihin.

Kerran taas vappuaattona eräs ravintola, johon olin tehnyt pöytävarauksen, oli unohtanut kertoa minulle & seurueelleni olevansa kokonaan kiinni kyseisenä päivänä. No lahjakortithan sieltäkin tulla tupsahti koko porukalle.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Saarioinen pakkasi tonnikalapasta mikroruoan pakettiin kinkkupastan ja tuli vain 10e lahjakortti. :nope:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Carrolsissa unohti höylätä Plussa-kortin drive-inissä -> lahjuskortti. Ja toisenkin kerran tuli, mutta syytä en enää muista...

Mäkkärissä ei ollut hampurilaisia valmiina ja unohti tuoda. Sain jätskin (hampurilaiseni lisäksi) hyvitykseksi.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Saarioinen pakkasi tonnikalapasta mikroruoan pakettiin kinkkupastan ja tuli vain 10e lahjakortti. :nope:

Kai silti söit sen?

Mä ostin 20 tonnin sinisen auton ja mulle toimitettiinkin saman hintainen punanen auto. Tein reklamaation ja tuli vain 100 000 euron lahjakortti. :nope:

Kai silti saan ajaa sillä punasellakin autolla?

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Kai silti söit sen?

Mä ostin 20 tonnin sinisen auton ja mulle toimitettiinkin saman hintainen punanen auto. Tein reklamaation ja tuli vain 100 000 euron lahjakortti. :nope:

Kai silti saan ajaa sillä punasellakin autolla?
En tietenkään. :thumbdown

Mangelo

Well-known member
Marketissa kassa unohti laittaa tarjouksen. En jaksanut mennä takaisin nipottamaan euroa keitosta. Aavistin pahaa jo kassalle mennessä, kyllä se monesti ulospäin paistaa jos ihminen on huolimaton luonto niinkuin minä.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Ajatteles, jos Pietari olisi esim. muslimi tai ei muuten vain söisi nisäkkäitä ollenkaan.
Syynä oli hieman parempi. Tuo kinkkupasta sisältää laktoosia ja kun on tuo Laktoosi-intoleranssi. Mutta sammy olisi varmaan silti syönyt. :D

Tommi123

Namiskuukkeli
Sijainti
<:
Syynä oli hieman parempi. Tuo kinkkupasta sisältää laktoosia ja kun on tuo Laktoosi-intoleranssi. Mutta sammy olisi varmaan silti syönyt. :D
Ei se oo vaarallista jos on laktoosia xD Ehkä vessaan kiire.:D

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Pointti oli oikeastaan toi, että hyvitys oli viisinkertainen tuotteen hintaan nähden, joten mielestäni todella hyvin.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Ja mä kun luulin, että pointtikyssäri oli miten nopeasti syödään salamit tms. ja sitten mennään valittamaan ja saadaan lahjuksia :alppu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tuollainen reklamaatiotilanne on aika hyvä sauma tehdä asiakkaasta jatkossa kanta-asiakas. Kun oikein kunnolla hyvittää tapahtuneen pikkumokan niin erittäin positiiviset mielikuvat jää asiakkaan päähän muhimaan.

Toisaalta voi olla riskaabelia koittaa tahallaan moista kanta-asiakkaaksi tekemistä yrittää. Aina on mahdollisuus, että kyseessä onkin aasiakas, joka aloittaa kauhean huutomelskauksen siitä miten: "Nyt tuli tästä kauhea trauma kyllä enkä ikinä jalallani astu tähän kaupunkiin jossa moinen häväistys tapahtui eikä ulkomailla tällaista ikinä voisi tapahtua ja jäkäjäkä blahblahblah..." tai sitten asiakas, joka ei tapahtuneesta mainitse sanallakaan muttei myöskään käytä saman ketjun palveluja enää ikinä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mulla on sellainen mielikuva/käsitys, että beigeli olis hiukan niinkuin munkkirinkilä, mutta se on leipätyyppistä materiaalia eikä siinä ole sokeria pinnalla vaan täytettä sisällä.