Säteily

Oletko huolestunut kännyköiden, tietokoneiden ym. vimpainten aiheuttamasta säteilystä

• Äänestäjiä yhteensä
    27
  • Äänestys suljettu. .

burb

.
Hieman. Erityisesti vimpainten säteily arveluttaa.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En ole huolestunut tällaisesta.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Jonn'in verran kyllä. Kännykkää pitelen kyllä huoletta etutaskussa, mutta esim. nukkuessa se on aivan toisella puolella huonetta. Samoin on WLAN-tukiasemakin.

Vastaan kuitenkin *Spallaatio*

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kallistun myöskin *spallaatioreaktioihin ja.. ja beetasoihtuihin. Ne on yksiä piruja ne.

Örfil

Guest
Olen saanut säteilyä enemmän kuin kuulemma 11 ihmistä elinaikanaan.

Ei ihme että tukka jo lähtee päästä hiukka toispuoleisesti, olinhan jo ihan Kekkonen -99.
Tuon päälle joku kännykkäsäteily on orvaskeden hivelyä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olen saanut säteilyä enemmän kuin kuulemma 11 ihmistä elinaikanaan.

Ei ihme että tukka jo lähtee päästä hiukka toispuoleisesti, olinhan jo ihan Kekkonen -99.
Tuon päälle joku kännykkäsäteily on orvaskeden hivelyä.
Maatunut ja matojen syömä?

burb

.
Näyttää melkein Karl Pilkingtonilta, mutta ei lähellekään.

Örfil

Guest
Sädärit loppui 2005, oli pitkä projekti, kun uusi pirulainen pariin otteeseen. Nyt 8 vuotta ilman oireita. Hyvältä siis näyttää :ahem:

Käyn vuoteen 2015 saakka vielä kontrollissa kerran vuodessa.

burb

.
Jätkä hankkii syövän, käy sädäreissä ja vasta kun joutuu ajelemaan klaniksi niin "ei nauti tilanteesta juuri laisinkaan". Lehmän hermot.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Soitin tuohon numeroon, mutta sieltä vastattiin lähes raivokkain äänenpainoin, ettei sellaista vankia ole.

Örfil

Guest
Jätkä hankkii syövän.
Tästä on patologian laitoksella moni ihan että häh: perusterve heppu saa aivan kummalliset oireet. Mun diagnoosi on edelleen siellä pöydällä. Ainoa selitys on edelleen että sain Borrelian Hangossa varusmiesaikana ja homma alkoi siitä. Se eteni imusolmukesyöväksi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kas, Raceilla on ollut syöpäläinen. Onneksi on voitettu kanta, eikä uusis (Paavalniemi) enää. Ja sillai.

Mun syöpäläisvizit ei sitten liittyneet suhun mitenkään, molotan millon mistäkin.