Ei se hei mitään. Niin minäkin. *Maksaa*Minä pitkään mietin miten Pyryfin saa väännettyä muotoon Fyffe. Ehkä tyhmyyssakko paikallaan.
Ei se hei mitään. Niin minäkin. *Maksaa*Minä pitkään mietin miten Pyryfin saa väännettyä muotoon Fyffe. Ehkä tyhmyyssakko paikallaan.
Minä pitkään mietin miten Pyryfin saa väännettyä muotoon Fyffe. Ehkä tyhmyyssakko paikallaan.
Ei sitä ihan ansaitsematta tartte maksaakaan....(Fyffe =FW08)Ei se hei mitään. Niin minäkin. *Maksaa*
Se on varmaan äärimmäisen haastavaa, kun ne pirulaiset haukkuvat toisia tyhmiksi. Ja joskus jopa pahemmin.Me maksetaan sitä tyhmyyssakkoa elämämme jokainen hetki olemalla aikuisten leikkipaikalla portinvartijoina.
No voihan sen ymmärtää niin että se kuva tulee rangaistuksen ohessa ikäänkuin ilmaisena kylkiäisenä. Ja niitä on varmaan kiva kerätä.Sinä et nähtävästi ole ymmärtänyt sitä, että peltipoliiseilla ei ole tarkoitus yrittää ottaa passikuvia itsestään vaan niiden tarkoitus on kuvata ylinopeutta ajavat autot.
Mikään ei lämmitä mieltä enemmän kuin romuttunut siviilipoliiisiauto.Tampereelta tullessa saavutinautoletkan ennen Ikaalista. Letka ajoi n. 65 km/h kasikympin alueella. Ohitin aina kun oli turvallista ja kun näin jonon vetäjän, näin että se oli poliisin Skoda Octavia Combi. Kun olin ensimmäinen auto poliisiauton takana, se lähti kiihdyttämään ja nosti nopeuden johonkin vajaaseen sataseen. Rajoitus oli edelleen se kasikytä. No yhtäkkiä välähti valvontakamera poliisiautolle.Siinä oli muutaman kymmenen metrin päässä bussipysäkki jonne poliist ajoivat. Pysäkki oli täysin jäinen ja vielä oli lunta osalla aluetta jään päällä. Oli vähemmän kuin vähää vaille etteivät skoudet ajaneet Skodaansa pellolle. No minä painoin kaasua jä hävisin horosonttiin alle aikayksikön. Tulipa loppumatkaksi hyvä mieli. Olisi toki ollut parempikin mieli jos skoudet olisivat romuttaneet sen Skodansa.
Voi vittu minkälaisia vammaisia neropatteja tämäkin foorumi päällään kantaa....Törnille voisi antaa sakot tyhmyydestä.
Oliko tuo kannanotto omiin tekosiin?Voi vittu minkälaisia vammaisia neropatteja tämäkin foorumi päällään kantaa....
Kisahallin putka ja tutkintavankeus? Talteenotto ei kai ole rangaistus, vaikka sen sellaiseksi voikin kokea.Pollista puuttuu muutama vaihtoehto tai ainakin yksi.
Ostoskärryralli on aina hyvä idea, ainakin "muutaman" paukun jälkeen! Kerran olen saanut laivan henkilökunnalta valitusta, mutta Hesan Sta... siis Helsingin kaduilla ei ole vielä tullut poliiseja vastaan kesken kärryajelun, onneksi. :alppu:Toka oli Reykjavíkissa, kun vedettiin ostoskärryrallia pitkin kävelykatua flikkojen kanssa. Ensin toruivat, mut sit sanoivat et menkääs vähän hiljempaa.
Sama, siinä Kupittaan hautausmaan kohdalla joskus 90-luvulla. Käskivät taluttaa, mutta 100m päässä jatkoin fillarointia. Perhana Kaarinaan asti ala taluttamaan...Kolme suullista varoitusta.
Eka oli Turussa, kun ajoin pyörällä teininä ilman valoja.
Ei hätää, tossa Mehen kertomuksessa on nimi muutettu, oikeesti se kertoo Jjusbanista eli Pertistä.Eihän toisten forumistien yksityisasioita saanu kertoa.
Ai perskeles. Kyseessä eri henkilö. Oon muuten aiemminkin muistaakseni kertonut tästä kyseisestä tyypistä ja silloinkin oli kyseessä eri henkilö. Laittaisinpa tähän jopa disclaimerin, että aina puhuessani jostakin henkilöstä, on kyseessä eri henkilö kuin forumilla tai missään. Juu näin on.Eihän toisten forumistien yksityisasioita saanu kertoa.
Ostoskärryrallia tuli harrastettua aikanaan kielikurssilla Eastbournessa keskellä yötä. Tuli sattumalta poliisit paikalle ja alkoivat (toki ihan syystä) nuhtelemaan, koska häiritsemme muiden ihmisten yöunia. Kysyivät myös, että kai me ymmärämme, että pilamme häiriköinnillämmekotimaamme maineen, minkä jälkeen kysyivät mistä päin maailmaa me ylipäätään tulemme. Ennenkuin kukaan muu kerkesi avata suutaan, vastasin, notta "from Sweden" :frank: Tyytyivät tähän ja poistuivat paikalta, samoin meOstoskärryralli on aina hyvä idea, ainakin "muutaman" paukun jälkeen! Kerran olen saanut laivan henkilökunnalta valitusta, mutta Hesan Sta... siis Helsingin kaduilla ei ole vielä tullut poliiseja vastaan kesken kärryajelun, onneksi. :alppu:
Joidenkin mielestä tuo saattaa olla ihan lapsellista pelleilyä, mutta mä taas en aina jaksa ottaa kaikkea liian vakavasti.