Kukaan meistä ei (kai?) viel tiedä edes miltä ne nyt sit loppupeleissä tulevat etusiivet näyttämään, mutta silti osataan jo kehua kauniiksi ja myös haukkua rumaksi. Itse meinasin odottaa ihan et näen niitä ennen kuin kauneuspisteitä rupean jakamaan. Toki jos jollain teistä nyt oikeasti on varmaa tietoa ni kertokaa ny ihmees meille muillekkii ! Tai jos jopa satut omistamaan piirustukset tai kuvan ni tänne vaan rohkeasti !
Se on varmaa tietoa, että etusiivet tulevat kapenemaan (sääntöjen vaatimuksesta), mikä jo yksistään tekee niistä paremman näköisiä.
Luulenpa, että ensi vuonna nähdään useampikin varikkostoppi tuon nokan hajoamisen takia. Mikä tuon merkitys yleensä on?
FIA totesi, että keulat olivat jo niin korkeita, että oli vaara että ne voisivat nousta sivuponttoonin päälle ja kohti kuskin päätä. Lisäksi ne alkoivat jo haitata kuskin näkökenttää. Pienempi pointti oli esteettisyys, mutta sen insinöörit sitten torpedoivat innovaatioillaan.
En tajua miten he tuossa aina onnistuvat, no eiköhän tuo keula muuteta heti kun ensimmäinen kumi puhkeaa.
Ehkä tuohonkin keksitään jonkinlainen "vanity panel".
FIA on väistämättä aina heikommassa asemassa kuin F1-tallien insinöörit, koska sääntöjä laativa joukko on paljon pienempi kuin se, joka niistä etsii porsaanreikiä.
-Edit- Toistuva valituksen aihe on se, että FIA:n pitäisi tehdä vapaammat säännöt ja sitten kun insinöörit hyödyntävät sääntöihin jätettyjä vapauksia, niin valitetaan, että FIA mokasi.