Rintakarvat

Rintakarvat?

• Jees!

Äänet: 36 53,7%
  • No ei!

Äänet: 31 46,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    67

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ihan kauheeta kevätkiimaa koko Forumi täynnä. :eek!: Joka toikissa kauheeta flirttia ja puolipanemista.

*hik*

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Ihan kauheeta kevätkiimaa koko Forumi täynnä. :eek!: Joka toikissa kauheeta flirttia ja puolipanemista.

*hik*
Onko puolipaneminen niinku takaapain korkeasta polviasennosta. Vai mitenka se silleen puolittain onnistuu?:confused:

Sijainti
Oslo
Tai ehkä ihan yleisesti suomalaisesta geeniperimästä. Kapeahkon empiirisen arvioini mukaan karvattomuutta esiintyy niin Kauhavalla kuin Ilomantsissakin. Sen sijaan esim. syntyperäisillä satama kaupunkilaisilla, jossa meri ja laivat ovat asukkailleen tuttuja, karvaisuus on huomattavasti yleisempää johtuen mm. ulkomaalaisilta merimiehiltä saaduista vaikutteista.
!

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Voinen paljastaa, että Kauhava valikoitui esimerkiksi ehkä siksi, että toinen isoisistäni on kotoisin Kauhavalta. Oli ankara, sodat käynyt mies, jota kepumafia ei saanut polvilleen, vaikka vei maat ja työkoneet harkintaverottajan suosiollisella avustuksella.

Joni

Well-known member
mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää mä en halua tietää :yuck:
Toisaalta jo otsikon perusteella olisit voinut olla avaamatta toikkia, kun varmasti tiedät jo ettei lopputulos olisi kaunista nähtävää! :tongue::wink:

Sijainti
Oslo
Voinen paljastaa, että Kauhava valikoitui esimerkiksi ehkä siksi, että toinen isoisistäni on kotoisin Kauhavalta. Oli ankara, sodat käynyt mies, jota kepumafia ei saanut polvilleen, vaikka vei maat ja työkoneet harkintaverottajan suosiollisella avustuksella.
Ei liene täysin epätodennäköistä että isoisämme tunsivat toisensa.

Mangelo

Well-known member
Ei kehtaa näyttää paljasta rintaa kun tissit korostuu liikaa.

Viimeksi muokattu: