No pientä toi.. Jotenki tuntuu ettei itse kisassa ihan paukut riitä, Schumi ajelee voittoon..reason sanoi:Oskari sekos.
Muistaakseni 2 per auto (tai sitten vain kameran korvikkeita), joista toisen pitää olla turvakaaren päällä. Se toinen sitten vaihtelee riippuen autosta.Thunder sanoi:Montako kameraa muuten on F1-autossa yhteensä? Kun huomasin kameran kuvaavan renkaan tukivarsia...
Ei oo mitään mahkuja Kimillä Sumia vastaan huomenna. Toivottavasti oon väärässä kuitenkin. Näyttäs että Kimi on "stupid light"......mh_84 sanoi:Hyvä kierros Kimiltä. On varmaan vähän vähemmän bensaa kuin Schumilla, mutta veikkaan ettei kuitenkaan kovin paljoa. Voi tulla jännä kisa, jos Kimi pitää kärjen startissa..
Noh..toivotaan, että Kimi onnistuisi kilkkaamaan Schumin ulos lähdössä..omaa autoa hajoittamatta ..ettei tuo Schumi nyt pääse liian lähelle mestaruustaistelussareason sanoi:Ei oo mitään mahkuja Kimillä Sumia vastaan huomenna. Toivottavasti oon väärässä kuitenkin. Näyttäs että Kimi on "stupid light"......
VAUDE KIMI! :thumbup: :ahem:Bleu sanoi:Muistaakseni 2 per auto (tai sitten vain kameran korvikkeita), joista toisen pitää olla turvakaaren päällä. Se toinen sitten vaihtelee riippuen autosta.
Minä kun luulin että peräänajaja on aina syyllinenmustavihannes sanoi:Ralfin ja De La Rosan seikkailut meni kyllä Pedron piikkiin, tosin en usko että Ralfinkaan päätä Toyotalla juuri siliteltiin.
:thumbup: :wink:azai sanoi:Jotain positiivista että Kimi on paalulla :thumbup:
Mutta ikävä kyllä huominen kisa taitaa kaatua Kimin omaan ajovirheeseen :nope:
Katkera McLaren mies! :tongue: :nope:azai sanoi:Jotain positiivista että Kimi on paalulla :thumbup:
Mutta ikävä kyllä huominen kisa taitaa kaatua Kimin omaan ajovirheeseen :nope:
Meleren~ sanoi::alppu:
Minusta ois paras jos koko kisaviikonloppu olis yhen topicin alla. (mielipiteeni)