Rentta

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Sairaalassa letkuis , keuhko imussa . Meni oikee keuhko kasaan .
Lojunu tääl jo lauantaist asti :( piti päästä eilen pois mut ei . No sovittii tyttöystävän kans et tulee tänää mun seuraks mut päätti jättää sitte yöllä mut... Huoh. :(
Nyt on elämänhalut aika kateis ja lääkärikää ei oo varma mitä ton keuhko kans tekis ku se tuntuu menevän vaa huonompaa kuntoo...
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Sairaalassa letkuis , keuhko imussa . Meni oikee keuhko kasaan .
Lojunu tääl jo lauantaist asti :( piti päästä eilen pois mut ei . No sovittii tyttöystävän kans et tulee tänää mun seuraks mut päätti jättää sitte yöllä mut... Huoh. :(
Nyt on elämänhalut aika kateis ja lääkärikää ei oo varma mitä ton keuhko kans tekis ku se tuntuu menevän vaa huonompaa kuntoo...
Uijjuma.. Kai se plikka vain kotio meni, eikä pidemmälle pois? Tsemiä nytten sinne joka tapauksessa, toivottavasti tulee keuhko kuntoon vielä
 

Maldonadon pastori

Well-known member
Liittynyt
30.3.2011
Viestit
273
Sairaalassa letkuis , keuhko imussa . Meni oikee keuhko kasaan .
Lojunu tääl jo lauantaist asti :( piti päästä eilen pois mut ei . No sovittii tyttöystävän kans et tulee tänää mun seuraks mut päätti jättää sitte yöllä mut... Huoh. :(
Nyt on elämänhalut aika kateis ja lääkärikää ei oo varma mitä ton keuhko kans tekis ku se tuntuu menevän vaa huonompaa kuntoo...
Huhhuh :( Älä nyt kuitenkaan luovuta, kun vielä luoja elonpäiviä suo.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kai se plikka vain kotio meni, eikä pidemmälle pois?
Toisella lukemalla kait ymmärsin tarkemmin.. ja vissiinsä just se huonompi vaihtoehto oli.
Jos silleen, niin eipä ole paljon arvoa semmoisella akalla jok' vastamäen tullen karkaa horisonttiin. IMHO
 
Ylös