Rentta

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Toisella lukemalla kait ymmärsin tarkemmin.. ja vissiinsä just se huonompi vaihtoehto oli.
Jos silleen, niin eipä ole paljon arvoa semmoisella akalla jok' vastamäen tullen karkaa horisonttiin. IMHO
Jaapas. Nyt vasta minäkin luetunymmärsin ja sisäistin sen kohdan viestistä. Menee vahvasti osioihin mitävittua ja voivittu.:dunno:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Tsemiä Rentta. Täytyy sanoa, että oon ollut itse kerran tuossa tilanteessa, jossa tuli tyttöystävän sairauden takia takia mietittyä, että kestänkö mä tuollaista. Sekuntia kauemmin en miettinyt ja tällä tiellä ollaan edelleen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nappasin nämä erilleen tuolta merkityksettömistä ilmoituksista, kun ei tällaiset nyt ihan kuitenkaan merkityksettömiä ole...

Tsemppiä, paranemisia, ihan mitä vaan. Toivottavasti myös raporttia paranemisesta.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Paranemisia. Ei muuta kuin tavoitteeksi nopea kuntoontuleminen, niin sitä kerkiää uusia kesämekkotyttöjä katsastella vielä tänä kesänä. ISOT TSEMPPITOIVOTUKSET!
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Voimia ja paranemisia.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Huom!

Rentalta kaipailtaisiin aika-ajoin väliaikatietoja. Mieluiten hyviä sellaisia.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Kiitoksia kaikille symppauksista :)
En aiemmin päässy kiittelee ku ollu voimat aika finiitto ja yrittäny viel noita suhdehässäköitäki selvittää.
Tuossa toissapäivänä pääsin letkuist pois , mutta se ilo kestikin vain pari tuntia . Uudet röntgenit kun otettiin niin pian selvis , ettei himaan oo viel menemistä . Huomenissa jos röntgenkuvat näyttää hyvältä , niin uus yritys ja jos silloinkaan ei pysy keuhko kunnos , niin se sitten leikellään kuntoon .

Kiitoksia vielä kaikille =)!
 
Ylös