Yhdyn lähes täysin tähän kommenttiin.Lonso_567 sanoi:-standarditakasiipi (lisää ilmanvastusta ja imua, nykyisellään siivet suunitellaan ohitusta vaikeuttamaan)
-etusiipi alas (lisää pitoa perässäajeluun)
-kierrosrajoitin pois (lisää moottoririkkoja ja ohituksia)
-luistonesto pois (lisää ajovirheitä)
-sliksit (pitävämmät renkaat)
Ei ole enää, kun elektroniikkayksiköt on FIA:n toimittamia. Luistonestothan poistuu ensi vuodeksi.Totke sanoi:Luistonestoja ja starttijärjestelmiä on vaikea valvoa
Tästä olen eri mieltä. F1:ssä pitää olla erilaisista lähtökohdista toimivia talleja. Budjettien rajoittamaton kasvatus johtaisi pelkkään autotehtaiden kilpailuun, mikä loppujen lopuksi tekisi koko hommasta aika väritöntä ja persoonatonta (kun kuskitkin vain olisivat autotehtaiden mannekiineja). Tälläkin kaudella oma mielenkiintonsa on siinä, että Super Aguri haastaa Hondan tehtaan.Vaikka Minardia sympaattisena tallina pidinkin, niin mitä helvettiä koko kuninkuusluokassa tekee talleilla jolla ei ole varaa pariin mottiin, aina sitä joku miljardööri löytyy pyörittämään jonkun sortin tallia, varsinkin nyt kun ostorungot tulevat sallituiksi. Turhaan siellä on liikkuvia mainoksia (ilman mainostajia) on ajattaa, kyllä ne sinne radanvarsiin mahtuu muutenkin.
Lisäksi tietty Williams-Toyota:thumbup:WebSlave sanoi:Tälläkin kaudella oma mielenkiintonsa on siinä, että Super Aguri haastaa Hondan tehtaan.
Hyvä idea, kierroksia saisi ulos vaikka 19500-20000 tai sitten niin paljon kuin saadaa koneesta ulos.bigbear sanoi:En hirveästi jaksa näistä sääntömuutoksista hehkuttaa, mutta mielestäni paras tapa lisätä ohituksia on mekaanisen pidon lisääminen ja "turbo" napin käyttöönotto. Turbo nappi olisi jo nyt saatavan erittäin helposti. Napilla vain poistettaisiin rajoitin käytöstä... Kuljettajalle annettaisiin tehot käyttöön vaikka 10*10sek.
Kommentteja?
Vielä kun saataisi tämän napin käyttö lähetysgrafiikkaan näkyviin, niin...:ahem:Felix sanoi:Hyvä idea, kierroksia saisi ulos vaikka 19500-20000 tai sitten niin paljon kuin saadaa koneesta ulos.
Kun nyt ensiksi tulisi autoihin tuollainen nappi?Totke sanoi:Vielä kun saataisi tämän napin käyttö lähetysgrafiikkaan näkyviin, niin...:ahem:
No siitähän tässä jankataankin, en kai minäkään nyt ensi kautta koskevassa threadissa tästä päivästä jankkaaPekPoy sanoi:Kun nyt ensiksi tulisi autoihin tuollainen nappi?
Mitenkä mahtaa olla onnistunut kustannusten säästäminen edes nykyisellä moottorisäännöllä? Omasta mielestäni ei 2 kisaviikonlopun rajoitus ole asiaan vaikuttanut. En näkisi siis kauheasti eroa siihen että moinen turbo sallittaisiin.Mickey sanoi:Tuo kyllä romuttaa ajatuksen kustannusten kurissa pitämisestä, joten ei tule toteutumaan.
Oli oikea termi sitten mikä hyvänsä, tiedät mitä tarkoitin.Mickey sanoi:Ei se ole turbo.
Eikös nuo Spykerit yms jo nykyisessä systeemissä häviä sotkemasta kärkipään kuskien yrityksiä luonnollisen poistuman kautta?Misa1 sanoi:Kaikille tyhjät tankit ja itse yrityksiä esim. 4. Tämän lisäksi automääränrajoitus radalle? Sitten vielä kolmeen osaan sakki, eli hitaat, keskikasti ja kärkitallit. Ei olis mikään Spyker, jonkin kädettömän maksukuskin kans radalla tukkimassa kärkitallin autojen kierroksia.