Schumilla taisi olla kevyt auto ja paljon downforcea. Ensimmäisellä sektorilla auto kulki suunnilleen yhtä hyvin kuin muilla, samoin toisella, taas viimeisellä ja mutkikkaimmalla pätkällä kaikkein nopeimmin. Ensimmäisellä sektorilla bensan määrä kompensoi downforcea, mutta viimeisellä sektorilla suuri downforce ja kevyt auto ottivat kunnon niskalenkin.
Schumi saattaa siis tulla huomisessa kisassa varikolla jo muutamien kierrosten jälkeen. Sen jälkeen, jos keli ja auton käyttäytyminen ei suosi Ferraria, Schumi tullaan melko varmasti ohittamaan takasuoralla Räikkösen tai Montoyan toimesta. Jos taas Ferrari istuu radalle hyvin ja keli on Bridgestonelle hyvä, Schumi pitää ehkä ykköspaikan tullessaan pois varikolta ja ajaa siitä lähtien muilta karkuun.
Huominen näyttää pitääkö ennustus paikkaansa :ahem: