Kyseessä on erittäin viekas ja halpamainen hämäys, mikäs muukaan.Valde sanoi:Loistavaa logiikkaa Ferrarilta pitää Rubens Schumia lähellä silloin, kun on tiukka kilpailutilanne mutta ylivoimaisessa tilanteessa torpedoida kaverin mahdollisuudet. Tällaista ei muuten ilmennyt vuonna 2002; miksi siis nyt?
Loistavaa logiikkaa McLarenilta pitää toista kuljettajaansa ruudussa 13 tai takarivissä. Ei tällaista ole aiempina vuosina ilmennyt.Valde sanoi:Loistavaa logiikkaa Ferrarilta pitää Rubens Schumia lähellä silloin, kun on tiukka kilpailutilanne mutta ylivoimaisessa tilanteessa torpedoida kaverin mahdollisuudet. Tällaista ei muuten ilmennyt vuonna 2002; miksi siis nyt?
Muutama vuosi sitten Barcelonassa Rubens johti aika-ajoja todella kovalta vaikuttavalla ajalla jakson lopussa. Silloin Schumi kopsasi Rubensin säädöt ja ajoi kolmella kympillä paalulle. Voi olla, että toisinpäin sama ei onnistu.Jones sanoi:En usko että Rubensin auto on paljoakaan Sumin autoa huonompi. Nyt on vain niin että Rubens ei saa säätöjään mieleisekseen, eikä erillaisen ajotyylinsä takia voi kopsata Sumin säätöjä.
Tätähän RB itsekin valitteli, ettei ole vielä tarpeeksi kilsoja F2004 autolla.
Tämä on kyllä paradoksaalista jankuttamista. Schumilla on ylivoimainen ja sarjan nopein auto joka ei sovi Barichelolle. Jos Barichelolle ei kerran sovi sarjan paras auto niin ryhtyköön vaikka pelaamaan potkupalloa. Turha täällä on tuollaista perustella. Ei siihen kukaan järkevä ihminen usko :thumbdownoldez sanoi:Ja sen verran että tiedoksi vaan kaikille kun väittävät että autoa ei rakenneta täysin schumille. Rubens Barrichello joutui viime vuonna useammassa kisassa ja tänäkin vuonna parissa kisassa käyttämään epäsymmetristä jousitusta, koska "vakio" jousitus ei sovi hänen ajotyylilleen. Lisäksi viime vuonna Rubens joutui käyttämään vanhan mallisia iskunvaimentimia, koska uudenmalliset kiertoiskarit, joita ferrari (tai oikeastaan Schumi) viime vuonna käytti yksioikeudella eivät jostain syystä toimineet Rubensilla. En tiedä miten tilanne on tänä vuonna. Joten en yhtään ihmettele Rubensilla menee puolikautta että saa auton itselleen sopiviin säätöihin. Ja tuollaset ratkaisut mitä rubensin autossa on nähty ovat yleensä kompromisseja, eivätkä parhaita mahdollisia. Miettikääpä sitä.
No mieti nyt sitä jos kuljettajalla kestää puoli kautta että saa auton säädöt kuntoon ja sitten vasta pääsee vauhtiin, niin tuskin se on kuljettajasta kiinni, koska tuollaiset kuskit harvemmin pääsee mikroautoista eteenpäin.Ilmari sanoi:Tämä on kyllä paradoksaalista jankuttamista. Schumilla on ylivoimainen ja sarjan nopein auto joka ei sovi Barichelolle. Jos Barichelolle ei kerran sovi sarjan paras auto niin ryhtyköön vaikka pelaamaan potkupalloa. Turha täällä on tuollaista perustella. Ei siihen kukaan järkevä ihminen usko :thumbdown
Joo, Sumin kone kiertää 500rpm korkeammalta kypärän aerodynaamisemman muotoilun takia. Tämä kypärä sopii vain pitkäleukaiselle ja kapeakasvoiselle henkilöllebelated sanoi:Kypärän aerodynamiikka (koko) antaa Schumille tuollaisen 0.5s/kierros Rubeniin verrattuna. Fakta.
Eri säädöt eri henkilöille? Kenties? Mieleeni tuli, että miten paljon kuskien ominaisuuksia todella mietitään kun autoa tehdään.. Ja jos mietitään, ketä ihmettä on Mäkkärillä mietitty No juu, mutta vakavemmin, eiköhän kuskin pidä autoon mukautua ja etsiä ne itselleen parhaat säädöt vielä lopuksi. Autohan ei aktiivisesti tee yhtään mitään, se on kuskin homma.J.Heldenview sanoi:Itseasiassa on varsin mielenkiintoista havaita että Rubens ei yltänyt millään nopeusmittauspisteellä kärkikuusikkoon. Kyllä siinä jotain eroa kaverien autoissa täytyy olla. Onko Ferrarikuskien taitoero siinä että toinen ei osaa painaa suoralla kaasua pohjaan hömmm hömmm :doubtful: :doubtful: :doubtful: