Mulla taitaa olla joku 6-7 pysistä ja tolppa välähtänyt tänäkin vuonna jo 3 kertaa. Niistä ei ole tullut edes muikkaria kotiin. Ajan sen 84-85 kasikympin alueella ja joskus välkkyy ja joskus ei.muutama pysäköinti sakko ja kerran välähti tolppa...
Mulla taitaa olla joku 6-7 pysistä ja tolppa välähtänyt tänäkin vuonna jo 3 kertaa. Niistä ei ole tullut edes muikkaria kotiin. Ajan sen 84-85 kasikympin alueella ja joskus välkkyy ja joskus ei.muutama pysäköinti sakko ja kerran välähti tolppa...
Mullehan tuli kotiin huomautus 84:eljästä 80 km/h alueelta. Enpä sitä tähän huomanna kirjata. Korjaan asian tuotapikaa?Mulla taitaa olla joku 6-7 pysistä ja tolppa välähtänyt tänäkin vuonna jo 3 kertaa. Niistä ei ole tullut edes muikkaria kotiin. Ajan sen 84-85 kasikympin alueella ja joskus välkkyy ja joskus ei.
Vaihda lamppu.Mulla on jonku kerran välähtänyt. Ei tosin aikoihin.
Pitäis olla lieventävä asianhaara toi F1. Kokeilitko valittaa?Yhden pysäköintisakon kesällä 2011 kun olin kaverilla katsomassa F1:tä.
Sen mitä töin puoleen olen ollut tekemisissä pysäköinninvalvonnan kanssa, niin hanskatuntumani oli kohtalaisen lähellä valitusten läpimenoprosentin suhteen. Myönnän kyllä näppifiilikseni olleeni hieman optimistisempi kuin asioita käsittelevän oma vastaava. Juu, läpi menee näin hihavetona sellainen 7-8 prosenttia valituksista. Itse veikkasin 10-15 prossaa. Virallinen tieto tämä ei tietenkään ole.Pitäis olla lieventävä asianhaara toi F1. Kokeilitko valittaa?