Sa oot mun kultamuppuhirunen aina koska rakastuit mun karpassienikuvioisiinyopaidanhousuihin. Nih. :ahem:MURU!
*laittaa tän seinälle*
ps. Onkos tää nyt pullamössön muru vai silleen niinkuin kultahippumurunen...?
Sa oot mun kultamuppuhirunen aina koska rakastuit mun karpassienikuvioisiinyopaidanhousuihin. Nih. :ahem:MURU!
*laittaa tän seinälle*
ps. Onkos tää nyt pullamössön muru vai silleen niinkuin kultahippumurunen...?
\o/Sa oot mun kultamuppuhirunen aina koska rakastuit mun karpassienikuvioisiinyopaidanhousuihin. Nih. :ahem:
Ole hyvä, eipä kestä.
En kysynyt sulta....
Mutta hei....missä se sun videos viipyy!?Ihan kauheeta kevätkiimaa koko Forumi täynnä. :eek!: Joka toikissa kauheeta flirttia ja puolipanemista.
*hik*
Hoh, hoppanat kopot. :nope:\o/
Noi kateelliset höpis jotain mustikkapiirakasta. Vaik se onkin jäätelöä.
Onko puolipaneminen niinku takaapain korkeasta polviasennosta. Vai mitenka se silleen puolittain onnistuu?Ihan kauheeta kevätkiimaa koko Forumi täynnä. :eek!: Joka toikissa kauheeta flirttia ja puolipanemista.
*hik*
Jep jep. Oikein lujaa, vaihdellen ykkösestä kakkoseen edestakaisin :thumbup:Onko puolipaneminen niinku takaapain korkeasta polviasennosta. Vai mitenka se silleen puolittain onnistuu?![]()
!Tai ehkä ihan yleisesti suomalaisesta geeniperimästä. Kapeahkon empiirisen arvioini mukaan karvattomuutta esiintyy niin Kauhavalla kuin Ilomantsissakin. Sen sijaan esim. syntyperäisillä satama kaupunkilaisilla, jossa meri ja laivat ovat asukkailleen tuttuja, karvaisuus on huomattavasti yleisempää johtuen mm. ulkomaalaisilta merimiehiltä saaduista vaikutteista.
Ihan sattumanvaraisia esimerkkejä molemmat, vaikka on mulla kyllä molempiin suuntiin myös jotain siteitäkin.
Omista geeneistäni puolet on Etelä-Pohjanmaalta joten rintakarvattomuuteni tukee teoriaasi.Ihan sattumanvaraisia esimerkkejä molemmat, vaikka on mulla kyllä molempiin suuntiin myös jotain siteitäkin.
Toisaalta jo otsikon perusteella olisit voinut olla avaamatta toikkia, kun varmasti tiedät jo ettei lopputulos olisi kaunista nähtävää! :tongue::wink:mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää :yuck:
Ei liene täysin epätodennäköistä että isoisämme tunsivat toisensa.Voinen paljastaa, että Kauhava valikoitui esimerkiksi ehkä siksi, että toinen isoisistäni on kotoisin Kauhavalta. Oli ankara, sodat käynyt mies, jota kepumafia ei saanut polvilleen, vaikka vei maat ja työkoneet harkintaverottajan suosiollisella avustuksella.
Ku asento estää täysmittaisen huljautuksen ja homma menee nihnutukseks. Ei sillä etteikö tuokin hauskaa olis silloin tällöin.Onko puolipaneminen niinku takaapain korkeasta polviasennosta. Vai mitenka se silleen puolittain onnistuu?![]()
tämä yhdistettynä puolipanemiseen ja siihen mitä esim. raamatussa tarkoitetaan "tuntemisella"... :eek!:Ei liene täysin epätodennäköistä että isoisämme tunsivat toisensa.
Cousin Itt?Haluaisin kasvattaa pitkän pitkän karvoituksen. Sellaisen kokokehon pörröisen.
Älä sekoile.Haluaisin kasvattaa pitkän pitkän karvoituksen. Sellaisen kokokehon pörröisen.
Jos ei ole vielä kellään tiedossa, niin ilmoittaudun isoisien etelä-Pohjanmaan ryhmään. Ja karvoitusta, rinta, löytyy. Ei ryijyksi asti, mutta kuitenkin.Ei liene täysin epätodennäköistä että isoisämme tunsivat toisensa.